Komentari

lornadoone.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • bodulka

    Ti mora da si posebno dobra i draga zena, jer nema te sile (ni novaca) na ovom svijetu koja bi me natjrala tako nesto raditi. Kao prvo jer konac od kojeg je originalna majica napravljena nista ne vrijedi, a kao drugo ako je prijateljici ta majica tako draga sto ju susi na striku objesenu kvacicama? Lorna kako ti se da prepravljati majicu marke Lu Lien Ke? Recite da sam snob, ali ne bih se time mucila niti da je Missoni.

    avatar

    29.03.2007. (22:04)    -   -   -   -  

  • Magrit

    Vidim da i kod tebe na predavanjima nije lose, narocito tokom onog posta o zabuni u izlogu :) Elem, dakako, svaka cast sto ces se prihvatiti ovog posla ! Moram se sloziti sa bodulkom, no ti nemoj posustati :) Sto se tice cisto hrvatskih rijeci, ovdje ljudi dobijaju ospice na to - kako je to cudno, ti ih volis, oni ih mrze, kao ne razumiju ih. A zapravo je meni savrseno jasno sta si ti htjela reci :)

    avatar

    30.03.2007. (08:40)    -   -   -   -  

  • levant

    da, sama si u naslovu rekla zašto to radiš.
    i ja bih točno tako postupila jer bih to smatrala izazovom.
    ps. moj pas ne kaka.
    :))))))

    avatar

    30.03.2007. (08:45)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Iz ovog smo mogli zaključiti puno toga o karakterima vas dviju, jedna požrtvovna, kreativna i strpljiva, druga šlampava , neuviđavana i možda malo prešparna.

    avatar

    30.03.2007. (09:24)    -   -   -   -  

  • podrugiput.blog.hr

    Ja bih heklala i drago mi je što si se uspjela ulogirati.

    avatar

    30.03.2007. (10:25)    -   -   -   -  

  • Lorna Doone

    @bodulko, hvala na komentarima, ali kako je levant primijetila, nije mi bitno o kojoj se marki radi, zanima me mogu li ja to zadovoljavajuće izvesti!
    @magrit, valjda si čitala u prijašnjim postovima kako čitam "LORNU DUN", po Vuku, neko Bg izdanje, i nije važno kako nam se jezik zove dok se razumijemo, i verbalno i socijalno!
    @champs, nije mi baš ni prijateljica, ali mi je draga, starija i predstojeći projekt - izazovan...ali hvala na lijepim riječima na moj račun!
    @mislim da ću patentnim bodom nadoknaditi dio od tih 12 cm, pa opheklati istom mustrom sve rubove!

    avatar

    30.03.2007. (14:29)    -   -   -   -  

  • Chicago Chick

    obozavam taj miris pokosene trave...

    avatar

    31.03.2007. (02:20)    -   -   -   -  

  • Jana

    Svaka čast na dodelavanju, ja mislim isto kao i Bodulka, ali znam sebe i vjerojatno bih napravila isto kao i ti :)
    Ja bih isheklala nešto vrlo rupičasto kako bih naglasila kontrast sjajne pletene viskoze i rupičastoga heklanoga konca.

    avatar

    31.03.2007. (09:27)    -   -   -   -  

  • sandra

    Sretno s "dodelavanje" - to je nešto što izbjegavam kako znam i umijem!

    avatar

    01.04.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • Sassy Lady

    Hmmm..i mene ceka slican posao samo ne toliko zahtevan kao tvoj a svaki dat predlog je bio odbijen :( Razmislicu da li cu bilo sta poceti.
    P.S.Drago mi je sto si se javila na mom blogu u suprotnom ne bih saznala za tvoj :)

    avatar

    02.04.2007. (11:02)    -   -   -   -  

  • doroti-iva

    djelim mišljenje sa bodulkom i majom, a ako bas moras onda mozda heklati???pozzz sa sela gdje mi tata bas travu kosi....

    avatar

    02.04.2007. (13:22)    -   -   -   -  

  • gocet

    I ja bih heklala nešto šupljikavo što bi neutraliziralo razliku u koncu!

    avatar

    02.04.2007. (13:35)    -   -   -   -  

  • Lorna Doone

    @jana
    @doroti-iva
    @goce
    Počela sam plesti čak ne patent nego engleski rebrasti bod, ali je konac tanji od onog originalnog, pa će ipak, kao što ste sve redom predlagale, biti heklano... rezultati, nadam se, brzo! Mogu na blog, a što me odvuklo od njega... post pred večer!!!

    avatar

    02.04.2007. (14:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...