Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • necutako

    Volis Caravaggio-a.... a prica tece....prepreke ponekada srecu uvecaju....:)

    avatar

    24.03.2007. (00:49)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    (...) Which is the bliss of solitude,
    And than my hearth with pleasure fills,
    And dances with the
    daffodils.

    Volim i Wordswortha hihi ne ljuti se, nisam odoljela, a podsjetila me tvoja Ružica na nj i ovi sunovrati blijedožuti:-)))
    Laka ti noć,vilena

    avatar

    24.03.2007. (01:27)    -   -   -   -  

  • misko

    Rose će, kad završi joj avantura, biti dobro potkovana u mitologiji...
    Dobro jutro...zar svi još spavaju?
    Ne vidim uobičajeno tiskanje na klupici...

    avatar

    24.03.2007. (07:45)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, drag mi je i njegov bacho ...
    per aspera ...

    vitae,
    Beside the lake, beneath the trees,
    Fluttering and dancing in the breeze ..


    misko, kišno subotnje jutro ... pa se svi uspavali, čak i rusalka.

    avatar

    24.03.2007. (07:55)    -   -   -   -  

  • plavi_suton

    jutro Rusalka !evo pročitah priču prije nego li se uhvatim posla.....danas toliko imam posla pa ne znam odakle da počnem....pa sam prvo pročitala tvoju priču,pijem kavu i polako se pripremam......pozdrav:-))))

    avatar

    24.03.2007. (08:08)    -   -   -   -  

  • rU

    plavi sutone, a ja već kasnim, uspavala sam se jutros ...
    no, još kavu pijem ...

    avatar

    24.03.2007. (08:17)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Dobro jutro, draga Rusalka! Lijep nastavak! :)))

    avatar

    24.03.2007. (08:41)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Dobro jutro i od mene...lijep nastavak, i mi ćemo biti dobro potkovani u mitologiji kad roman završi...
    U Rijeci sitna kišica, oblačno, bar ćemo preskočiti brisanje prašine...

    avatar

    24.03.2007. (08:53)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, aquaria. vikend, konačno!

    majstorice, sitna kiša protegla se do osijeka ...
    a ja još kavu pijem i promišljam ...da l' da počnem prašinu brisati ...il' da odem do obližnje bille, neke sitnice pokupovati.
    kako tvoje nove naočale, je si li se navikla?

    avatar

    24.03.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Procitano. :)

    avatar

    26.03.2007. (11:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...