Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • CURE S XXXL JEZIKOM

    Koliko god bilo teško ipak je lipo biti mama.
    Evo moj frendica je trudna prvi put i to 7 tjedana a tek je neki dan bebi pocelo kucat srce umirali smo od straha...
    Samo nek je sve ok...

    avatar

    24.03.2007. (16:31)    -   -   -   -  

  • varosanka

    Nije te dugo bilo.Cestitam na bebi, neka sve prodje u najboljem redu.

    avatar

    24.03.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  • Mama prije svega...

    Pa aleluja! vec sam mislila da te ne bumo vise vidli... ajde bvas mi je drago da si se vratila. Nadam se da ce sa porodom biti sve u redu i javi nam kad rodis. Ne znam, plati muza da nam javi kako je proslo. Sto cekas curicu ili decka? Veliki pozdrav i cuvaj se! Kiss

    avatar

    24.03.2007. (21:27)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    baš dobro da si se javila! Kako si? kako će se beba zvati? vidim još malo... drž se!

    avatar

    24.03.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • lorraine

    A bas me predugo nije bilo ovdje, sram me bilo, zaista. A ti vec i rodit trebas ;). Sretno!!!

    avatar

    25.03.2007. (06:34)    -   -   -   -  

  • majčica

    Pa mi smo mislili da je ova nova trudnoća za vas bila tektonski poremećaj. DRago mi je da ste dobro. Sretan porođaj..

    avatar

    26.03.2007. (10:37)    -   -   -   -  

  • skalonja

    sretno na porodu i nek je s bebicom sve ok! ;)

    avatar

    26.03.2007. (15:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...