Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • ljelja

    Prije dva posta ista tema, mora da je nešto divlje u zraku:)))
    Živio!

    avatar

    04.04.2007. (12:23)    -   -   -   -  

  • suza

    dan brode, volila bi da je tako, kakvo vrijeme danas tako narednih 40 dana. kod nas je lijepo, toplo, lagano puse (jel to vi zovete "pusika") malo sunca, pa se skrije.... a sto se teme tice, nekako mi se cini da sto sam starija vise gubim volju i zelju da se potrudim. ma sam ljencina

    avatar

    04.04.2007. (12:45)    -   -   -   -  

  • big mama

    ...zadovoljstvo prije svega(odgovor)mi te čitati...a i znam kako izgledaš(otvoreno lice dobrice)...a koliko si meni osobno vrijedan,govori činjenica da sam nekoliko tvojih misli prepisala u svoju "pametnu tekicu"...mi ljudi smo kao gomila riječi...nije nužno znati sve,ionako odaberemo za sebe samo one prave...

    avatar

    04.04.2007. (13:29)    -   -   -   -  

  • jenna jameson

    ja imam treće oko, predobru intuiciju, odmah bi znala kad netko laže...do sad u životu sam zbog toga izgubila "prave" prijatelje...možda je bolje nekad živjet u neznanju, ja sam jednostavno prokleta time što se mogu unijet u neku osobu i točno znat kako se osjeća poored mene i šta želii bla bla bla, ponekad me to izbaci iz takta, pa i ja se igubim u ponašanju...uglavnom bolje je niš ne znat

    avatar

    04.04.2007. (13:30)    -   -   -   -  

  • Wanda

    a bogati, a kako si ti mene zamišlja kad san ti ispala baš skroz, skroz druga i ima si početni šok?!:-))) i nisi mi reka da je Ćuvitar James Dean:-))) bemu 7 sekundi:-)))

    avatar

    04.04.2007. (13:31)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Mene zanima......ma ništa.....drugi put....

    avatar

    04.04.2007. (13:44)    -   -   -   -  

  • nova

    Izgled je važan i ja zato izgledam. Vrlo. Osim kad ne izgledam uopće, a tad izgledam najbolje jer se stopim s okolinom i ljudi se sudaraju sa mnom, a ne moram im reći niti riječ isprike. Misle da su ludi i izgledaju šašavo. No kako misle da im se taj sudar zapravo nije ni dogodio ili ako im se i dogodio da ga nitko drugi nije primijetio, odu dalje izgledajući sveudilj. Tako zajednički ostvarujemo subratimstvo ljudi u izgledanju. I svemiru.

    avatar

    04.04.2007. (13:50)    -   -   -   -  

  • slovenka

    Ti uvik sve tako lipo napišeš...a i ovo za sedam sekundi je odlično, ma gdje da si to iskopa?
    Da mi je neke ljude zaobići u komunikaciji, spasila bi se, priznajem.
    Nego, kako mene zamišljaš da mi je znati???
    Aj, priznaj:-))

    avatar

    04.04.2007. (15:20)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @ljelja: Definitivno je nešto divlje u zraku, ali kako misliš da je prije dva posta bila ista tema?
    Tamo je bilo ono roza na cvitiće i onaj nesritni pijat za kokoše ;-D
    @podloga: Ako je kod vas tako, onda je to dobro, jer će vrlo brzo i nama zasjat sunce, a ne virujem ti da si "linčina"
    @big mama: Jooooj, uvik me oboriš s nogu svojim komplimentima, pa se pitam čime sam ih zaslužija. E znaš, jedva čekam ovo lito, moramo se vidit, definitivno!
    @jenna: Da, obična je ta intuicija (pogotovo ženska) onaj točnoi pokazatelj stanja stvari...
    @Wanda: Ma Ćuvitar ti izgleda i boje od James Deana, kad ti govorim! A početni "šok" s tobom neću komentirat, priznajem da nisam objektivan prema tebi... :-*
    @Čiovka: Pretpostavljam šta te zanima, ajde šapni mi ;-)
    @nova: Dobro došla i priznajem da me oduševija ovaj tvoj komentar. Je da malo baca na "Dorin dnevnik", ali potpuno sam te razumija
    @slovenka: Ma ti mi "bacaš" onako na Meg Ryan ili ...., ali kako se to mi još nismo upoznali??? A pari mi se da te znam sto godina ;-)))

