Komentari

markething.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • slaven178

    sto je to gpp . gradslka porezna pristojba? gay protestno pushenje? gospodarsko posuzeće petrinja?

    avatar

    26.03.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    opet ne rade komentari. ah...no comment.

    avatar

    26.03.2007. (22:47)    -   -   -   -  

  • knez

    GPP - gradski prijevoz putnika Osijek

    avatar

    27.03.2007. (09:31)    -   -   -   -  

  • Napokon pare !!!

    E stari - blog ti je zakon.
    Ak te zanima ili bilo kog drugog kak do noca prek web poslova, posjetite ovaj blog http://egold.blog.hr/. Tip piše o nekom e-gold računu u kojem zapravo radiš transakcije s pravim zlatom. Nisam još skužil sve u detalje, ali sam probal i pobral sam već neke para prek poslića čiji link također imate na toj stranici. Stvar se čini i više nego super pa ak tko hoče probati ima na blogu link za prijavu. SAMA PRIJAVA NA E-GOLD VAS NE KOŠTA BAŠ NIŠTA, A NEMATE NI ULAGANJA U POSEL. Kak god se odlučili sretno vam bilo, ali vam kažem da je definitivno prava stvar.

    avatar

    29.03.2007. (23:59)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    pare, ha? no money, no honey? ma, kakve pare...ovdje se priča o ljubavi. :)

    avatar

    30.03.2007. (00:22)    -   -   -   -  

  • Inner space of my mind

    Te 0 fore su teške idiotarije i gluposti, i sigurno im neću kupit tu kolu!

    A što je najbitnije još sam se čudio kad sam vidio što kažeš na ispit s 0 teških pitanja, i koji to k... ima veze s colom.

    Što se tiče GPP-a opet im kondori ne rade posao kako treba, već mjesec danas se švercam i nisam naletio niti na jednoga.

    avatar

    30.03.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  • pink sapphire

    Prvi put sam na ovom blogu - privukao me naslov bloga - sa efzg sam :)
    A ovo sa "0" - nečega... tko bi pomislio da je to oglas za novu zero coca-colu? :)
    Pozdrav!

    avatar

    01.04.2007. (18:56)    -   -   -   -  

  • info-hardver

    najaći posao nudi
    zlatkoh.myffi.biz/croatian/
    zlatkoh@net.hr

    avatar

    02.04.2007. (00:55)    -   -   -   -  

  • knez

    zanima me koja je to svjetski poznata agencija smislila taj slogan ili što već s "nula" svačaga???

    avatar

    05.04.2007. (08:30)    -   -   -   -  

  • knez

    upravo probao "nulericu". otišao na wc ;)

    avatar

    06.04.2007. (12:59)    -   -   -   -  

  • Slafko

    Ljudi imaju love pa si mogu priuštiti takvu reklamnu kampanju. Nisam njihov potrošač jer ne volim da mi netko prodaje takvu tekućinu pod nešto zdravo i korisno. S čisto marketinškog gledišta, mislim da su htjeli utjecati na subliminarnu percepciju čovjeka i vjerojatno su uspjeli kod određenih konformista. Mene osobno nije nešto oduševila, sam spot je malo predugačak za moj ukus. Pozornost se gubi zbog duljine spota.
    http://gledajokosebe.blogspot.com

    avatar

    13.04.2007. (20:51)    -   -   -   -  

  • knez

    ta reklama je za mene toliko upečatljiva da sam ju već zaboravio! jedino još onaj reklamni pano sa stanice povremeno projuri mozgom ali tek kao pitanje - zašto se netko od prijevoznika nije toga sjetio prije???

    cola zero - očito da nisu postigli ono što su očekivali među širim krugom potrošača, izuzev možda onih manje sretnih, bolesnih, jer da jesu onda bi se pričalo barem i o tom propalom pokušaju na tramvajskim stanicama, a ne priča se - više.

    pozdrav iz Osijeka!

    PS. nadam se da vas nije kao mene uhvatila proljetna prehlada :)

    avatar

    15.04.2007. (18:36)    -   -   -   -  

  • Big Brother Video

    :) BBVideo

    avatar

    28.09.2007. (07:44)    -   -   -   -  

  • Big Brother Video

    :) BBVideo

    avatar

    31.10.2007. (08:54)    -   -   -   -  

  • Eryka

    nema te:(
    a ja se baš vratila:(

    avatar

    13.02.2008. (19:12)    -   -   -   -  

  • Big Brother Video

    :) BBVideo

    avatar

    30.03.2008. (07:48)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    23.07.2008. (17:30)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    23.07.2008. (21:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...