Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • gogoo

    Strašne su bile Valkire. A sutra idem trčati u Lokve, čije žitelje su nekada podrugljivo zvali žabarima. Pozdraw sa mjesečinom

    avatar

    01.04.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    mogla je a nije...nožem će se braniti od koga...kako će joj pomoći. danas imaš previše simbola...a i crnooku i plavušu...što li još treba...
    rukoljub

    avatar

    01.04.2007. (00:09)    -   -   -   -  

  • rU

    voljela bih i ja Lokve vidjeti, gogoo ...
    kao dijete sam uživala gacati po lokvama ... pa bi me grdili što sam se uprljala...

    sjedokosi, mogla je ... a nije.
    no, mislim da ipak nije, jer rose se ne daje lako.
    sad je još i naoružana ... hihihii ... hladnim oružjem, doduše ... no, ubojitijim od plavog pogleda.

    avatar

    01.04.2007. (00:13)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    svaka je stepenica novo svjedočanstvo ljubavi...i to mi se sviđa.. jer je to jedino što nas oplemenjuje i što nam preostaje kad se sve umiri i utihne :-)))

    avatar

    01.04.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • fanny

    Kupusiće sam znala viđati, iako ih sama nisam nikad imala (kao ni jezerce). Nema veze što nemaju spektakularni cvat. Volim cvijeće živih boja, ali i biljke bez cvijeta. Pogotovo kućne biljke.
    A ove ratnice su stvarno - žene. Kad ih gledam, sve me znoj oblijeva (!!). Pa kakav im to muškarac može stati na put.
    Nadam se da će Rose hrabro dalje - što i samoj sebi želim.
    Znaš danas sam malo probala slikati sa suhim pastelama. Kupila sam onda u onoj galeriji - komplet pastela, no ima ih samo 24. Sad se otvorila nova knjižara i vidjela sam komplet od 72 komada, pa ću si to kupiti. Ima više nijansi, pa je lakše dobiti boje koje želiš. Uživala sam, iako sam samo isprobavala, no i te slike su doista dobre, a samo sam se igrala.
    Poslije sam bila musava po licu, prstima i cijeli stol sam zaprašila. Prava radna atmosfera.
    Nekako mi se duša odmorila. Slušala sam i dobru glazbu, uz to.
    A Pajo mi je dao mira, povukao se u dnevni, poslije mi skuhao kavicu...
    A Zmajka mi stiže pred jutro. Krenuli su oko 8 navečer. Njihov trener je cijeli dan bio na nogama, a oni su brinuli o njemu, spremili ga u kombi na spavanje, obećali mu da će biti dobri, da se može odmoriti. Ponekad mi je žao, toliko si truda daje oko te djece, a kod kuće ima i svoju obitelj, kolike slobodne vikende je odsutan od njih. Od njih sedmero, osvojili su 4 zlata, srebro i dvije bronce. Bogata žetva.
    Pusa tebi i Lakaču :)
    A za kremu ću se raspitati, no mislim da će ići na unutarnja zračenja, kao i pokojna mama.

    avatar

    01.04.2007. (00:42)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, stuba po stuba ... još samo dvije ostadoše ...

    fanny, ponekad najbolje stvari nastanu iz igre ...drago mi je što si u slikanju uživala...
    moj komplet pastela dugo leži nedirnut ... predugo ... no, ne stižem sve, a trenutno me i priča o rose zaokuplja...
    lijepo je što postoje ljudi koji su spremni svoje vrijeme drugima posvetiti ... kao zmajin trener ...vidi kako mu lijepo vraćaju, a to je osjećaj kojim se sav trud isplati...
    seki tvojoj želim da što lakše podnese terapiju ... i da terapija bude učinkovita...
    a tebi pusa, L & R

    avatar

    01.04.2007. (00:50)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Imala si pravo...svakako bi se dalo rastumačiti, a ja mišljah samo na strah ahahaha

    avatar

    01.04.2007. (00:56)    -   -   -   -  

  • rU

    šalila sam se, vitae, i baš me briga za tumačenja... ja ću uvijek rado zagrliti prijateljicu il prijatelja ... a ako ih je nečega strah ...pogotovo ... hihiiiii

    avatar

    01.04.2007. (01:00)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ma nije bilo tako strašno...a i gogoO i sjedokosi su bili u blizini hahaah
    ideš spavati?

    avatar

    01.04.2007. (01:04)    -   -   -   -  

  • rU

    upravo sam posjetila tu dvojicu vitezova, vitae ... potom malo sjedila na tvojem lijepom žalu ...
    pa sad mogu na počinak. laku noć.

    avatar

    01.04.2007. (01:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ..i te kako može, mila moja!
    Ali i tebi je to poznato...skupo plaćamo trenutke ljepote...svaka na svoj način...
    nisam ni sumnjala da ćeš me držati za ruku i pronaći na toj stepenici gdje možda i nisam trebala ostavljati trag!?
    Jesam li ti već rekla da mi puno značiš????

    avatar

    01.04.2007. (03:07)    -   -   -   -  

  • Roberti!!!

    DOBRA VEČER...
    ISPRIČAVAM SE KASNOM JAVLJANJU....
    OVJE JEDNA BAKA KOJA JE NAPISALA BLOG
    U POČAST SVOJOJ UNICI KOJA
    NAŽALOST NIJE ŽIVA...
    PA AKO VAS ZANIMAJU MOJI STIHOVI KOJI
    SU GLAVOM TEKLI VIŠE OD DVOJE GODINE POSJETITE ME...
    POZDRAV

    avatar

    01.04.2007. (03:45)    -   -   -   -  

  • rU

    meni je tvoj trag drag, vitae ... na svakoj stepenici.
    dobro jutro i lijep ti dan želim.

