Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • Vitae...

    mislim da je to umor...jer isto se osjećamo, a meni su inače ruke i stopala uvijek topli, no jučer i danas sam u šoku- leeeedeniiiiiiiii, obula sam termo čarape na pingvine hihihih Anjine, ništa bolje!

    avatar

    21.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Meni je uvijek hladno kad je toplo, a toplo kad je hladno...
    Trenutno mi je baš toplo :) (imam kaminku u sobi pa je + 30)
    Večeras sam imala nastup pa će teta Fanny vjerojatno staviti snimku na blog, iako je moglo i bolje, ali eto... :)
    Pusu i pozdrav šaljem (baš mi fino oni keksići izgledaju :)
    Marta

    avatar

    21.03.2007. (21:28)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, stan mi je zagrijan, a ja sam se u deku umotala ... nadam se da je samo umor, pokušat ću ranije leći ... jer ne smijem se sad opet razboliti ...

    martice, snimci se veselim, idem odmah pogledati ...
    a keksići baš i nisu nešto ... gotovi, iz trgovine ...

    avatar

    21.03.2007. (21:41)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    joj dobro je, nije samo meni hladno hehe
    smrzla sam se danas, a eto radijator grije, ali mislim da je za sve kriva ova opet nagla promjena vrmena :) ah draga Ru, ugrij se samo :)
    samo lezi Ru i spavaj, umorna si, sve će biti oke!

    avatar

    21.03.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Neispavanost i hladnoca idu ruku pod ruku.

    avatar

    21.03.2007. (21:55)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, bojim se leći rano ... jer mi se onda dogodi da ospavam sat, dva ... i definitivno se probudim ... u 2 il' 3 ujutro ..

    vjerojatno, ignis ...ako se zbrojim ...zadnjih sam noći spavala 3 - 4 sata ... a prije toga imala neprospavanu noć ...nije ni čudo da sam smrznuta vila ...

    avatar

    21.03.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  • Njofra

    a valjda će brže proći ako otvoriš bočicu čarobnog pića i konzumiraš ga :)

    avatar

    21.03.2007. (22:08)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    draga Rusalka...hvala ti što brineš, nažalost ni tokom današnjeg dana nije ništa pojeo, pa sam kupila dječju kašicu i na špricu ga malo nahranila....nisam previše, jer mu se želudac kroz sve ove dane sigurno jako stisnuo....ovih dana je unatoč ne jedenju bio poprilično živahan, no večeras je malo klonuo....kako bilo da bilo, moram se natjerati u krevet, sutrašnji dan počinje u 5......mislim na vile i zlatnu vilinsku prašinu, laka ti noć

    avatar

    21.03.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • rU

    piće je medica što sam je iz poljske donijela ... no ipak sam samo čaj popila, njofra

    kad bi barem počeo jesti ... tixi.
    no, ti činiš sve što možeš za tog mališana.
    svu vilinsku prašinu, što je imam u zalihi, tebi i mrvixu, šaljem ...

    avatar

    21.03.2007. (22:42)    -   -   -   -  

  • necutako

    kada je meni jako hladno odem se istusirati, popijem topao caj i ponesem u krevet mog plavog decka (tj. termafor pun vruce vode).

    avatar

    21.03.2007. (23:21)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja ću nešto slično, necutako. no, mislim da će biti crno-bijeli, debeli i krznati.
    laku noć. žalim, no ništa od rose, večeras.

    avatar

    21.03.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • Irida

    ako je stan zagrijan, a ti se smrzavaš, onda si još uvjek bolesna....to kod tebe predugo traje....inače ni ja ne volim zimsku"zabundanost"...

    avatar

    21.03.2007. (23:28)    -   -   -   -  

  • rU

    vjerujem da je samo neispavanosti i umor, irida. pretjerala sam posljednjih dana.

    avatar

    21.03.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Draga moja Ru, danas sam doista ostavila preko 50 komentara s ''nije lako bubamarcu'' ponjelo me, a vidjela sam da se svidjelo dragim prijateljima :) umjesto sunca :)
    a i meni se svidjelo :)
    ah draga Ru, moja je prošlost divna i ponosna sam na nju, uvijek nije bila laka,kao što nije nikome od nas, ali sam ponosna na nju i na svaki čin...mislim da sam doista voljela Igora, onako kao što to znaju djevojke, zaneseno, ludo i strastveno, a sada je neko drugo vrijeme stupilo i drugačije razmišljam, odrasla sam, ne sasvim, ali jesam.
    Tada su ipak ti imaš pravo draga Ru bile točkice nanizane jedna do druge u pruge, haljina iz francuske, moja prva draga haljina, koju više nikada nisam obluka osim na taj spoj, sa tada svojom ogromnom ljubavi, bio je stariji od mene, s predivnim modrim očima, a prve se ljubavi uvijek pamte, zar ne? :)) Sada je prošlo 5 godina, odnosno 27.3 će proći, a ja nikada nisam iz sebe izbacila sve misli koje su me tada mučile nakon raskida s Igorom, činim to sada, i mislim da je to uvijek potrebno, raščistiti s prošlosti i ostaviti divna sjećanja i ona ne tako divna, jer doista imaš pravo zbog njih smo ovo što smo danas!
    Hvala ti draga Ru na svakoj riječi i savjetu :)

