Komentari

sviranjegitare.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • bebba_

    izgleda da sam prva u komentarima :)
    zelim pohvaliti dobru volju i ovaj blog. ja sviram gitaru vec nekoliko god,ali se zelim usavrsiti pa cu procackati sta ima.. lijep pozdrav ;)

    avatar

    06.04.2007. (10:19)    -   -   -   -  

  • djagec

    Tako je!
    :)

    avatar

    09.04.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • master

    BLOG JE 1. LIGA !

    Zakon je.

    avatar

    09.04.2007. (22:44)    -   -   -   -  

  • Nirvana_podrum@net.hr

    Ustvari ovaj će komentar više odgovarati prethodnoj temi.Ali napisat ću ga ovdje kako bi bio pročitan.
    Evo ja već sviram gitaru 4 puna mjeseca i sad vidim da je vrijedilo puno vježbanja.
    Nisam nikad odustao i u teškim situacijama kad mi je nešto bilo jako teško svirat.
    Razlog je taj kaj sam imao veliku volju i strpljenje za sviranje gitare.I još uvijek imam.

    Evo do sada sam učio većinom ritmove pa sam prešao na dijelove koje prije nisam ni mislio da ću znat svirat tj. solo.

    Evo sad i to mi ide puno bolje,dobro je kaj mogu zapamtiti kaj treba odsvirat,a i ruka mi je puno brža na gitari.

    Evo u tri dana sam naučio dosta stvari:

    Stairway To Heaven
    Don't look To The Eyes Of A Stranger
    Final Countdown

    Učio sam svaku po manje od pola sata i zadovoljan sam rezultatom.

    I čak sam naučio Final Countdown svirati tako da gitaru stavim na pod.Probao sam i stvarno je zakon...

    Bok ljudi

    Neću više,znam da volim previše svoju gitaru

    avatar

    17.04.2007. (22:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...