Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • misko

    I ja volim pauke...nikad ih ne ubijam, a kad ga primjetim u stanu, ostavljam ga na miru.

    avatar

    23.03.2007. (11:24)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Uf,uf........Ja kao pravi arahnofob uzimam usisavač za to.......:o((( Nikako ih ne podnosim.....

    avatar

    23.03.2007. (11:48)    -   -   -   -  

  • necutako

    volim mitologiju....a pauke, ne samo da ih volim nego im se i divim.... imali smo i dva lijepa, malecna, crna sa crvenom pjegom na straznjem dijelu....jedan je bio u kuhinji a drugi u sobi....

    avatar

    23.03.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    i onog iz sobe pokupi peruskom i odnesi van, nek plete svoje mreze...

    avatar

    23.03.2007. (11:58)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ljetos sam na Krku slikao naše tarantule, pauke vučjake, izlaze iz rupa u zemlji i napadaju kukce, u boxu mi je slika ženke s mladima na leđima. Nisu otrovni kao oni tropski čupavci. A ima i drugih pauka, kao da je Arachne... Pozdraw sa sunčanog Kvarnera

    avatar

    23.03.2007. (12:07)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Ja (biolog) se bojim pauka, ne ubijam ih, ali skočim uvis kad ih ugledam, a onda čekam da nestanu ili zovem u pomoć (ovisno o veličini) pa ih premjestim u vrt...

    avatar

    23.03.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • fanny

    E baš si me našla sa temom o "simpatičnim" paucima. Znam da su korisni i da imaju svoje mjesto u lancu, ali strah od njih je jači od mene i ne mogu si pomoći.
    Pokušala sam ti poislati mail, ali do 3/4 slanja obavi, a ona zadnja četvrtina stane i - ni makac dalje. Tako je i s uploadom. Ne znam u čemu je štos. No imaš fotke s koncerta na mom blogu, bila bih sretnija da sam objavila video, ali što je, tu je.
    Pusa :)))

    avatar

    23.03.2007. (13:29)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Kao dijete strahovito sam ih se bojao. Danas više ne, no i dalje su mi odbojni. Ali mreže su im fascinantne. Pred petnaestak god. u firmi –u kutu, nikome na putu– zatekao se jedan stvarno velik, krstaš. Tjednima smo ga "zafrkavali" tako da bismo mu svaki dan potrgali mrežu, a on bi je uvijek iznova neumorno pleo... a bila je uistinu filigranska, promjera preko pola metra!

    avatar

    23.03.2007. (13:42)    -   -   -   -  

  • Lažljiva

    da, baš su simpa pauci... baš smo ih nedavno učili na biologiji... lijepu mrežu tkaju, ljepšu od bilo čega...

    avatar

    23.03.2007. (14:30)    -   -   -   -  

  • rU

    misko, ja ni paukove iz stana ne izbacim ako je kišan dan ... čekam da kiša stane...

    panova frula, onda ih barem vani iz vrećice istresi ... da ne umru u moru prašine ...

    necutako, ja sam prošle zime imala jednog povećeg pauka u sobi ...čim bih usisavač uključila on bi pobjegao iza okvira slike...tek sam ga na proljeće ekspedirala u vrt...

    maslačkice, čekat ću da kiša prestane padati ... pa ću ga na "prašku" nježno iznijeti ...

    gogoo, zgodni su ti što svoju dječicu na leđima nose, a i oni mali što se, pošto su se izlegli na roditeljskoj mreži, skupljaju u grudicu i valjda griju uzajamno ...

    fanny, nisi baš ljubiteljica?
    nemoj se s videom više patiti. a fotke ću doći pogledati, čim stignem.

    lazy, a ja sam, kao djevojčica zadirkivala pauka - bacila bih mu mrvicu u mrežu, a on bi, misleći da je muha, dojurio iz kuta mreže i stao mrvicu paučinom omotavati ...
    no brzo je shvatio da ga varam ... valjda prema trzaju mreže, drugačijem nego kad insekt uleti ... pa se više nije dao varati ...

