Komentari

zasvematurante.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • ivana

    ej! El bi htjela meni jos nest u vezi Portugala...thanx

    avatar

    09.04.2007. (12:26)    -   -   -   -  

  • ajscha

    hey,a dali ima nešto od moga zadra???? hvala na gospodarstvu... e i da... želim ti sretan i blagoslovljen Uskrs sa malim zakašnjenjem... pooooooooooooz

    avatar

    09.04.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • Ana

    ej,znas li mozda ima li na nekom blogu odgovori na pitanja iz engleskog??moram priznati da su mi koristila iz hrvatskog..pa hvala ti..pozz

    avatar

    10.04.2007. (18:03)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    imam još nešto sitno o portugalu pa to objavim. što se tiče zadra, nisam još ništa suvislo mogla naći jer sam neplanirano otputovala na par dana iz zg-a pa nisam stigla otić do knjižnice, al budem ovih dana... uf, zajebana tema... a imam i ja svojih briga pa se ispričavam što nisam expressna na neke vaše molbe pa vas molim da imate razumjevanja ak nešto ne nađem ili mi bude trebalo duže... :) hvala, sretan uskrs i tebi i ostalima! što se tiče engleskog, to i meni treba a nisam uspjela još ništa naći u vezi toga, samo pitanja koja i sama već imam al kaj mi to znači... mogu probat bar djelomično nešto sama složit, al ne znam koja su tebi točno pitanja pa ak možeš napisat otprilike kaj imaš... pozdrav svima i odmorite se još ovih par dana kaj imate, jer sad kreće ono najgore... do pisanja, pusa

    avatar

    10.04.2007. (21:57)    -   -   -   -  

  • Ivana

    jel bi možda meni mogla pronaći nešto o bankarstvu i bankarskim sustavima? ja sam sve pretražila, ali stvarno nisam puno toga pronašla, možda ti budeš imala više sreće...

    avatar

    10.04.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • Ana

    ej ako hoces mogu ti mailom poslat neke odgovore iz engleskog,vec napisane na komp.to mi je prof.dala pa mozda ti pomogne.napisi adresu,a ja cu ti poslat ako se bude moglo.

    avatar

    11.04.2007. (17:57)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    anamariatomic@yahoo.com

    avatar

    11.04.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • netkodobrevolje

    (za malecku): imam jednu frendicu koja ti pise maturalni o feminizmu i trebala bi imati sigurno nešto gdje spominje položaj i utjecaj žena u gospodarstvu, pa ti ja to napišem pa ti vidi što će ti koristiti od toga. pozz

    avatar

    11.04.2007. (21:49)    -   -   -   -  

  • gimnazijalka

    ej, blog ti je ne dobar, nego odličan.... otkrila sam ga sasvim slučajno i ono starno mi je jako pomogao... jer odgovore iz hrvatskog mi se stvarno nije dalo pisat, a sad ih imam..... puuuuunnnnoooooooo tii hvaaaaaaaalaaaaaaaaa!!!!! eto... samo na neke stranice uopće ne mogu doći, zaštićene su >:( da, one skripte iz povijesti, predobre, trebat će mi i za prijemni. pusaaaa ;)))))

    avatar

    31.05.2007. (20:14)    -   -   -   -  

  • dečko

    ej bok svaka čast za blog, mislim legendarno... :) ajd molim te neš u vezi italije stavi ili napiši? unaprijed zahvaljujem... :)

    avatar

    27.03.2008. (19:40)    -   -   -   -  

  • JA

    linkovi ne rade :((

    avatar

    27.04.2009. (20:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...