Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Zelda

    Jutro želim svima na klupici... Vidim... Dan je započet novim morskim pustolovinama... A Rusalko, pazi ti na svoju rukavicu, da ti se ne uprlja...

    Pozdravi iz Močvare...

    avatar

    25.03.2007. (08:52)    -   -   -   -  

  • Zelda

    oh, pa još nikoga nema... Znači, Rusalka, možemo i jutarnju kavu popiti...

    avatar

    25.03.2007. (08:53)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, zelda, pinky. ja sam svoju davno popila.
    a sad moram nadoknaditi jučer propušteno, dovršiti spremanje, kolače ispeći ...

    avatar

    25.03.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  • Zelda

    uf, ja malo kasnim... Jpš sam u kućnoj odjeći i lijepo slušam muziku... Bila sam lijena i nisam još ni zastore otvorila... no dobro... Dosta je bilo ljenčarenja... Odoh i ja na posao... Vratim se za kojih pola sata.

    Pozdravi iz MG

    avatar

    25.03.2007. (09:03)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Uhvati me između dvije riječi...
    tko tebe slijedi ostaje bez daha

    avatar

    25.03.2007. (09:12)    -   -   -   -  

  • rU

    krilca vili dobro dođu, sjedokosi. da svud stigne, odasvud utekne....

    avatar

    25.03.2007. (09:14)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Svi ustreptali čekamo što će dalje biti s Rose, priča stiže do vrhunca...
    A vidim da ste se lijepo zabavili s nizanjem stihova, nisam ni sumnjala koliko ima pjesničkih duša među blogerima...
    Lijepo jutro, malo sam pobrkana s tim jednim satom, idem pomaknuti kazaljke...

    avatar

    25.03.2007. (09:53)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, majstorice. ukradoše nam sat. s pomicanjem kazaljki na satu nema problema, no treba i unutarnji sat naviti ...

    avatar

    25.03.2007. (09:57)    -   -   -   -  

  • Zelda

    NIkada nisam shvaćala to pomicanje satova.. Evo upravo mi je tata javio da namjestim svoje satove u sobi... JOš to nisam napravila te se čudim: Kako li je tek devet sati?

    avatar

    25.03.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • Njofra

    eto i malo mirisa mora u tvojim jezerima :)
    imaš nedjeljni pozdrav od mene

    avatar

    25.03.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Dobro jutro veseloj klupici… vidim pjesnici u punom zamahu inspiracije, a ja ću desnim mišem-kopi-paste pa prebacim stihove, jer si ti ugradila zadane riječi… oslobodila si me draga… hahaha i moram reći hvala.-;))))

    avatar

    25.03.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........moj unutarnji sat je uvik zbunjen na pomicanje kazaljki.........dobar dan vilo i društvo na klupici.....

    avatar

    25.03.2007. (10:56)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Dobro nedjeljno jutro! Cmok!

    avatar

    25.03.2007. (11:01)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    jutro :)) parmpampam :))
    smijem se, jer ste svi jako divnih ovih dana, poezija nas je sa svih strana nježno umotala,mislim da je onaj koji je izmislio prvi meme kroz par riječi, koje bi se trebale sljubiti s pjesmom,sretan, jer smo se svi tako lijepo ufurali i iznijeli svoje emocije,neki i skrivene talente, i silno se zabavili ovih dana, a kako vidim to ne jenjava, ja se radujem tome, kao što se malo dijete raduje novoj igrački, s svojim ogromnim očima :))
    Ru ne možeš niti naslutiti koliko si mi draga, rijetki su ljudi popu tebe, nesebični, iskreni, puni optimizma i kada nisu najbolje, a opet tako mudra, znaaaaaam već sam dosadna, al što mogu kad svakog dana otkrivam s ostalima neki tvoj novi dijelić, i naravno kada naiđemo na grumen zlata da ćemo uskliknuti, Z L A T O, oke ili ako se nalazimo u rudniku i D I J A M A N T!
    Idem sada :) jurim...sjajno sam raspoložena, iako se nisam naspavala, ( gosti su do dugo u noć ostali, pa se taman i sat požurio, hehe ) a vjetar je tako divno ludovao...kao naša Ru !!!
    hihih mah mah

    avatar

    25.03.2007. (12:56)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Draga Ru, a sada mi daj ruku, zažmiti i dođi !!! ( molim te, kada nađeš vremena )
    hihihiihihihhi

    avatar

    25.03.2007. (14:13)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Preuzela sam si riječi i čim stignem napisat ću jednu pjesmicu :)
    A što se zadaćnice i teme tiče... ja bih to još malo preoblikovala u Blog je prijateljstvo ljudskog života :) A zaista je, u to nema sumnje...
    Pusu i pozz šaljem, Marta :)

    avatar

    25.03.2007. (14:46)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Moja mala računica (od tebe sam to pokupila):
    Jedan Rusalkih post: 5 Zeldinih komentara
    Dva Zeldina posta: 3 komentara

    Gdje li si se izgubila? Da pošaljem MOčvarca, on zna sve putove među jezercima i barama... Ili si otplivala sa ribarom...? Tada ti ne mogu pomoći...

    samo se ja šalim, javi se da svratiš...

    avatar

    25.03.2007. (15:00)    -   -   -   -  

  • horsy

    bok. hajde molim te svrati do ovog blog: horseriders. to je blog od mene i jedne katije. na tom blogu može pisati post tko god želi....pusa

    avatar

    25.03.2007. (15:01)    -   -   -   -  

  • rU

    zelda, 9 sati. pinky. tek ili već?
    1+1=3 ....hihihiiiii
    tu sam, spremam. jer jučer sam jedra razapinjala, hodala po razbijenom staklu, šetala po polju suncokreta ...sve osim spremanja.

    njofra, bočata voda ....;-))

    iskra, doći ću pročitati ono što slijedi nakon copy-paste.

    katrida, a moja kuća zidnih satova puna ...pa kad stanem pomicati kazaljke ...

    panova frula, obećanje nisam izvršila ... no ti si me već unaprijed abolirala ... poslat ću čim stignem ...

    daniela, zlato, dijamanti ... pun ih je blogerska rijeka... al' rusalka je samo riječni oblutak ...

    martice, eto i domaće zadaće čovjek može učiniti zabavnima, s malo mašte...

    horsy!!!!!! horsy is coming back!!!!!
    znala sam. čim stignem, poslat ću nešto.

    avatar

    25.03.2007. (16:16)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Lijepi su stihovi. Ja to nikada ne bih napisala. :D

    avatar

    26.03.2007. (11:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...