Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Sjedokosi

    četveropregom sa svih strana na oblak jedan...pa oblutak...
    rukoljub

    avatar

    31.03.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...riječni, morski, pjesnički...
    pod prstima tako pravilan, topao i blag...
    oblutak mi je oduvijek i zauvijek drag....

    avatar

    31.03.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Vidah i kočija i oblak i konje…hihihi dugo danas gledala, najviše me je obradovao blutak… podižem ga sa žala, držim ga u šaci ili na dlanu, poigravam se s njim, bacamo ga tako da odskače površinom mora nekad i po desetak puta, uživajući u igri, noćka RU.-;))))

    avatar

    31.03.2007. (00:53)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Nisam mogla zaspati prije no što ne pročitam Rose, ajme Ru oduševila si me s ovim postom...divim ti se, Ru doista to mislim, tako si maštovita!
    A Rose naša odabrala običan oblutak heheh
    Sada čekamo novu stepenicu!
    noćicaaaa

    avatar

    31.03.2007. (00:57)    -   -   -   -  

  • fanny

    Rosa me pomalo smirila, u zaostatku sam velikom - s tvojim blogom. Danas sam bolje, seka je doma, ali ne da si mira. Pusa :)

    avatar

    31.03.2007. (01:00)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    eh eh eh... ne sretoh te na virtualnoj šetnji, ni tvoj mrakobran nigdje ne uočih ...da mi je samo znati kud' skitaš u ovaj noćni sat hahahah

    avatar

    31.03.2007. (01:18)    -   -   -   -  

  • necutako

    jako mi se svidja ovaj nastavak....volim ovaj dodatak iz mitologije....a jantar nemas....ja skupljam smolu sa kajsije, lici na jantar...i volim svo kamenje, ma ja volim sve sto postoji...:)

    avatar

    31.03.2007. (03:01)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Ru il' spavas, il' se tusiras.-;))

    avatar

    31.03.2007. (03:07)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, daniela , kakvom kočijom ... po jedan obični riječni oblutak ...

    fannny, dragoi mi je što si uspjela svratiti. imat ću danas malo više vremena, pa ću i ja k tebi ...

    vitae, san me pokosio vitae ... pala sam ko snop ...

    necutako, opal nemam ...no ipak ću ga kupiti, kad tad.

    iskra, iskrice. tko zna zna. igrati se. pa i oblutcima.
    nisam se tuširala, umor me tako savladao da sam zaspala uz televizor, odjevena ...
    zaspala ko neoprano prase ...

    avatar

    31.03.2007. (06:56)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Mudar izbor, čini mi se...ali i Rose je nadasve mudra i hrabra!

    avatar

    31.03.2007. (07:25)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Stvrano sam uživala ćitajući ovako uz jutarnju kavu...sjetila si me i na djetinjstvo kad smo vlakom išli do nekog mjesta blizu Subotice, čula bih željezničara kako uzvikuje "Čantavir" (blizu Subotice), a onda su nas tamo čekala kola sa Vrancem i Zelenkom, uvili smo se u "gunj" (krzno) i krenuli po snijegu put obližnjeg salaša...
    Oprosti na digresiji...u Rijeci kišica, (o)tužno vrijeme...

    avatar

    31.03.2007. (08:57)    -   -   -   -  

  • horsy

    dobro jutro! ovo mi je najbolji nastavak od Rose!!
    mislim da ne moram ni reć zašto! :)

    avatar

    31.03.2007. (09:28)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro misko, vidjet će rose, ubrzo ... je li dobro izabrala.
    a ja već kavu popila i na tržnici bila.

    majstorice, i ja sam se kad sam stricu u goste išla vozila kolima ... s riđanom i zelenkom
    a selo se kruščica zvalo, češko selo blizu pančeva... a stric je u kola kožni sic stavio da se gradske cure ugodnije voze ...
    u osijeku vedro, no hladno jutro

    znala sam da ćeš to reći, horsy ....hihiii

    avatar

    31.03.2007. (09:58)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja ne garantiram, mene bi opal vjerojatno zaveo. To mi je jedan od najdrazih, ako ne i najdrazi kamen. Tako da bojim se, ja bih vjerojatno bas njega odabrala. :)
    Mada kada bih znala znacenje koji svaki od njih nosi vejrojatno bih uzela bas Gorski kristal... :)

    avatar

    01.04.2007. (00:06)    -   -   -   -  

  • rU

    gorski ti kristal zaista i paše, ignis, GorskiKristalu ...
    a opal i rusalku magnetski privlači ... već sam ga zagledala, jedne lijepe naušnice neki dan ... no uvijek odolim ... dosad ... no, ne znam kako dugo...

    avatar

    01.04.2007. (00:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...