    avatar

    04.04.2007. (15:58)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Bemti ti tih 7 sekundi, ma mene su zaj.... upravo oni koje sam falija procijenit. Ono pošten, borac, invalid dječje lice, ...... U pm. kako sam (opet) popušija i završija na biro, a sve poradi tog jeb... prvog utiska, a milijun oko mene mi govorilo suprotno. A štaš, tukac ostaje tukac, ili još bolje prava ovca (danas rođendan ..... hvala hvala hvala). A komunikacijske vještine.... e brale moj....... ma šta vještine..... na tom polju sam stekao najviše neprijatelja, ad a to dugo ni sam znao nisam....

    avatar

    04.04.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    To sa 7 sekundi, kod mene važi i za virtualnu komunikaciju. Nasumice, po imenima, i di sam se zadržala prvog dana tu sam i ostala. Intuicija me nije prevarila, sve zanimljivi i dragi ljudi. Nisam još zamišljala kako ko izgleda, a možda smo mi žene drugaćije, to mi je sporedno, no Wandu sam odmah zamislila kao pravu temperamentnu Splićanku,( one su na glasu kao zgodne žene), zahvaljujući njenim postovima koji su me oduševili. I ljude, i komunikaciju, fala bogu sam biraš, a za čovika je da koji put i fali.
    A ovo, što se tiće vrimena, pa neće valjda bit baš tako. Pozdrav.

    avatar

    04.04.2007. (19:19)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Sad me zanima jesi li pogodija na šta mislim i odgovor? Ajde, šapni mi tiho, tiho, šapni mi najtiše......

    avatar

    04.04.2007. (20:24)    -   -   -   -  

  • Elyca

    vidi zadimljive teme... ja upoznala mali milijon ljudi i apsolutno niko nije izgledao kako sam zamišljala! Ipak smo ovdje u nekom "drugom filmu" i između redaka napišemo ono što nikad ne bi glasno rekli

    avatar

    04.04.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........neznan šta bi rekla na ti 7 sekundi ..........a ako kiša bude 40 dana, neće mi biti drago..........

    avatar

    04.04.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Da, zanimljiva je ta tvrdnja da se u tom nekom kratkom vremenu, u samo nekoliko sekunda, već stvara dojam. Onaj prvi, za koji kažu da je i pravi. Da nam to naša intuicija odmah šalje "signale". A ne slušamo je uvijek. I mogu ti reći, kako vrijeme prolazi, nekako sam sve uvjerenija da je taj dojam uvijek najtočniji. Obično tako nekako ispadne. Malo je situacija u kojima se pokaže da je taj prvi dojam bio pogrešan. Na blogu je, kako kažeš, malo obrnut slijed upoznavanja, iako smo tu možda i slobodniji na riječima, mislim da iz toga ipak izvire naša osobnost, nema pogreške. Jedino što je onda zanimljivo koliko tu svoju predodžbu uspijevamo spojiti s likom blogera ako/kad se sretnemo. Betty Blue, kažeš? Ha,ha... Zapamtit ću ovo kad dođe mojih 7 sekunda! ;-))

    avatar

    04.04.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  • carla

    Prvih 7 sekundi, ja se smiješim. Dakle, ljudi o meni misle da sam---nasmiješena!

    avatar

    04.04.2007. (21:43)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @prijatelj: Baby face govoriš, ha ;-)) A šta ćeš, da je sve znat od prve, ne bi bilo zanimljivo...
    I sritan rođendan i proslavi ga bez misli na te "ljepotane"
    @otok: DA, intuicija je zanimljiva stvar i rijetko je pogrešna. A šta se Wande tiče, u pravu si, ona je stvarno prekrasna žena u svakom pogledu...
    @Čiovka: E sad, ko će sve znat ;-)
    @Ely: To je super stvar, pokušat vizualizirat nekoga na temelju onoga šta piše. A rezultati su stvarno interesantni....
    @Katrida: Ma neće padat kiša svih 40 dana, možda samo 39, ali prebrodit ćemo mi to...
    @Betty(pardon Big) Blue: Kad će više tih sedam sekundi.....
    @Carla: Pa i jesi nasmiješena ;-)

