Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • zriliputanac

    oh :). ohhhhh.

    avatar

    04.04.2007. (23:08)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..pretekla si me.. ostavit cu komentar na prosli post a na ovaj cu kad ga procitam..
    ..znam koliko si zaljubljena u Malog princa, ali ovaj post.. otvorio mi je jedan sasvim novi pogled na to iako zapravo gotovo nista novo nisam procitala.. ta djecja nevinost koja toliko isijava iz tebe cini te posebnom medju svima.. i divno mi je citati te tako punu ljubavi i neiskvarenosti jer osobine koje posjedujes danas su tako rijetke.. knjiga je divna i svakako obogacuje, ti si sam primjer toga.. pozdravcic ti i osmijeh ostavljam!

    avatar

    04.04.2007. (23:31)    -   -   -   -  

  • finding myself

    eh.. znam tu pjesmu.. svida mi se :)

    avatar

    04.04.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Užasno sam nestrpljiva i ne uživam baš u čekanju...

    avatar

    05.04.2007. (08:50)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Lijepa pjesmca, čula sam ju već...
    Kako ljubav spašava ljude...
    Jedva čekam još=)
    Poljubac*

    avatar

    05.04.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    ....ali vrijeme je predragocijeno.... možda potajno čekati, potajno se nadati.... posvetit vrijeme čekanju, šteti! ako se na kraju taj koji je čekan, vrati, onda vrijedi, no, nikad ne znamo oće li se taj netko ikad uopće vratiti, zar ne!?!

    avatar

    05.04.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    tako jednostavno, a prepuno Ljubavi... i na mene neki stihovi ili neke misli ostavljaju trag i bilježim ih svugdje... :)

    "Nas dvoje samo znat ćemo kako
    preživjeh vatru kletu-
    naprosto, ti si čekati znala
    kao nitko na svijetu.
    "

    pozdrav, :)

    avatar

    05.04.2007. (17:07)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    prekrasno...jednostavno prekrasno:) ostavljam pozdrave:)

    avatar

    05.04.2007. (20:13)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Drago mi je da sam te potaknula na ovo...veliko mi je zadovoljstvo biti tu kod tebe, mila moja!

    osmijeh ti veliki ostavljam

    avatar

    06.04.2007. (01:29)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Ovo je jedna od mojih najdražih pjesama... vraćaš me u neke druge dane :))
    Sve dobro!!

    avatar

    06.04.2007. (22:18)    -   -   -   -  

  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    predivaan blog,postovi pisani s ljubavi.
    u puuno postova sam pronašla sebe,npr.u onom u kojem si pisala o slučajnosti.meni se dogodilo mnogo stvari koje su se na prvi pogled činile nevjerojatno slučajne,ali kad bolje promisliš,shvatiš da sve ono što si prije stvarao,radio,činio jednom ti se mora vratiti.slažem se da za sve postoje razlozi,da Gospodin ima neki svoj plan,da smo svi stvoreni jednaki,da nam je dopustio da živimo,a na nama je da odaberemo kako će se taj plan dalje odvijati.
    čitam te i dalje...

    avatar

    07.04.2007. (11:31)    -   -   -   -  

  • sjeti se čovječe,da si prah,i da ćeš se u prah pre

    i što se tiče onih knjiga,slažem se za sumrak,malog princa i bijelog klauna.te knjige su zaista posebne.pogotovo bijeli klaun,meni se strašno dojmila ta knjiga.
    eto,samo toliko...

    avatar

    07.04.2007. (11:34)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Hvala ti, draga... Sretan Uskrs!

    avatar

    07.04.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • Mala Trubica

    awwwwwww...predivna je
    xoxo

    avatar

    07.04.2007. (17:40)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Prekrasna pjesma, poznajem je i volim je :) Pusa i sretan Uskrs, draga galebice. :)))

    avatar

    07.04.2007. (19:54)    -   -   -   -  

  • @pple

    Sretan Uskrs i puno vedrine!

    avatar

    07.04.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • bivša apstinentica

    Prekrasna pjesma. Drago mi je da još postoje ljubitelji rime. :) Sretan Uskrs tebi i tvojim najmilijima.

    avatar

    08.04.2007. (03:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...