Komentari

zasvematurante.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • strejt.blog.hr

    lijepo dizajnirano samo premalo crne boje uh te boje... pozić blog stilist

    avatar

    02.04.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • strejt.blog.hr

    Mislim da je došlo do pogreške ili greške... jedna cura mi tj moja cura nije znala da ako se napišu neke riječi da se smatraju kao spam, a to je bilo kao pohvale bloga pa su njezin blog prijavili administratoru pa molim da se to uvaži i da prođe bez sankcija pozdrav

    avatar

    02.04.2007. (23:03)    -   -   -   -  

  • ivana

    Ej pozdrav! Evo ja naletila na tvoj blog. E slusaj imam jednu zamolbu...evo bas danas sam pocela pisati maturalni rad iz geografije...Tema mi je Portugal! I zelim to zavrsiti sada tijekom praznika.Imam jednu zamolbu,ako bi mi htjela napisat...opširno što nađeš o klimi,reljefu i geografskom položaju Portugala.Ja sam nasla tu na netu,ali sve ukratko...Ajd molim te..Hvala

    avatar

    05.04.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • nina

    Stranica ti je super i ti si stvarno neka dobra osoba.
    Meni je potrebno za maturski tema Nastanak i razvoj zvijezda.
    hvala unaprijed!

    avatar

    02.11.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • ana

    ej bok! evo nesto bi te zamolila..radi se o maturalnom radu naravno...tema je klimatske promjene na zemlji pa ako bi mi mogla nesto napisat u vezi toga...nesto sam vec napisala..o klimi opcenito a sad mi jos treba klimatske promjene u proslosti, danas i u buducnosti i uzroci klimatskih promjena..zahvaljujem unaprijed!pozdrav

    avatar

    08.04.2008. (17:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...