    avatar

    05.04.2007. (08:19)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    Poslaću ti sliku prije nego šta se nađemo, tako da te spasim od šoka... ha ha. Ali, čuj, kako si sam rekao, ima čari i u tom iznenađenju.... ;-*

    avatar

    05.04.2007. (08:32)    -   -   -   -  

  • jenna jameson

    ili si ti bistar ili sam ja predvidljiva:-)

    avatar

    05.04.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • prijatelj

    Ma moran se ponovo uključit o onih famoznih 7 sekundi. Jućer san prvi put vidija i čuja onog državnog trajnika koji je bija gost u Otvorenom kod dr. Bage i steka utisak. Jutros malo vižitan portale i evo ti ga, on već na putu da postane zvijezda veća i od onog prosviranog. A lip su ga skenirali JA NE RAZUMIN MAJKE MI MILE

    avatar

    05.04.2007. (12:25)    -   -   -   -  

  • *ružica*

    ovo je pismo sasvim slučajno izumio Nicolaus Swarfiled. Tko ga pročita od početka do kraja I učini ono što u njemu piše, biti će I više nego sretan. Pismo je nastalo sasvim slučajno, dok je Nicolaus bio na poslu. Slučajno je otkrio čarobnu formulu pisma. Naime, bit ovog pisma je poslati ga desetorici ljudi u roku od 1 sat. Nakon toga, morate pritsnuti sretnu tipku Caps Lock. NA ekranu vašeg monitora pojaviti će se crni zaslon a na njemu će biti blješteća bijela slova! Tim slovima će pisati što vaša simpatija misli o vama! Čudesno, zar ne? Ali, istina je! Pismo ne smijete prepravljeti niti ga zanemariti, jer ćete se inače razočarati u ljubavi! Sretno!!!

    avatar

    05.04.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • Day

    Odlično. Tako sam se ja zeznula s jednim tipom na poslu. Frajer ima glas, preko telefona, dubok onako muževan, sexy. A kad sam ga vidjela šokirala sam se. Manji od mene za glavu i užasno ružan. No dojam o šarmantnosti je ostao.
    Meni osobno se često dogodi, na tragu forme, da me ljudi puno pozornije slušaju (ma što pričala) zato jer imam prilično dubok glas za ženu. Moram priznati da to iskorištavam.(kad mi manjka sadržaja).

    avatar

    05.04.2007. (14:48)    -   -   -   -  

  • Vinci

    ni kod mene nikad uspjeha u vizualnoj predodžbi "neznanaca". evo, tebe zamišljam ka Belmonda :))

    avatar

    05.04.2007. (15:36)    -   -   -   -  

  • alkion

    Interesantno kako se u nekom određenom momentu svi mi posvetimo pisanju posta koji ima neke veze s komunikacijom. Čini mi se da je to jednostavno zato što ovakav medij (virtualno druženje) kao jedna novina sve nas stavlja u jedan sasvim novi svijet u kome nedostaje ono iskonsko u nama - nedostaje neverbalna komunikacija. Nitko od nas ne zna točan izgled lica, položaj tijela, rad ruku i cijlog tijela dok piše ili odgovara na komentar i logično je da sasvim drugačije zamišljamo i doživljavamo jednu osobu ovako preko neta nego u stvarnom susretu. Isto tako je i logično da se društvo s bloga pri stvarnom susretu nakon prvog "šoka" lako opusti i krene u sasvim ugodno druženje i ćaskanje. Naime već i samim odabirom željenih blog-prijatelja koje rado posjećujemo i komentiramo već smo na neki način usuglasili svoje stavove, već smo jedni drugima interesantni i usudim se reći već smo na neki virtualni način postali srodne duše... :)))

    avatar

    05.04.2007. (15:56)    -   -   -   -  

  • Koraljna

    bacija si me sad u razmišljanje...

    avatar

    05.04.2007. (16:29)    -   -   -   -  

učitavam...