Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Zelda

    Dobro je nedaka izubiti tlo pod nogama... ALi nemoj da poletiš u svemir, jer ni ja ni društvo na klupici, nećemo te moći duvući ponovo na Zemlju...

    Jutarnji pozdravi iz MOčvarnog Gliba... Danas će predvečer i novi post sa prvim nastavkom priče...

    avatar

    24.03.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • rU

    zelda, pinky. lijep novi avatar.
    svratit' ću predvečer na priču.

    avatar

    24.03.2007. (09:09)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Tko bi znao što je glupo, a što pametno... :))) A sad stvarno odoh u novi dan. Pozdrav! :)))

    avatar

    24.03.2007. (09:10)    -   -   -   -  

  • rU

    koja korist od mudrosti, aquaria?
    i ja krenuti moram. i mudro poslove rasporediti, da sve stignem ... do ponedjeljka.

    avatar

    24.03.2007. (09:15)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Evo, točno da ti kažem, u 19.00 bit će objavljena priča...

    Pozdrav iz Močvarnog Gliba

    avatar

    24.03.2007. (09:17)    -   -   -   -  

  • rU

    primila na znanje, zelda, pinky. doći ću, kao što sam obećala.

    avatar

    24.03.2007. (09:20)    -   -   -   -  

  • misko

    I u Rijeci kiša...

    avatar

    24.03.2007. (09:30)    -   -   -   -  

  • rU

    i osijek je kišan i hladan, misko.
    no, magnolija, rascvjetala, kiši prkosi ...prekrasna je, moram fotke snimiti, il' kratki video ...

    avatar

    24.03.2007. (09:39)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    najdraža kraljice što noći lijepo provodiš dobila si lijepi zadatak...riječi sam prilagodio društvu koje te obilazi i naravno tebi...
    bolje od mene nego od drugih (mislim bar)
    rukoljub

    avatar

    24.03.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Rusalko, dobila si zadatak... Baš me zanima kako ćeš ti osmisliti riječi koje su ti zadane i kako ćeš si složiti u jedan svezak, u jednu kiticu cvijeća... Sigurna sam da će pjesma biti začarana... U tome ti i ja mogu pomoći... Jer ipak smo u nekom rodu (ja vještica, ti vila)

    HIhihi...

    avatar

    24.03.2007. (10:27)    -   -   -   -  

  • rU

    pinky, zelda, rusalka je uvijek na izazov spremna ... pa će bačenu rukavicu podiči, čak i kada nije njoj bačena ...
    da čujem zadane riječi!

    avatar

    24.03.2007. (10:37)    -   -   -   -  

  • rU

    a ja sam sjedokosi, već vidjela danielinu bačenu rukavicu ... i podigla je, iako je nije meni pod noge bacila ...
    pa kako je onda ne bih podigla kad' ti me izazivaš ...
    Pogledaj!

    avatar

    24.03.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • rU

    naravno, zastore spustila, vrata zaključala ...
    pa joj onda čudno ... što su od komentara odustali ...hihiiiii

    avatar

    24.03.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • Noh Hoejgim

    njihova lica, i Dravot kaze -'Now sto je nesreca izmedu vas dvoje refurbished laptop mini

    avatar

    24.09.2009. (21:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...