    avatar

    23.03.2007. (14:40)    -   -   -   -  

  • rU

    lažljiva, paučje mreže su zaista zadivljujuće tvorbe, elastične i čvrste ... a paučinu luči paukovo tijelo ...
    jako mi je lijepo kad se u mrežu uhvate kapljice kiše il' rose ...

    avatar

    23.03.2007. (14:42)    -   -   -   -  

  • Nemesis

    Evo i ja se slažem sa nekolicinom posjetitelja na klupici.
    I ja se bojim paukova,ali me fascinira njihova simetricna i prekrasna mreza..
    Sto se tice,volim i mitologiju,sto se vidi i po samom mom nicku.
    Zelim ti ugodan ostatak dana!
    Pozdrav

    avatar

    23.03.2007. (15:43)    -   -   -   -  

  • rU

    nemesis, a mene ih nije strah ... i većinu ću čak i u ruku uzeti...
    mreža je prelijepa ... a ujedno je i savršena metafora ... za sve mreže koje mi ljudi pletemo i u koje se dademo uloviti ...

    avatar

    23.03.2007. (15:56)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Mogu ih sasvim lijepo smjestiti u stih, ali u stvarnosti...a ima ih, na Krku osobito, koloraturni ....nije ništa u usporedbi s onim što ja mogu proizvesti kad ga ugledam, posebice blizu...

    avatar

    23.03.2007. (16:54)    -   -   -   -  

  • rU

    smijem se, vitae ... i koloraturu gotovo da mogu čuti .... hihiiiiii

    avatar

    23.03.2007. (17:17)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........gledam ih, ne diram, ne bi se usudila uzet ih u ruku.....dobar dan vilo i društvo na klupici...

    avatar

    23.03.2007. (17:37)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Rusalka, lijepo te pozdravljam... Uskoro će u opticaj doći novi blog... Sa novim imenom... JOš jedna perla na ogrlici...

    POzdrav....

    avatar

    23.03.2007. (17:55)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...ali sam ga lagano izvukla iz mreže stiha , a sad si ti za to zaslužna jer si me prisjetila nekih davnih dana, krajobraza, inspirativnih trenutaka....

    avatar

    23.03.2007. (17:56)    -   -   -   -  

  • rU

    katrida, ne bih ni ja baš crnu udovicu na dlan uzela ... no ove male, kućne u ruku ulovim ... pa ih u vrt pustim...

    lunna, pinky, neumorna si. svratit ću da vidim.
    reci horsy da mi je jako žao što je svoj blog izbrisala, no shvaćam zašto je to uradila ... i pozdravi je od mene.

    vitae, drago mi je što sam te na prisjećanje potaknula ...
    pa sad u pjesmi uživam ... i lepezom se poigravam što vitae je isprede od najtanjih poetskih vlati ...

    avatar

    23.03.2007. (18:57)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Nikad ne ubijam pauke, no ne volim ih baš gledati izbliza. Njihove mreže su prekrasne, samo su na dodir prilično ljepljive. Atena je bila bezobrazna silnica koja ne zna podnijeti poraz u ovoj priči... Pozdrav! :)))

    avatar

    23.03.2007. (18:57)    -   -   -   -  

  • rU

    aquaria, palada atena je u većini priča dobra božica ... no i ona je,kako se čini, imala i loših izdanja, kao u priči o arahne ...

    avatar

    23.03.2007. (19:35)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Link do bloga koji će za kojih pola sata imati prvi post...

    avatar

    23.03.2007. (20:12)    -   -   -   -  

  • rU

    upravo sam novi nastavak rose završila ...
    pa, koga zanima - u 23'59.

    avatar

    23.03.2007. (20:13)    -   -   -   -  

  • rU

    jedva čekam lunna, pinky da zeldu i njezine prijatelje upoznam.
    sviđa mi se. potpuno nova zamisao ... i potpuno novi izgled bloga.
    a neke su mi sličice iz boxa nekako poznate ... hihiihiiihiiiih

    avatar

    23.03.2007. (20:16)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Baš se veselim nastavku...zeza me firefox pa komentiram gotovo kao anonimus, ali sam sretna da nakon jučerašnje opće kataklizme mogu i to...

    avatar

    23.03.2007. (21:37)    -   -   -   -  

učitavam...