Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Sjedokosi

    neću i nedam i nije umro koliko vidim...čuvajmo ga, a i Zvončicu, naravno...
    rukoljub

    avatar

    30.03.2007. (00:05)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Igrat ćemo se mi...draga moja, ja to znam, ja sam vidoviti vodenjak...još dugo dugooooooo i to me veseli...
    kakvo bi to bilo jutro, a da mi ne zazeleni pred napola otvorenim snenim očima ????????

    avatar

    30.03.2007. (00:06)    -   -   -   -  

  • fanny

    Ova današnja djeca pojma nemaju o nekadašnjim pričama i bajkama. A ja sam živjela za TRnoružicu, Snjeguljicu, Ledenu kraljicu... Te bajke su od nas stvarale osjećajne ljude.
    A ovako - nije ni čudo da su agresivni i bezobrazni - kad su im uzori oni groteskni likovi iz današnjih crtića i psihopate iz američkih filmova.
    Petar Pan - slatko, Zvončica, Mala sirena, Mali princ...
    Kao mala zamišljala sam se onom djevojčicom iz Nazorove priče o Bijelom jelenu.
    Laku noć, leđa me bole, užasno, idem spat.
    Pusa tebi i Lakiću - of course :)))

    avatar

    30.03.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala ti sjedokosi ... i zvončica, kao i ti, vjeruje da je petar pan besmrtan ...

    avatar

    30.03.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, vodenjak? zato tebi kupanje u jezercima paše ...hihiihiii

    fanny, nisu ni video igrice tako loše ...samo - nek' se igraju i igrati ne zaborave.
    i odrasli su, a ne samo djeca, kako veli vigotski, u igri za glavu od sebe višlja.
    igra je od fine pređe satkana, od mašte i snova ...
    odmori se, mila. sad ti puno snage treba.

    avatar

    30.03.2007. (00:13)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Ma Ru, divan si komentar napisala, slažem se s tobom, no da ne odugovlačim i kradem prostor, reći ću još samo ovo, ti vrlo dobro znaš da ja provedem pola dana kod tebe ili javno komentirajući ili čitajući Rose, ili pregledavajući tvoje stare postove, mogla bih reći, a da ne lažem, da mi je nekako u zadnje vrijeme tvoj blog postao više domom, no moj blog.
    To je tužno, doista, to me najviše rastužilo...kada se kod sebe više nisam osjećala dobro.
    Draga moja Ru, ja se neću i nisam se prestala igrati s tobom, ti znaš da ja ne mogu skoro dan provesti, a da ne dođem ovdje, ja sam od riječi, ono što kažem tako i je, ako iskreno nekom kažem da mi je silno drag, to i mislim!
    Stoga draga moja Ru, ja se osjećam uvijek dobrodošlom ovdje na tvoj blog, na tvoju klupicu, jer rekla sam da si mi u svemu na jedan način uzor!
    Znaš da je mene samu zabolio taj čin više no ikoga.
    Samo sam već danima izgubljena i nači ću se opet, hoću!
    Jer ja vjerujem u ljude, u dobro među njima.
    Ali isto tako kada smo već u tome svemu želim ti reći, da si me dirnula, i da nisam ja baš tako kako se možda čini flegmatična ili da sam se zasitila ljudi, ljudi su moja hrana, komunikacija s njima i suživot, ali ja sam ti ono čudno hirovito derle koje pobjegne ponekad.
    Možda nije uvijek najbolje riješenje, ne može se pobjeći od nikoga i ničega...ali jedno je sigurno dijete nije i neće nikoga namjerno povrijediti.
    I bit ću tu jer to volim, više od svega. Svojim izborom.
    Laku noć Ru!

    avatar

    30.03.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • rU

    ma sve to ja znam, daniela. i vjerujem ti. i vječno dijete u tebi prepoznajem. i znam da se nećeš i ne možeš prestati igrati. jer ti posjeduješ prekrasan kreativni dar koji ti neće dati mira čitavog života. dar koji se ponekad može i teškim bremenom učiniti onome koji ga posjeduje. zanijekati ga ne možeš sve kad bi i htjela.

