Komentari

dragonrage.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • m4st4

    Jesus...Ti si se stvarno potrudio...I još Van Damme...Odlično, ovo je kao enciklopedija ; ) Trebat će mi vremena da pročitam sve, a tek sam sada primjetio donji post o Grindhouseu, jedva čekam taj film...Čuo sam da će biti NC 17, a na IESB imaš 11 clipova iz filma pa provjeri, ima jedan odličan Willisov komentar (''Where's the shit?'') Film za pamćenje i za buru kontradiktornih komentara...

    Pozdrav!

    avatar

    26.03.2007. (20:47)    -   -   -   -  

  • wastedbass

    Coece pa daj sad znam više o van dammu nego o faksu a to trebam učit baš enciklopedija

    avatar

    26.03.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Joj, gledao sam sinoć Kickboxera...Ma dobar je to film i one scene sa vježbom i završna borba, ali je malko prazan...Naivan. Iako, podsjeća me na djetinjstvo kada su čak izlazile i sličice Kickboxera u žvakama (?!?). Izvan filmskog ocjenjivanja, odličan za pogledati ; )

    avatar

    27.03.2007. (07:08)    -   -   -   -  

  • don zoki

    e ovako...prvo bih htio pohvaliti tvoj rad i izniman trud...drugo,moram biti iskren i reci da nisam procitao cjeli post jer sam samo na kratko svratio na net,ali kao ni jedan drugi tvoj post ni ovaj nece ostati neprocitan od mene...dovrsit cu drugi put...a sto se tice van dammea moram priznati da nikad nisam bio preveliki ljubitelj njegovih filmova ali sam ih znao pogledati...bez obzira na to,iznimno ga postujem zbog uspjeha i znanja borilackih vjestina...jer ipak,za razliku od schwarzenneggera koji se gotovo u svim svojim filmovima oslanja na oruzje,van damme se uglavnom tuce golim rukama...
    do iduceg javljanja...pozdrav...

    avatar

    27.03.2007. (15:06)    -   -   -   -  

  • wastedbass

    eh evo gledao sam good shepherd nije loš za politički triler ali sam skoro zaspao u jednom trenutku ali De Niro odglumi jebeno makar to bila uloga od 4 minute ukupno

    avatar

    29.03.2007. (17:14)    -   -   -   -  

  • bollywood

    ej evo jos ne stigoh pogledati tvoj filmic,vidjeh komentar na blogu,a ni procitati ovaj tvoj post,ali sam te dosla obavjestiti o jednoj radionici koju orgniziram za glumce i rezisere s danskim profesorom i redateljem carstenom frombergom,a izmedju ostalog neces vjerovat bas sam za van damma trazila lokacije za taj film sto misle snimat u cro i izmedju ostalih poslova i zbog tog nisam imala vremena za nista drugo,kad ti bas napisao post o njemu
    btw radionica j eod 02.04-06.04,ta je popunjena,ali oragniziram i drugu od 16.4-20.04koju upravo bukiram
    broj ljudi je limitiran na 9(3 rezisera,3glumca i 3glumice)kosta 200Eura,a st aces trebalo je covjeku platiti put avionom,smjestaj i hranu u zg i jos mu dat placu
    eto ukoliko imas pitanja,ili interesa ostavi komentar na mom blogu pa ti posaljem emailom sve

    avatar

    30.03.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • Chara

    Evo i mene napokon... još ne kužim kak ti se da tolko pisat. Ja sam ovo čitala pol sata

    avatar

    31.03.2007. (16:34)    -   -   -   -  

  • Parvus Gollum

    Čovječe, pa tko će sve ovo pročitati! Jesi razmišljao da napišeš neku knjigu?

    avatar

    31.03.2007. (19:55)    -   -   -   -  

  • Undying

    Uf, koliki post!
    Van Dammeu svaka čast, ali njegovi filmovi me nikad nisu previše zanimali.

