Komentari

dragonrage.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • don zoki

    radovi rodriqueza i omiljenog mi tarantina uvijek su privlacni jer znas da su originalni i zabavni...svrati na nju post...

    avatar

    23.03.2007. (18:45)    -   -   -   -  

  • horrorhr točka com

    što reći - jedan od najočekivanijih filmova zadnjih par godina :)

    avatar

    23.03.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • Undying

    Redateljska imena obećevaju, a kako će sve to skupa izgledati, ostaje nam da vidimo...

    avatar

    26.03.2007. (10:44)    -   -   -   -  

  • wastedbass

    Bok neću komentirat blog ni ništ neg sam ovaj film čini mi se da će biti jako zabavan , kurt russela ne volim draži bi mi bio mickey , i vidim da se podosta svađaju ok toga zašt će film izaći na dva dijela u Europi barem tamo na imbd-u

    avatar

    26.03.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ don zoki - osobno mi je Rodriguez jedan od dražih redatelja..čovjek imao odličan vizualni stil. Tarantina preferiram nešto manje, i od njega mi je najbolji "Reservoar dogs", ali ga poštujem prvenstveno zbog toga jer je počeo samouk, kao zapravo i Rodriguez.

    @ movieworld - Oooo da...ponude sam šibaju sa svih strana hahaha LOL ;)) :DDDD

    @ Undying - Rodriguez me do sada nije još razočarao u projektima ovakve vrste, dakle tu ne ubrajam one dječje filmove kao što su "Shark boy &..." i "Spy Kids" serijal...pa valjda neče ni ovaj puta. kao što sam rekao u najavi...osobno očekujem jednu opaku i krvavu zabavu.

    @ wastedbass - je svađaju se oko toga, a ne znam zašto...mislim, film je od početka zamišljen da u jednom filmu imaš dva, i sad bi ovi budale producenti to dijelili da zarade više para...ma glupost!!!
    Kaj se tiče Kurt ili Mickey...meni je pak Kurt draži...ali svakom njegovo hehe ;)))

    avatar

    26.03.2007. (19:53)    -   -   -   -  

  • bollywood

    gdje imas tu neki email naveden,valjda ja od sume,ne vidim stablo
    pa da ti posaljem info

    avatar

    05.04.2007. (16:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...