Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • posoljeni zrak

    Kažu da će biti malo i snijega u tvom kraju :))
    Dobra ti noć!!
    Velika pusa!

    avatar

    20.03.2007. (22:36)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Kiša... Volim kišu. Ali, ne i onda kada negdje žurim..već kada imam vremena stati i slušati je...Baš ovako..njenu sonetu...kako sneno i lijepo zvuče stihovi! A..nikako se ne mogu zamislit u sobi spuštenih roletni...pa čak ni onda kada oni najveći pljusak lije... a, kapi snažno udaraju o prozor...tad je najljepše! :)
    Želim Ti najljepše snove...! Pusa!

    avatar

    20.03.2007. (22:43)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    Sudac sam dvoboja priča između Daše i Grofa, pa vas molim - dođite pogledati i ostavite glas. Rok je do ponoći. Priče su prekrasne.

    R.

    avatar

    20.03.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • Živi i pusti druge da žive!!!

    Kiša je čudo prirode! :)

    avatar

    21.03.2007. (08:09)    -   -   -   -  

  • greentea

    kiša je moja ljubav. ali, sve oko mene je moja ljubav....čudno, samo me ljudi znaju razočarati...možda si malkoc, samo malkoc u pravu, trunčicu jednu. onda mi pogled padne na cvijet, na vlati trave....na kišne kapi....i sve je u redu. sve je uvijek u redu.
    osmjeh i pozdravčić.....

    avatar

    21.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    volim taj zvuk... smiruje me...

    pozz

    avatar

    21.03.2007. (16:03)    -   -   -   -  

  • detalj

    Lijepooooo! Lijepa ti noć i miran san!

    avatar

    21.03.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..joj ovo je bas za mene.. obozavam kisu, mnoge stihice o njoj napisah, a i pokoji post.. da, bas volim kisu.. i bas uzivam u njoj.. pozdravcic ti ostavljam!

    avatar

    21.03.2007. (22:52)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...volim ljetnu kišu, onu toplu, mirisnu, a još najviše kad pada, a ja u moru....
    osmijeh :-)))

    avatar

    21.03.2007. (23:48)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Kisna sonata...nemoj samo da se suze pomijesaju sa kapima kise...
    ugodnu vecer zelim...

    avatar

    22.03.2007. (20:48)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Volim kišu! :))) pozdrav veliki i pusa za laku noć, draga galebice! :)))

    avatar

    22.03.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    mene je danas kiša umorila
    umorila mi je ruke promrzle
    umorila zvuke
    umorila sjene
    mokra sam od zalutalih kapi
    ispod srebrnog kišobrana

    avatar

    22.03.2007. (21:46)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Ah kiša, ta glasnica malih vodenih nemislica
    što žuborom zvonkim pohode slutnje
    naših usnulih krovova.
    Nije li upravo, savršeno nježna njena ruka
    što glazbu prije sna nad nama pušta,
    kao da su naše mašte kutije starog
    gramofona?

    avatar

    23.03.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Pokloni se kiši... Jako lijepo zvuči...

    avatar

    23.03.2007. (09:22)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...kišu odmijenilo sunce, draga , a ja ti šaljem s veseljem jednu zraku neka se trajno useli u tvoje zjenice i srce!!!

    avatar

    23.03.2007. (16:33)    -   -   -   -  

  • Auris

    lijepa je ta kiša kad je tako opisuješ i baš kod mene pada cijeli dan.....pozz veliki

    avatar

    23.03.2007. (19:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...