    avatar

    21.03.2007. (23:46)    -   -   -   -  

  • fanny

    Ma hajde, Martica je bila na visini zadatka kao i obično, i opet nije znala kuda bi s rukama :)Snimka je snimljena na karticu, pokušala sam je uploadat na You tube, ali nije mi uspjelo. Snimka je trajala 4 minute, a uploadanje skoro sat vremena i na kraju mi se samo od sebe prekinulo. Ljuta sam kao pas i idem sad spavati, pa ću ponovo pokušati sutra. Nije mi jasno zašto ga je tako sporo stavljalo. Pozdrav i pusa :)))

    avatar

    21.03.2007. (23:52)    -   -   -   -  

  • rU

    nasmijao me taj bubamarac, daniela, što leta od bloga do bloga ...;-)
    da neki se pogledi pamte ...i zaslužuju pjesmu, il' cijelu zbirku ...

    fanny, znam da imaš veliku želju pokazati marticin nastup ... držim palce da uspije.

    avatar

    22.03.2007. (06:29)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    mašem ti kroz rupu u vrtnoj tarabi hihihiih vidiš li ?
    I želim ugodan dan obasjan suncem:-)))

    avatar

    22.03.2007. (06:35)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Rusalka od srca hvala na savjetu...potražiti ću svakako to sjemenje! Jedva čekam! Baš fino sad sam još nešto naučila a sir smijem jesti-onaj svježi kravlji i kozji. Druge ne. Cmoka i dobro jutro želim!

    avatar

    22.03.2007. (07:12)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    I u Rijeci je zahladilo...

    avatar

    22.03.2007. (07:13)    -   -   -   -  

  • rU

    odmahujem , vitae. sunca i ja tebi želim ...;-)))

    avatar

    22.03.2007. (07:13)    -   -   -   -  

  • rU

    panova frula, ne znam bi li ti bila dozvoljena makrobiotička prehrana, nije neukusna, a raznovrsna je ...ima o tome mnogo literature i recepata ... raspitaj se ... pa možeš uvesti te elementa u svoj jelovnik.

    misko, i u osijeku je jutros svježe, nol ja sam dobro spavala noćas, pa sam manje smrznuta vila jutros.

    avatar

    22.03.2007. (07:16)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Dobro ti jutro, cudno za mene ali ranoranioc sam postala. Silom prilika. Rekli su da ce hladno biti do subote, a onda zaista dolazi proljece i toplo. Bez ovakvih iznenadjenja.
    Dobro se obuci i hrabro u novi dan kreni. I ja cu tako. A sto mi drugo preostaje!?
    Pusa Rusi.

    avatar

    22.03.2007. (07:30)    -   -   -   -  

  • rU

    upravo krećem, kora. pa ću, kao rose, savladavati stubu po stubu ... dobro bi mi morpheus došao ... da mi bdije nad koracima ... no, moći ću i bez njega.
    hvala na bodrenju, ne sumnjam da ti hrabro krećeš u novi dan.

    avatar

    22.03.2007. (07:44)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Rusty....nešto takvo i imam u kombinaciji. Važno je da da ne jedem industrijske proizvode i bilo koje oblike aditiva. Sreća pa kod mame imam povrća tako da kupim u voćarnama tek ono najnužnije i voće. Inače koristim proizvode *BioVega* koje kupujem u Zagrebu. Tamo je sve prirodno a izvrsno su opskrbljeni. Kod njih uzimam tjesteninu (najbolja mi je ona s algama), integralnu rižu, soju, umake i rižin ocat. Maslinovo ulje nabavljam iz Istre a ovi svježi začini su mi znatno interesantniji nego oni iz vrećica i paketića te osušeni. Danas jedem krumpir koji ću posipati svježe nasjeckanim ružmarinom iz mog grmića koji raste u kuhinji. Inače u Zagrebu je otvoren i vrlo interesantan restoran *Nova* u Ilici koji ima makrobiotički menu pa tamo obavezno odem sa sestrom na njihov kolač i kavu od ječma. Tu kavu sam kupila i sama za doma pa jednom tjednom popijem šalicu...izvrsna je zamjena a super je fino. Kad sam bila na magisteriju u Italiji mnogi su ju pili ali mi nije valjala.....kod njih je to poznati "Orzo" a evo sada mi je super fin. Nevjerojatno kako se čovjek prilagodi na stvari koje mu prije nisu odgovarale a sada jedva čekam dan kad spremam kavu od ječma. To je cijeli ritual!Ujjjjj...sad se ja raspisah....bolje da od ovog načinim novi post! Eto ideje! Rusty.....rado bi dobila koji recepat.....kad stigneš pa slobodno pošalji na e-mail: avvocato@net.hr. Cmoka i hvala!

    avatar

    22.03.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........drago mi je što si se naspavala i možeš dalje u radne pobjede, haha......ovo je ka neka parola ..........kod mene je isto zahladilo, ima snijega na vrhovima Mosora, a ja ne škrtarim sa garderobom, uglavnom imam rukav viška........dobar ti dan vilo i društvo na klupici.....

    avatar

    22.03.2007. (09:41)    -   -   -   -  

učitavam...