    avatar

    02.04.2007. (22:19)    -   -   -   -  

  • dorya

    Awww, duugo me nije bilo, pa sad nek se snalazim kako umem da pročitam sve što si u međuvremenu pisao! *happy gunđ*

    avatar

    03.04.2007. (19:49)    -   -   -   -  

  • wastedbass

    http://www.indystar.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070406/ENTERTAINMENT0 3/704060308/-1/ZONES04

    eheh malo vijesti o grind house piff bit ce predobar

    avatar

    06.04.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • don zoki

    alo sefe...evo procitao sam post do kraja i jos bih jednom pohvalio tvoj trud...za par van dammovih filmova koje si spomenuo moram priznati nisam čuo prije,a što se tiće njegovih 5 naj filmova tu bih se složio s tobom,samo bih ipak stavio univerzalnog vojnika na prvo mjesto jer mi je to njegov najdraži.svrati na nju post...

    avatar

    06.04.2007. (13:34)    -   -   -   -  

  • QT

    Zaboravio si da spomenes da je ulogu u Turskom filmu Sinav odigro BESPLATNO jer je bio odusevljen time da nije bio typecat-ovan. Sinav deluje veoma zanimljivo i voleo bih ga pogledati

    avatar

    09.04.2007. (22:44)    -   -   -   -  

  • Parvus Gollum

    Pozdrav, daj posjeti me malo! Imam novi post i možda ti se svidi...

    avatar

    10.04.2007. (11:10)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ m4st4 - Hehe...pa to mi je i namjera kad pišem ovakve tekstove o pojedinim glumcima...da posluže kasnije kao svojevrsna enciklopedija.
    Ma..."Kickboxer" je odličan film u domeni onoga što nudi, pa čak bih se usudio reči i klasik. Vidiš tih sličica se ja ne sjećam...hmmm

    @ wastedbass - a čuj, nikad se ne zna...možda ti zatreba hehe ;)) :DD

    @ don zoki - Hehe...baš mi je drago da ti se svidio tekst, vjeruj mi, napisao sam ga sa mnogo ljubavi hehe...
    A i Arni se je mlatio, samo mnogo sirovije, iako da...kod njega je uvijek bila fora da ima što veće oružje u rukama haha :DD. Je...UniSol je fenomenalan film...Ludgren je tu odradio odličnu i vjerojatno svoju najbolju ulogu, no Woo i Teška Meta su mi nenadmašni hehe...

    @ PINGU - A gle...svi ti akcijski glumci su glumački neuvijerljivi u svojim filmovima jer se sve svodi na kaciju, ali ako se mene pita Van Damme se je uvijek nekako najviše trudio na glumačkom polju (Legionar, In Hell i još neki naslovi).

    @ niggi - Ne znam...meni su još uvijek jebeno coll...većina ovih novijih akcića se niti ne može uspoređivati sa filmo0vima kao što su "Hard Target", Timecop" ili "UniSol"...

    @ bollywood - Cool...Van Damme će snimati film u Hrvatskoj...moraš me ubaciti na set hahah :DDD

    @ Parvus Gollum - Nope...nisam ja za pisanje knjiga i romana hehe...nemam mašte :DDD

    @ Undying - Hehe...zanimljivo to meni,...njega mnogi ne vole, a oni rani filmovi i filmovi iz 90-ih mu se nimalo ne razlikuju kvalitetom od recimo Arnijevih ili Slyevih filmova...

    @ ledena boginja - Paaa sad...baš kralj akcije...ajd nek ti bude haha ;D. Da, nije neki glumac, ali se je kao što sam rekao od svih tih filmskih razbijača uvijek nekako najviše trudio glumiti...i u nekoliko zadnjih filmova to mu polazi za rukom.
    Komentar sam inače vidio ;) :)
    I za kraj...hvala na čestitki...i tebi Sretan Uskrs sa zakašnjenjem :))

    @ QT - Kaj sam zbilja zaboravio?! Nisam ni skužio...a dobro...nema veze...hvala što si me ispravio ;))

    avatar

    10.04.2007. (14:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...