Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • I´m Gonna Live 4ever...

    Poput lijepe šetnje: kreneš, nemaš ništa posebno na umu, a sretneš krasne ljude. Ma, to ti je fenomenalno! Dođi I uljepšaj mi dan! Kiss
    …ostavi komentar…
    :D

    avatar

    26.03.2007. (07:05)    -   -   -   -  

  • misko

    Uh, uh...ne znam što bih rekao!
    Ovo me stvarno pogodilo, raspekmezio sam se...
    Hvala najljepša!

    avatar

    26.03.2007. (07:55)    -   -   -   -  

  • rU

    sretan rođendan, i najljepše želje, misko!

    avatar

    26.03.2007. (08:20)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sad mi je jasno zašto si jučer negdje napisala da si više puta (valjda sedam?) pregledala novi nastavak priče o Rose... Dobro jutro, draga Rusalka, ugodan početak tjedna želim! :))) I Mišku sve najbolje, iako sam mu već ostavila čestitku na blogu :)))

    avatar

    26.03.2007. (08:35)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Sretan rodendan! :)

    avatar

    26.03.2007. (10:58)    -   -   -   -  

  • horsy

    sretan rođendan misko!

    avatar

    26.03.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • prorok

    Rođendanskoj čestitci se pridružujem.
    Kad je pronađem pitat ću je sad je još nemam, prijatan početak tjedna ti želim i pozdrav ostavljam.

    avatar

    26.03.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Joj Ru je neurmona hihih

    Dragi Miško!
    Poznajem te u biti dosta kratko, ali kod tebe sam uvijek cijenila tvoju životnu mudrost i ne razmetanje njome, te tvoju iskrenost, i poticajne komentare.
    Jako mi je drago što sam te dijelomice upoznala i što te mogu čitati.
    Moja želja za tebe je upravo da budeš zdrav, kako bi mogao istrčati maraton, i uživati u onom što voliš, onda ti želim ljubavi, pogotovo s tvojom dragom hihi i naravno inspiracije, kako bi mogli i dalje uživati u tvojim pričama i stihovima.
    Divan si čovjek Miško, a to je najbitnije!
    Želim ti danas lijep dan, i osmijeh na licu!
    Sretan Rođendan!

    avatar

    26.03.2007. (12:54)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Sretan rođendan zelim MIsku!! Idem brzo k njemu da mu čestitam..

    a tebi saljem pozdrave... Bit će danas predvečer novi post... Sad jurim u školu...

    POzdravi iz MG

    avatar

    26.03.2007. (13:32)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    misku sam cestitala, a tebi veliki pozdrav!

    avatar

    26.03.2007. (13:52)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Evo, sad dolazim od Miška! A Dino sa svojom puškom i konjem bio je neponovljiv u Rio Bravo. Lijepi pozdraw sa sunčanog Kvarnera

    avatar

    26.03.2007. (14:05)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Mišku već čestitala, sad nadoknađujem na brzinu što sam propustila, danas mi je pravi tornado od obaveza, svima pusu ostavljam...

    avatar

    26.03.2007. (17:54)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Ja upravo od Miska, ostavila poklon i cestitku, kod njega guzva slavi se, pa uletih na klupicu da udahnem mirisnog zraka.-;)))

    avatar

    26.03.2007. (18:16)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Cijenjenom Mišku srdačne čestitke za rođendan!

    avatar

    26.03.2007. (18:22)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    U cvijet magnolije
    zapleo se jedan pozdrav
    šaptom ostavljen...i čeka....

    avatar

    26.03.2007. (18:49)    -   -   -   -  

  • Irida

    mišku čestitku ostavila, a tvoja dragost se proteže blogosferom, baš si pažljiva...

    avatar

    26.03.2007. (19:32)    -   -   -   -  

  • Wendelin

    e...da se javim...nisam te zapostavila...novi post...kiss

    avatar

    26.03.2007. (21:10)    -   -   -   -  

  • horsy

    dobra večer! ovo je moj novi blog pa navrati ako ulovuiš malo vremena

    avatar

    26.03.2007. (21:41)    -   -   -   -  

  • katrida

    .....sretno miško.......

    avatar

    26.03.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  • rU

    I am Gona live 4ever, dobrodošla na klupicu, svrat ću do tebe, čim stignem.

    aquaria, jedina si ti to primjetila.

    ignis ,horsy, pozdrav miskovim čestitarima.

    proroče, pazi ... to je pitanje nad pitanjima ...hihihiii

    daniela, jesi li nadoknadila noć?

    zelda, pinky, svratit ću, al' ne danas.

    ej, maslačkice, lijep mi se busen maslačka rascvao u travnjaku.

    pozdrav, gogoo, i osijek je sunčan danas.

    mastorice, pozdrav. standardna strka?

    iskra, moram i ja svratiti do miska da vidim kako slavi ...

    lazy, na miskove osvrte rado svratim. izvrsne priče piše.

    vitae, ja sam jedna cvijet magnolije ubrala ... u čašu ga stavila ... baš taj s tvojim pozdravom ...

    irida, i ne samo blogosferom ... danas ...hihihii

    horsy, zelda, pinky, sutra mile moje ...sutra ...

    avatar

    26.03.2007. (21:59)    -   -   -   -  

  • rU

    hej, katrida, blago misku danas...kolika čestitanja prima.

    avatar

    26.03.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...