Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • lazy daysleeper

    Savršeno. Presavršeno, Rusalka! Svaka čast.
    (Ali, s druge strane, zar od ovakve vile očekivati išta manje od savršenog)

    avatar

    21.03.2007. (11:21)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    ohhhhhh, neces vjerovati, ali neki dan sam na listu svog bambusa ugledala veliku crvenu bubamaru i pomislila na tebe, znajuci da bi joj se obradovala...
    nekad sam se silno bojala paukova (posljedica jednog ruznog iskustva koje sam kao djevojcica dozivjela u africi), ali vec dugo, moja najmladja obozava pauke i nikad ni jednog ne ubijemo, samo ih pazljivo iznesemo na dvoriste...

    pusa i hvala za ove divne slike...

    avatar

    21.03.2007. (11:33)    -   -   -   -  

  • necutako

    Sretno vam proljece a nama sarenu jesen...:)

    avatar

    21.03.2007. (11:38)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    hehe dobar dan :) baš su slatki, bubamara pogotovo, lijepa je, malo veća, vide joj se točkice, odmah me asocirala na Arsenovu pjesmu : Nije lako bubamarcu

    Nije lako bubamarcu
    zum, zum, zum, zum
    Bubamarinom muškarcu
    zum, zum, zum, zum
    Između tolikih bubamara
    zum, zum, zum, zum
    Iste boje, istih šara
    naći koja je njegova Mara
    zum, zum, zum, zum

    Bubamarac mora vrijeme gubiti
    i sve bube redom ljubiti
    Buba Daru, buba Klaru, buba Baru
    zum, zum, zum, zum
    Buba Daru, buba Klaru, buba Baru
    zum, zum, zum, zum
    Dok ne nade svoju Maaaaaaaru
    zum, zum, zum, zum

    avatar

    21.03.2007. (13:12)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    hehehe a ja pjesmu o bubamarcu upravo čuo u školi na priredbi
    za prvi dan proljeća....
    poštar zvoni uzalud...
    rukoljub
    i opet begam opet u školu...

    avatar

    21.03.2007. (13:19)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Simpa prica! :)
    I ja se nadam da nitko nikome nije postao zalogaj. :)

    avatar

    21.03.2007. (14:45)    -   -   -   -  

  • rU

    tko bi rekao da je lazy tako naklonjen buba marama ...;-))

    maslačkice, a ja se tebe sjetim kad maslačak ugledam ...
    blago tebi, bila si u africi ...

    avatar

    21.03.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...božje ovčice, božji ovnovi...baš se nasmijah...posebice ovim drugima hahahah

    ...a danas Eol u mom kraju slavio prvi dan proljeća
    dok ja boravih u jednom drugom vrtu- Matoševom- s maćuhicom i đurđicom...

    Pozdrav tebi vilinska vrtlarice...

    avatar

    21.03.2007. (16:14)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, sve se izmiješalo ... zima liči na proljeće ... proljeće na zimu ...

    sirotan, daniela, nije mu život lak ... od mare, do bare, preko klare ....

    sjedokosi, a ja sad tek kući dobegala ... i još hrpu posla donijela ...

    ignis, i ja se nadam ... dok sam ih gledala ... vladala je mirna koegzistencija ... a poslije, 'ko zna ...

    vitae, ljeti bude cijelo stado buba mara na peteljkama ruža, pa muzu svoje ovčice - biljne uši ...
    vrtlari vole buba mare jer njihova ličinka uništava neke lisne štetočine ...
    rasadu maćuhica još nisam kupila ... a đurđice lijepo napreduju ...

    danas sam kući s placa dovukla lončiće s popunama za mali kamenjar ...

    avatar

    21.03.2007. (16:49)    -   -   -   -  

  • katrida

    ovaj, prvi proljetni dan, kod mene je kišan , jesenji.......čula na vijestima da je snijeg, 5 min, padao po Splitu i da je bilo kao u bajci..........eto, pamtit će mo ga , prvi dan proljeća, po 5 min. snijega........dobar ti dan vilo i društvo na klupici..

    avatar

    21.03.2007. (16:58)    -   -   -   -  

  • rU

    a u osijeku se, katrida, sivo svitanje upravo u sivi sutom pretapa ...
    vijesti ne stignem odgledati ... glavu ne dižem s posla ...
    pa mi je vrtna klupica jedini bijeg ... stalno mi je stranica otvorena ... pa zavirim tko mi je došao, malo popričam ... pa radim dalje ... i lakše mi bude ...
    nasmijem se i razveselim komentarima, osmjehe pokupim, da mi mjesto sunašca zasjaju ...

    avatar

    21.03.2007. (17:28)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Lijepa priča.....ne znam za nju....baš sam se smješkala čitajući Tvoje vesele retke....volim buba-mare ali pauke.....brrrrrrrrrr...nikako.:o)))

    avatar

    21.03.2007. (17:58)    -   -   -   -  

  • rU

    panova frulo, moram pronaći slikovnicu, skenirati ilustracije pa vam ih pokazati, prelijepe su ...
    a meni su i paukovi dragi ...

    avatar

    21.03.2007. (18:04)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    I tebi sretan prvi dan proljeća, ne sumnjam da ćeš uživati u svom prekrasnom vrtu...
    Ja sam, kao i ti, umorna od posla, sad sam došla, nemam snage ni za obilazak dalje, a i noćas nisam spavala, pa sam mislila na tebe...

    avatar

    21.03.2007. (18:46)    -   -   -   -  

  • misko

    I meni su pauci dragi...kad pituram i naletim na pauka, pušem na njega dok ga ne otjeram, nikad ga ne ubijem! I mnogi mi se smiju zbog toga...

    avatar

    21.03.2007. (18:47)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, hvala. u vrt ne stižem, a i prehladno je. pritisak na poslu prevelik, a umor takav da mi spavati ne da ... slabo stižem do dragih blogova ... sva sreća da mnogo ljudi svrati na klupicu, da prozborimo riječ dvije.

    misko, i ja ih uvijek ulovim pa u vrt pustim, a oni se opet vrate ...
    nek' se smije tko hoće, no zašto ubiti živoga stvora ako ti nikakvo zlo ne čini ...

    sjećam se kako smo sestra i ja promatrali paukove mreže u vrtu, dok smo djeca bili ...
    i paukica koje na stražnjoj nožici vuku kuglicu s jajašcima ...
    i onim malih paukova što se izlegu, pa se usred mreže skupe u hrpicu ...

    pauci jesu grabežljivci, no tako su vješti tkalci da im se čovjek ne može ne diviti ...

    avatar

    21.03.2007. (19:06)    -   -   -   -  

  • Ugasla Zvijezdica

    novi post...pa pogledaj...plz

    avatar

    21.03.2007. (19:29)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    I tebi draga sretan početak proljeća iako je kod tebe proljeće i u srcu zime, zato volim tvoj blog i društvo na klupici.

    avatar

    21.03.2007. (19:37)    -   -   -   -  

  • rU

    ugasla zvjezdice, hoću, čim budem stigla ...

    slatko grko, hvala ti, no trenutno sam tako umorna da se osjećam ko' ledena kraljica ...

    avatar

    21.03.2007. (19:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...