Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (67)

Marketing


  • Diabolis

    dobro obavljeno..

    avatar

    24.03.2007. (10:50)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, strpi se časak ... odgovor upravo pišem, na izazov tvoj odgovaram.

    avatar

    24.03.2007. (10:53)    -   -   -   -  

  • Wendelin

    eee....bubavi...ja sam izgubila lozinku starog bloga...pa evo imam novi ...pa posjeti...kiss

    avatar

    24.03.2007. (10:59)    -   -   -   -  

  • Irida

    Žeravica
    Suncokret
    Propovijed
    Ostakljen
    Sandale ... pjesma na zadane riječi.

    na ostakljenom balkonu
    žeravica električnog roštilja sjaji,
    po tko zna koji put
    tvoja tirada se u propovjed pretvara
    ručak je propao
    krijem suze, obuvam sandale i bježim
    u polja suncokreta....

    avatar

    24.03.2007. (11:23)    -   -   -   -  

  • rU

    bravo, irida, bravo!

    nisu samo išleri izgorjeli ...hiiiihiiii

    avatar

    24.03.2007. (11:24)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Baš slušam Rusalkinu pjesmu mjesecu iz Dvorakove opere... :) Predivno...
    Sviđaju mi se riječi, mogla bi ih preuzeti i nešto napisati navečer, baš imam inspiracije...
    Pusu i pozdrav šaljem, Marta

    avatar

    24.03.2007. (11:32)    -   -   -   -  

  • rU

    obožavam tu ariju, martice. već sam je ranije na blog stavljala.
    inspiracija! kojeg li divnog osjećaja.
    doći ću ti, predvečer.

    avatar

    24.03.2007. (11:38)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Draga moja, ja ti nisam nikakva pjesnikinja...kao mlada curica sam pisala pjesme, jednom dobila i značajnu nagradu za jednu u osmom razredu i od tada STOP...kasnije sam više glumila i recitirala, a onda se bacila na prirodne znanosti...da bih prije dvije godine dobila poriv opet pisati, ali ne pjesme...i rijetko ih čitam, izuzev Tixi, moje omiljene pjesnikinje, ali to već i vrapci znaju...ne, ustvari, bolje je reći da ih rijetko komentiram, pročitam pjesme na blogovima, ali glupo mi je samo ostaviti komentar "lijepo", "dojmljivo" i slično, a nemam neki osjećaj baš ulaziti dublje u smisao...naravno, i miškove pročitam, naročito ove prestrasne posljednje...
    Što se, pak, naočala tiče još ih nemam, sinoć su mi javili da dođem po njih, ali sam bila već na drugom dijelu grada...
    Znači, rukavicu neću podignuti, a tebi divljenje kako si lijepo uklopila zadane riječi...

    avatar

    24.03.2007. (11:39)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........rukavicu uzimam............dobar ti dan vilo i društvo na klupici.......

    avatar

    24.03.2007. (11:44)    -   -   -   -  

  • rU

    pa, majstorice, pošto još naočala nemaš ...

    avatar

    24.03.2007. (11:45)    -   -   -   -  

  • rU

    bravo, katrida! jedva čekam ...
    a riječi su kao za tebe odabrane.

    avatar

    24.03.2007. (11:46)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........da ,draga....

    avatar

    24.03.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    MA RUSALKAAAAAAA :) JA MISLILA, ti si napisala da ne želiš igrati MEME, zato nisam napisala, evo odmah ispravljam na svom blogu, drago mi je ako želiš sudjelovati!
    Odmah sam sretnija :)

    avatar

    24.03.2007. (11:57)    -   -   -   -  

  • Diabolis

    izazov prihvacam i bacam se na pisanje...

    avatar

    24.03.2007. (11:58)    -   -   -   -  

  • rU

    ne obaziri se, daniela, rusalka je škorpionski ćudljiva i nedosljedna ...
    a riječi si savršeno odabrala ... lukavice jedna ...

    baš mi je drago, diabolis. jedva čekam da pjesmu pročitam.

    avatar

    24.03.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • rU

    bravo, bravo, diabolis. izvrsno ploviš ... i brzo.
    povoljan vjetar i dalje ti želim.