    i pravo ti priznajem da se osjećaš povrijeđena. i da zavrištiš. i pobjegneš. i vratiš se il ne vratiš.
    bilo bi mi draže da si svoj pješčanik ostavila otvorenim, tamo negdje u blogovskim oblacima, da mogu u njega ponekad zaviriti.
    pa i ti razumij mene. što ja vrištim ko sebično derište, kad nađe zatvorena vrata dragog mu igrališta.

    avatar

    30.03.2007. (00:50)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Draga Ru, otvorit ću ga, hoću!Obećajem i razumijem te, i drago mi je što si to rekla, lijepo je vidjeti da te ljudi prihvaćaju i da im nedostaješ, iako mi nije bila namjera ističem nikoga povrijediti!
    Sad doista jurim!
    noćica

    avatar

    30.03.2007. (01:08)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    hehehe...što ti bi...svjetliš u tmini...

    avatar

    30.03.2007. (01:11)    -   -   -   -  

  • rU

    u lijepe snove odjuri il' u još ljepšu javu, daniela, draga. s jorgovanom i ljiljanima u kosi, toj lijepoj plavoj.
    sad i ja mirno mogu. u san il' besanicu.

    avatar

    30.03.2007. (01:12)    -   -   -   -  

  • rU

    malo mi, u ovom trenutku, svjetlo titra, sjedokosi ...
    no, ništa zato. uzet ću malo od tebe, daniele, vitae, iskri plavih i životnih, ignis, dragog trkača, pa i od njegove lori ...od svih dragih prijatelja što mi dođu ... sa svjetiljkom u ruci ... kad nad jezerca se ponekad mrak spusti ...

    avatar

    30.03.2007. (01:17)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Petar Pan mi je bio jedan od najdražih likova, vjerojatno i zbog toga. Ma tko vidio odrasti, he, a još i vodenjak. Pozdraw i laku noć

    avatar

    30.03.2007. (01:59)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dobro jutro, Rusy...
    Još koji mirni trenutak petka pa onda žurno dalje...a i torba čeka otvorena...popuniti ili je ubaciti nazad u ormar...ma sad mi je svejedno, samo želim znati...

    avatar

    30.03.2007. (06:21)    -   -   -   -  

  • rU

    gogoo, drago mi da znam. to o petru panu.
    lijep pozdrav s jezeraca.

    vitae, dobro jutro. i ja volim znati. ne volim neizvjesnost. nadam se da si već saznala.

    avatar

    30.03.2007. (07:22)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Bas me zanima tko je inspirirao ovaj post i zasto nam Rusalka u posljednje vrijeme propituje svoju "odraslost"? (Nisam mogla smisliti niti jednu bolju rijec. Molim da se to uzme u obzir. :D)

    avatar

    30.03.2007. (09:11)    -   -   -   -  

  • necutako

    zelim ti lijep dan i bajku prije spavanja...:)

    avatar

    30.03.2007. (12:44)    -   -   -   -  

  • rU

    odraslost je baš dobar termin, ignis.
    što me potaklo? dvije proturječne poruke, istoga dana. od dvoje ljudi do kojih mi je jako stalo.
    jedna je glasila: daj, odrasti već jednom!
    a druga: nemoj, molim te nemoj (odrasti! na moj komentar one prve poruke.

    necutako, bit će bajka prije spavanja, ona o rose. no, hoće li lijepa biti ... ta četvrta stepenica ...vidjet ćeš, u minutu do ponoći.

    avatar

    30.03.2007. (13:14)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Moram priznati da ne citam uvijek sve komentare vec proskeniram pogledom dok ne naidem na svoje ime pa to citam. Tako da ovo nisam vidjela.
    Ja cisto sumanjam da u dusi mozemo odrasti, ja vjerujem da se svi ljudi deep down osjecaju kao djeca.
    A imati neke kvalitete djece vise je nego pozeljno. Nije lako zadrzati tu cistocu duha, a meni je recimo to naprocijenjivo. :) Ja svoje djecje kvalitete cuvam i njegujem. :)

    avatar

    01.04.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  • ewfef

    °~Ignis jewelry ~°

    avatar

    28.10.2007. (13:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...