Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • carla

    Lipo

    avatar

    02.04.2007. (20:04)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Ovaj krajolik je predivan, fale mi planine ovdje u Engleskoj!

    avatar

    02.04.2007. (20:31)    -   -   -   -  

  • Wanda

    daj mi bogati reci, na zadnjoj slici. ovi livo, u livi kantun od slike. taj broji jeste li nakon svega ovoga svi na broju i svi živi? LOL

    avatar

    02.04.2007. (20:54)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Carla: Ma baš lipo, je li tako ;-)
    @Zvrk: eto ti malo ideja kad dođeš doma
    @Wanda: Nije, ne boj se, Ante je naš vodič i instruktor i ka šta vidiš, ucrtava u mapu stazu kojom smo prošli. A znaš šta? Još malo i ja ću ti organizirat školu za ekologiju i hedonizam. Oću te vidit tamo, ne samo ka učenika, nego i predavača, može?

    avatar

    02.04.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • Žena zmija

    ovo je pismo sasvim slučajno izumio Nicolaus Swarfiled. Tko ga pročita od početka do kraja I učini ono što u njemu piše, biti će I više nego sretan. Pismo je nastalo sasvim slučajno, dok je Nicolaus bio na poslu. Slučajno je otkrio čarobnu formulu pisma. Naime, bit ovog pisma je poslati ga desetorici ljudi u roku od 1 sat. Nakon toga, morate pritsnuti sretnu tipku Caps Lock. NA ekranu vašeg monitora pojaviti će se crni zaslon a na njemu će biti blješteća bijela slova! Tim slovima će pisati što vaša simpatija misli o vama! Čudesno, zar ne? Ali, istina je! Pismo ne smijete prepravljeti niti ga zanemariti, jer ćete se inače razočarati u ljubavi! Sretno!!! Mrzim ovo!!!!!!!!!!!!! Ali to je jače od mene!!!!!!!!!!!

    avatar

    02.04.2007. (21:48)    -   -   -   -  

  • čiovka

    Baš mi je lipo vidit snig, ovako na slici. Planinu triba poštovat isto ka i more.

    avatar

    02.04.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • Juliere

    moje oci na vjeruju...SNIJEG!!!!???? ma daj...

    avatar

    02.04.2007. (23:25)    -   -   -   -  

  • svaki dan dolazi samo jednom u zivotu...

    daj prekrasne slike...strava...ova kamešnica je jeziva jeziva...

    avatar

    03.04.2007. (00:10)    -   -   -   -  

  • Gost

    Što je potrebno od pl. opreme za planinarenje? Ono, osnova.
    Hvala.

    avatar

    03.04.2007. (09:12)    -   -   -   -  

  • pupak svijeta

    znaš šta, kad čitam ove tvoje opise, adrenalin mi proradi i odmah bih se priključila...samo nastavi istim tempom, da bar srce zalupa brzo 1809 puta za kompjuterom, kad već ne ide uživo.... ;-)

    avatar

    03.04.2007. (09:55)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........hvala, hvala za slike i doživljaj.........

    avatar

    03.04.2007. (12:14)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @žena zmaj: grrrrrrrrrrr....
    @čiovka: Zar samo na slici!? Ali i ti ćeš brzo u neku akciju, osjećam to..
    @Juliere: Vidiš ti moja Juli kako svega ima kad se oće pronać ;-)
    @Svaki dan: Ajde, ma nije valja opet takva jeza ;-)
    @gost: Za početak, dobra obuća i puno dobre volje ;-) Za ovakve uspone po kršu i snijegu dobro je imat gojzerice i štitnike za noge "gamaše" (koje ja nisam imao, ali dobro ih je imat) i dobar ergonomski ruksak. A odjeća, manje više svakodnevna, sportska trenerka ili nešto slično. Doduše sad ima i puno posebne planinarske odjeće, ali to se može i postupno kupovati..
    @pupak svijeta: Eto, kad dobijem ovakav komentar, onda znam da je moja "misija" ispunjena :-*

    avatar

    03.04.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • big mama

    ...e Brode moj,ima tebe svugdje više no u toj tvojoj boci...i stvarno si pravi hedonista...i neka si,da sam bliže sigurno bi bila u vašem društvu...ovako,zasada sam obišla Paklenicu,Sljeme i nešto sitno...moja ljubav još uvijek je bike...u jednom danu moj osobni rekord je 127 km...

    avatar

    03.04.2007. (13:25)    -   -   -   -  

  • Elyca

    a svi kukaju da nigdje nema snjega...a vidi vas???
    za Korito Donje prvi put čujem...jooj kao da sam bila tu u blizini

    avatar

    03.04.2007. (16:20)    -   -   -   -  

  • Big Blue

    Lijepo, lijepo... I sad ja gledam i mislim si...odlično, bilo bi dobro pokušati. Nisam bez kondicije, ali nekako ovako gledajući tu dugu vijugavu stazu...pitam se bih li izdržala. A valjda bih. ;-))

    avatar

    03.04.2007. (20:09)    -   -   -   -  

  • o kosjenki i regoču

    pretpostavit se da o kakvoj se lipoti radi... a slike su zapravo samo potkrijepa tvojoj živopisnoj priči... i k tome snig... zavidim...

    avatar

    03.04.2007. (22:37)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @katrida: Hvala i tebi šta si uvik tu ;-)
    @big mama: Sve su to super stvari i ovaj tvoj osobni rekord je odličan.
    Malo njih može odvaliti to u jednom danu. Ali znamo i ti i ja da nisu bitni rekordi nego osjećaj zadovoljstva, je li tako?
    @Ely: Traži, traži, pa ćeš naći ;-))
    Moram priznat da ni ja nisam znao za Korita, doduše, odnekud su mi poznata, ali još ne znam iz kojeg "škafetina"
    @Big Blue: Ma naravno da bi. Ide se polako, nije priša...
    @kosjenka: Ej, baš ti hvala :-;

    avatar

    04.04.2007. (07:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...