    avatar

    24.03.2007. (12:17)    -   -   -   -  

  • necutako

    zadatak si izvrsila dvostruko....a prva slicica je bas zgodna, samo ne lici mi na broken_glass, vec vise na vjesto izrezanu prozirnu plastiku koja je tanja i savitljivija. ukupno gledano lici na neku morsku zivotinjicu, mozda meduzu.... staklo drugacije prelama svjetlo..... treba samo promijeniti naziv....
    Tvoja basta sa zumbulima, brsljanom i jezercima je ono sto me zadivljuje svaki puta kada postavis slicice...:)

    avatar

    24.03.2007. (12:30)    -   -   -   -  

  • fanny

    Ja kad dođem k tebi, već su tri nova posta...Odvezao Pajo cure i jednog dečka u Koprivnicu na plivanje. Sad će ih Martica u autu zabavljati. A ja blažena, sama kod kuće, radije sam prepustila mjesto jedinom dečecu među njima. A i predepresivno je za kupanje. A neka si Pajo malo u miru pogleda komade na bazenu :)))
    Tvoj izbor riječi je zanimljiv , dali bi se spojiti smisleni stihovi.
    Jučer mi se došao naklopati neki mačak, zajedno sa susjedovim mačkama, izgleda kao oni mačci iz crtića - raščerupanog uha i sav izdrapan po njuškici. Pravi macho, no izgleda da je imao gadan okršaj.
    Pozdrav :)))

    avatar

    24.03.2007. (12:52)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    drago mi je što si shvatila da nisam mislila ništa loše, pa draga Ru ti znaš da ja tebe volim najviše :)))

    avatar

    24.03.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Dobro izvršen zadatak, moram ti priznati rusalko... No kome si zadala ove riječi ispod? Imaš li nekog određenog...??

    POzdravi... I svrati ponovo do mene, jer ovako samo ti skupljaš komentare... Trudit ću se više ti komentirati...

    avatar

    24.03.2007. (13:24)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, pošto ja moram, makar u pjesmi, po tom staklu gaziti, onda sam takvo odabrala koje lijepo izgleda ... a na netu prodali sličicu pod - staklo
    moja bašta sve ljepša postaje, kako proljeće odmiče ...

    fanny, ako je to dan kad i rose ide, onda obično budu dva do tri posta ...
    upravo sam u vrtu gladila crvenog mačka mojih susjeda ... i on ima ogrebotinu preko nosa ...

    daniela, ma kakva ljutnja ...ja zadirkivati volim ...

    zelda, pinky ... svima, a to znači - i tebi!
    a ja tebi rado svratim i bez poziva.

    avatar

    24.03.2007. (14:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Eh, Rusy, Rusy, pa ove tvoje riječi što si ih zadala, posebno su mi srcu prirasle, to je moj svijet i svijet mojih lirskih fantazija hhahahaahahah one zavrjeđuju dublje promišljanje pa će to biti noćašnji post ili jedan od narednih, ali posvećen samo tebi, može!

    A onda, krivo shvatih pa odgovorih i na ove koje si ti već riješila!
    Ne mari...novi zapis pjesnički je zaživio....sve zlo za tim hahahahah

    avatar

    24.03.2007. (14:13)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Znaš , odabrano malo društvo te spominjalo danas; :-)))))
    ...eh...da je Osijek malo bliže... ali nikad se ne zna....

    avatar

    24.03.2007. (14:16)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    je l me netko tražio?

    val je morski
    u žal
    onako
    slučajnim dodirom
    ljubav neku
    ili je
    vjetar drhtaj jedan donio
    u daljini jedronavještaj dolaska objavilo
    pjena žal prekrila
    sjena se digla maglena
    ljubav je igra staklena

    avatar

    24.03.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • Irida

    val
    vjetar
    jedro
    pjena
    sjena

    mornareva žena

    dok ti morima svijeta ploviš
    i vjetar ti napinje jedro
    bose mi noge miluje
    samo morska pjena
    jutros je bilo vedro
    sad se oblaci tmaste
    to crno na horizontu je
    moja sjena
    val huči, urliče more
    i moje osamljeno srce
    jer ja sam samo
    mornareva žena....

    avatar

    24.03.2007. (14:25)    -   -   -   -  

učitavam...