Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Sjedokosi

    kroz svijet sjena stigoh do klupe nakon lijepog koncerta u Lisinskom
    ( Tartini, Kreisler, Bethoven, Grieg, Čajkovski, Brahms)
    rukoljub

    avatar

    21.03.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Draga moja Ru, opet si me prikovala za ekran, ah jadna Rose, ali snažna naša Rose, kada čitam priču, osjećam se kao Rose, s njom proživljavam svaki korak, svaku stubu, pogotovo jer se i ja užasno bojim visine, to mi je fobija oduvijek, tako da obično ne volim ići kod frendica koje žive na 10-tom katu zgrade ili više, a kad baš moram, onda ne koristim lift, jer se bojim i uskog, zatovrenog, skućenog prostora, mislim nije to ona strašna fobija, mogla bih ali, jednostavno ne volim osjećaj koji izaziva, no da se vratim na Rose, ne znam doista volim način na koji pišeš, jer nije samo opisivanje pravo pisanje, ti doista znaš pisati!
    Može jedno malo pitanje, naravno na koje ne trebaš odgovoriti ako ne želiš, ali u prethodnom komentaru si me zaintereisrala, iz čega je naša Ru profesorica? :))
    Laku noć draga i sanjaj neke lijepe snove, hihih oči svoga dragoga? :))

    avatar

    21.03.2007. (00:28)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, o, lijepe si zvuke slušao.
    kad bih morala birati ... ne znam koga bih od njih najradije slušala ...
    noćas, možda ... čajkovskog ...

    daniela, visine sei ja bojim, to mi je s rose zajedničko ...
    zadržat ću malo misterije ....hihihihi ... pa ću ti na mail odgovoriti koje je moje područje, no sutra, sad već kasno je ...
    nemam više snage ... ni za jednu stubu ... a rame je na vidiku tek iduećeg tjedna ...;-)

    avatar

    21.03.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    sad sam se i ja počela smijuljiti :)) ma sve mi je jasno draga Ru :))

    avatar

    21.03.2007. (00:56)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Srećom, nije me uhvatio ni mrak ni umor, a kako sam vidio jutros s balkona, ni snijeg. Pozdraw sa prohladnog Kvarnera, kao da je zadnji dan zime, pa...

    avatar

    21.03.2007. (01:10)    -   -   -   -  

  • rU

    blago tebi, daniela ... jer meni toliko toga nejasno je, na svijetu tom...
    no, mlada još si, tako mlada, mila.
    laku ti noć želim.

    avatar

    21.03.2007. (01:13)    -   -   -   -  

  • rU

    a sutra prvi dan proljeća je, gogoo
    ti si, koliko vidim, neumorni noćobdija ... no, ipak s balkona u toplo uđi.
    laku ti noć želim, i lijepe planinske vrhunce, u snovima.

    avatar

    21.03.2007. (01:16)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Zbunjena sam, zatečena zašto su krenuli tamo?? Ne pripadaju tamo, ne sigurno još ne!... gdje će je odvesti u koji dio Asfodel, Elizij ili Tartar.?
    Znas Rusolka... zabrinu me ponekad ovakve tvoje priče….neću tako mijenjaj nešto plizzzz

    avatar

    21.03.2007. (01:45)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Dobro jutro klupici...zamišljam je kako miruje pod sivom kapom neba, ali za koji dan, nadam se kako će se sunce vratiti svojom punom snagom i udahnuti joj život nježnim toplim zrakama....klupici i svim biljkama i životinjama tvog zelenog vrntnog svijeta, za koji ne sumnjam, kako je velika inspiracija tvom pisanju. Rose i Morpheus dva svijeta, tako različita, a opet su se sreli i ljubav među njima plete najljepšu i najsnažniju mrežu. On koji je bog tame, obasjava je suncem....prekrasna i snažna rečenica, kao da su sva njihova htjenja u njoj sažeta. Mila i draga Rose, zamišljam je sitnom, ali punom duha i nevjerojatne snage, a Morpheus pogođen Amorovom strijelom sve više shvaća besmisao bogova i njihov život, koji iako je vječan na trenutak je prazan duhom, jer njihova je zabava najvećim djelom promatranje smrtnika, koji se iz dana u dan suočavaju sa svojim životnim teškoćama.
    Draga Rusalka želim ti lijep dan, nadam se da si do kraja ozdravila i da je trag bolesti daleko iza tebe. Malo me manje ima ovih dana, a tako će biti neko vrijeme zbog obaveza na poslu.
    A ovih dana sam svaki slobodan trenutak uz zamorca Mrvu, koji je prestao jesti. Živahan je i trči stanom, ali odbija hranu i mnogo je izgubio na kilaži. Veterinari, kao veterinari malo znaju, za njih je on egzotična životinja.
    Sada idem dalje....vrijeme uz kavicu brzo prolazi, a sat polaska na posao je sve bliže.

