Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Sjedokosi

    druga od sedam...žabica i što sve još nemaš noćas.
    rukoljub kraljice svih vila i vilenjaka

    avatar

    28.03.2007. (00:57)    -   -   -   -  

  • rU

    laku noć, sjedokosi. sunce je zašlo i jezerce ide na počinak.

    avatar

    28.03.2007. (00:58)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dobro jutro, Rusalko...i neka bude dobro kao i čitav dan...
    Prikuplja naša Rose energiju za taškoće i izazove!!!...Baš me zanima na kojoj ćeš im stepenici postaviti prvi veliki ?

    avatar

    28.03.2007. (06:30)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, vitae. prve su dvije stube bile lijepe ... a ostale?
    ugodan ti dan želim.

    avatar

    28.03.2007. (07:27)    -   -   -   -  

  • misko

    Ako sve stepenice budu ovakve, nema problema...
    Dobro jutro!

    avatar

    28.03.2007. (07:43)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    vratismo se mi...jedan capuccino prije škole...
    rukoljub

    avatar

    28.03.2007. (08:21)    -   -   -   -  

  • Iskra

    U ovim godinama, sam zaključila; da bezbolnije penje, nego spusta, i pored toga što je tvoj odmor na ovoj drugoj stepenici bilo pravo uživanje… zaplivala sam s tobom u čarobnoj magiji riječi… topli pozdrav ostavih, prekrivena sjajnim kapljicama vode.-;))

    avatar

    28.03.2007. (09:32)    -   -   -   -  

  • horsy

    te mogu nešto pitati? koliko još ima tih nastavaka o rose? to već traje prilično dugo...svaka čast što još imaš ideja...

    avatar

    28.03.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    s rukom u cvrstoj ruci, sve je lakse...
    lijep dan ti zelim...

    avatar

    28.03.2007. (10:45)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Super nastavak. :)
    Znas, divims e tvojoj masti. Stvarno znas ljudima predociti to o cemu pricas. :)

    avatar

    28.03.2007. (13:20)    -   -   -   -  

  • rU

    eh, misko, kad bi bilo k'o što se rosei i rusalki snilo ...

    sjedokosi, baš mi je žao što sam već na faksu bila, pa nisam mogla popiti taj cappucino s tobom ...

    iskra, o penjanju i spuštanju ...hihii ... bolje da ne komentiram.
    lijepe su bile prve dvije stepenice, no još ih pet čeka ...

    horsy, imam skoro 200 stranica romana o rose ... čini mi se da ću ga još dosta dugo pričati i pisati....

    maslačkice, s rukom u ruci ...ah.
    i tebi nek dan lijep bude.

    ignis,hvala ti mila, i sama vidim, kao u slici, to o čemu pišem ...
    a ponekad čak i osjećam to što moji junaci proživljavaju ...

    avatar

    28.03.2007. (16:10)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Pa ne sumnjam u to posto u ovoj prici ima i jako puno tebe. Bar tako ja vjerujem. :)

    avatar

    29.03.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...