    Robertinoj baki, u svakom životu ima gubitaka, no, gubitak djeteta, koje je dijete vlastitog djeteta ...
    znam da to mora biti nešto s čime se ne možeš pomiriti...
    tvoj blog, uspomena na Robertu koju si voljela, neka bude tebi kao lijek koji će ti blažiti bol.
    a draga iskra, vidjela si kakve čarolije ona zna napraviti.

    avatar

    01.04.2007. (08:31)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Pročitala uz jutarnju kavu, odličan nastavak, razmišljaš li to na kraju nekom ponuditi za štampu?...
    Noćas ni ja nisam spavala, iza ponoći su mi javili da je crkao frizer u laboratriju gdje su svi uzorci od pacijenata, telefoniranje je trajalo do iza dva, a kasnije nisam mogla zaspati, mislila sam i na tebe i pitala se kako si se navikla na tako malo sna...

    avatar

    01.04.2007. (08:34)    -   -   -   -  

  • Zelda

    JUtro! Kako si mi danas, Rusalko... Ja sam se probudila i krećem u blogologiju... Idem sada pisati post, tako da možeš svratiti malo kasnije...

    Lijepi pozdravi iz MG

    avatar

    01.04.2007. (08:42)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, majstorice, nedjeljno, aprilsko.
    ti si znači gadnu frku noćas imala?
    navikla? nikako. taman mislim kako se jesam navikla ... a onda ustanovim da me periodično malaksalost uhvati ... pa je jednom noći dubokog sna nadoknadim ... pa sve iznova.
    no, ne želim ući u zatvoreni krug sredstava za spavanje ... pa tražim druge načine - čaja, toplog mlijeka, lijepih misli ...
    no, lijek kojeg tražim samo mi nesanica može dati - više vremena. a kako mi nije dosta ovo vrijeme koje imam ... za sve ono što bih željela u danu napraviti ... čini mi se da mojoj nesanici lijeka nema ...
    moja rose me zasada zabavlja dok je pišem...kad završim vidjet ću. pustit ću prvo da odleži ... a onda bi trebalo izravnati neravnine i poraditi na tekstu ... ako budem imala volje i strpljenja ...i vremena, vremena ...

    zelda, pinky! baš sam jučer na tebe mislila ... i poželila da svratiš. a i tvojeg novog posta sam se zaželjela ... zavirit ću da vidim, malo kasnije.

    avatar

    01.04.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Ponovno mi se ista stvar dogodila. Izbacio me. KOpirala sam post, al mi ga neće objavit...
    Ne znam što da radim... budem kasnije..

    POzdrav

    avatar

    01.04.2007. (09:22)    -   -   -   -  

  • misko

    Sad je naoružana...svašta se može dogoditi...

    avatar

    01.04.2007. (09:29)    -   -   -   -  

  • rU

    nadam se, zelda_pinky , da napraviš copy prije no što ideš na edit ... da ne moraš ponovo sve isponova ... nego samo paste. probaj ponovo.

    avatar

    01.04.2007. (09:30)    -   -   -   -  

  • rU

    tko zna, misko. no znajući rose, nož njoj može poslužiti tek za ... guljenje jabuka ...
    druga oružja ona ima ...
    što je to s lori bilo? što kaže veterinarka?

    avatar

    01.04.2007. (09:33)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Hrabra je i odlučna Rose!
    Izvrsno je, stvarno. Mene fascinira kako svoje silno znanje o mitologiji, simbolima, itd. podastireš bez imalo dociranja, ne ex cathedra nego posve spontano i u službi pripovijedanja. E, to treba znati kako!

    avatar

    01.04.2007. (09:54)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Rusalka....to sam "sredila" ured jer je bio petak. Inače je sve krcato papirima i knjigama pa petkom to sve spremam u ormare i ladice a ostavljam uredan, čist stol. No moram priznati da i kad je natrpan je uredan....ne podnosim i nemam oko sebe nepotrebnih stvari (ne daj Bože)hranu i prljave šalice....a i zamisli da mi dođe stranka na sve to? U pravnom svijetu si ne možemo dozvoliti kreativan nered...djelovali bi šlampavi i neozbiljni. Sve je ko po špagi i ko na vagi....hihihihi :))))

    avatar

    01.04.2007. (10:31)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala na komplimenty, lazy. pripovijedati volim ... a unuka sam vrsne pripovjedačice čije sam priče u djetinjstvu slušala.
    jednostavnost pripovijedanja i lakoća, barem za onoga koji sluša/čita, ako ne i za pripovjedača ...ah, dayleeperu, to vještina je velikih ... a ja toj vještini težim ... i tek je ponekad samo dodirnem ...

    panova frulice, pravnica? ah, mogla sami misliti, kad sam stol ugledala.
    imam dvije pravnice u obitelji,moja mlađa sestrica i starija joj kćer Jelena ...
    razbarušenost ne trpe, moje pravnice ... posebno sestrica ...
    jučer smo zajedno na tržnici bile, pa su onda ona i moj šogor kod mene doručkovali, već po tradiciji ... a ja sam za doručak dobila sestrinu porciju ... o tomu kako moj stol izgleda i police s knjigama ... hihihiiii

    avatar

    01.04.2007. (11:28)    -   -   -   -  

  • necutako

    interesantan mi je ovaj zaplet iz vise razloga....boje, karakteri, posjedovanje,... bas lijepo za analizu socijalnih struktua i vrijednosti... iako znam da je samo prica..:)

    avatar

    01.04.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, necutako, "spisatelj" ponekad i nije svjestan što je sve u priču upleo ...
    a priča je iz cijelog svog iskustva i akumuliranog znanja i osobnog senzibiliteta ... pa se tu nađe svega i svačega ...

    avatar

    01.04.2007. (12:47)    -   -   -   -  

učitavam...