    avatar

    21.03.2007. (07:29)    -   -   -   -  

  • rU

    iskra, ići tamo moraju, sresti one koje su tamo morpheusovom krivicom. on se iskupiti mora ... i ona s njim ... nadam se da će im uspjeti - barem iskupiti se, a možda se i vratiti ...

    tixi oh siroti mrvix ... zašto li ne jede? znam, to je velika briga i žalost, gledati kako kopni ... da mu se barem svidi neki zalogaj ...
    drago mi je što te se tako dojmio noćašnji nastavak ... i što su ti dragi moji junaci ...
    i meni su dragi ... a rose sve više postaje moj alter ego ... pa se mučim zajedno s njima ...
    kad voliš, onda te i mrak može obasjati, tixi ...;-)

    avatar

    21.03.2007. (07:48)    -   -   -   -  

  • misko

    U Hadu ih je mnogo...zašto nikog ne sretnu? Poput Odiseja ...

    avatar

    21.03.2007. (07:57)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, misko, oni hadu tek prilaze ... styx tek trebaju prijeći ...

    avatar

    21.03.2007. (08:13)    -   -   -   -  

  • necutako

    ... ispit predanosti onom drugom bicu, spremnosti da se istraje,......doista lijepo tece ova prica....:)

    avatar

    21.03.2007. (08:36)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    ma, Čajkovskog nije bilo, vidim imaš moju bolest, voliš nadograđivat i proširivati...sad sam otkrio novu stranicu do koje nisam stizao ovih dana na You...
    jutarnji rukoljub u proljetno jutro

    avatar

    21.03.2007. (08:44)    -   -   -   -  

  • rU

    neprestano takve ispite polažemo, necutako. na nekima i padamo, nažalost.

    sjedokosi, nisam nikad zadovoljna onim što napravim, napišem...uvijek bih najradije iznova, no kako to ne ide, dorađujem samo ponekad ... najćešće odbrzam dalje. kako se ne bih stalno osvrtala ...
    a mjesečeva sonata ... odslušala sam je jučer, kasno ... il' to bješe danas, rano ...

    avatar

    21.03.2007. (08:52)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Bas me zanima kuda ova prica vodi. :)

    avatar

    21.03.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • rU

    trenutno je na putu prema 200. stranici teksta, ignis.
    a onda, sve dublje i dublje u had ... a potom, tko zna?

    avatar

    21.03.2007. (10:42)    -   -   -   -  

  • Tvornica želja

    Pronašla sam puža u cvjetnjaku..usamljen je..možeš li ga primiti ...da onim tvojima pravi društvo......ovdje je uvijek lijepo ,rascvjetalo i bogato...riječima i mislima...
    Osmjeh ostavljam.

    avatar

    21.03.2007. (11:06)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Tko bi rekao da ih se toliko nakupilo vec. :)
    Kao sto rekoh, kada bude gotova, ja bih jedan primjerak s posvetom. :)

    avatar

    21.03.2007. (14:45)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Pročitah rano jutros, gotovo prije svitanja i krenuh na put s mislima...na njih i na tebe

    avatar

    21.03.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • rU

    tvornica želja, naći će se valjda mjesta u rusalkinu vrtu i za tog usamljenika ...

    ignis, čini mi se kako kraj nije niti na vidiku ...a bit će mi žao kad kraj roseinoj priči dođe.
    prvi je primjerak tvoj, a posvetu već znam ...

    vitae, a meni je dugo, dugo ... kad sam oćč sklopila ... u tami iza kapaka ... padala ona kiša asteroida iz tvoje pjesme ...

    avatar

    21.03.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    I meni ce biti zao. :) Ali sada sam happy sto cujem da je jedan primjerak moj! :))))

    avatar

    21.03.2007. (21:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...