Komentari

frizeraj.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • tarzan

    evo da ti post ne ostane bez komentara...

    avatar

    06.04.2007. (01:43)    -   -   -   -  

  • tarzan

    hihi kako sam ja dobar

    avatar

    06.04.2007. (01:44)    -   -   -   -  

  • Viki

    super ti je blog. samo nastavi ga i dalje pisati. pusa

    avatar

    15.04.2007. (20:19)    -   -   -   -  

  • bo

    ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    avatar

    24.05.2007. (14:14)    -   -   -   -  

  • bo

    dobar blog.....

    avatar

    24.05.2007. (14:15)    -   -   -   -  

  • DARIO

    POZDRAV

    NA BLOGU IMAŠ SUPER SLIKE ŽENSKIH FRIZURA NO MENE ZANIMAJU MUŠKE PA AKO TI NIJE BAD DA ME UPUTIŠ DI TO MOGU POGLEDAT

    avatar

    19.11.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • Onyx

    Blog ti je ooodličan, samo tako nastavi. ove su me slike bas nadahnule i upravo razmišljam o promjeni frizure, tako da cu redovito navracati na tvoj blog.

    avatar

    26.11.2007. (15:15)    -   -   -   -  

  • ooooooo

    ej stari. Super blog. E trebam malu pomoc. Oduvijek sam imo normalnu frizuru i odlučio sam malo promjeniti. Vidim da ti puno znas o tome. Pa ako mi možeš preporučit kakvu frizuru. Onako...poprilično normalnu,ali ipak malo izmjenjena. Najbolje bi bilo ako imaš kakvu stranicu ili galeriju di mogi vidjet razne frizure. (trenutno se nisam šišao više mjeseci i imam dosta kose sada pa ću moć napravit razne frizure,ali nebih htio onog stila... 'emo') thx.

    avatar

    29.07.2008. (19:56)    -   -   -   -  

  • ivana

    e ljudi frizer biti je lepo,ali i tesko...ja sam 3 godina frizera ali nije lako.... ljudi dodjite na sisanje besplatno :))))

    avatar

    14.12.2008. (22:31)    -   -   -   -  

  • elena:)))

    bok, zvonimir, sada ce ljeto, a ja zelim savrsenu frizuru, imam kosu boje meda, srednje duzine,
    i stepenasto osisanu ....plizz pomozi mi, :)
    imam blijedi ten i ovalno lice...plz pomozi:))

    super blog:)))nastavi pisati:)) tnx

    avatar

    10.04.2009. (15:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...