Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Sjedokosi

    proljeće bez obzira na snijeg stiže
    u tvome vrtu ljubav vlada
    kod tebe na klupi
    kad se društvo skupi
    dočekat ćemo sunce

    ah, ljubav...

    rukoljub

    avatar

    19.03.2007. (23:30)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ah...vilo...kako bi to bilo...
    krasnooooooooo
    (daj samo malo, molim te , zamahni štapićem)

    avatar

    19.03.2007. (23:31)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, ah!

    vitae, ah!

    avatar

    19.03.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    tišinu, molim
    sanjam

    ah, da, a gdje je Tixi i njeni puževi..

    avatar

    19.03.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    nema tvojih tragova u mojim kulama...

    avatar

    19.03.2007. (23:52)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ah..
    laku ti i lijepu noć želim najdraža vilo modrih jezeraca!

    avatar

    20.03.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, ostavih stope ...
    a tixi i njezini pužići ... sigurno već snovima šetaju...

    vitae, toliko sam umorna da ni do tvog lijepog žala ne mogu noćas ....
    do sutra, mila ..

    avatar

    20.03.2007. (00:16)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Puž: /ni da zirne okom /na crveni cvijet.
    (Dedemushi ya /akai hana ni wa /me mo kakezu)

    rekao je stari haijin Issa. Pozdraw sa kišnog Kvarnera

    avatar

    20.03.2007. (02:28)    -   -   -   -  

  • necutako

    ti uvijek lijepo uredis stranicu. puzici su idealna bica :P
    ljubav caruje...:)

    avatar

    20.03.2007. (04:31)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Dobro jutro ekipi na klupci, posebno slatkim puževima.
    Pogodila si, svi moji ljubimci i ja bili smo već debelo u carstvu snova!
    Želim ti lijep dan!
    Post o Lucky me oduševio, ali nisam bila u prilici komentirati.

    avatar

    20.03.2007. (05:44)    -   -   -   -  

  • rU

    ovop dvoje puževa sa slike, gogoo, zirkaju jedno na drugo.
    a haiku je prelijep.

    necutako, i znaju idealno pobrstiti mlade biljke. no, ipak su dragi ovoj vrtlarici.

    tixi, a ja jučer nisam stigla ni čitati ni komentirati ... no, nadoknadit ću.

    avatar

    20.03.2007. (07:24)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Uh...koliko već propustih toga! Lucky-parade je zakon ..ljepotan...koje graciozno kretanje..
    I kod mene snijeg ko kokošje perje pada...hvata se ali zemlja je topla pa je sve mokro.....ljak-to ne volim. Znala sam da čim dođem autom padat će snijeg...hihiiihihi...tako je i bilo....ali ne vjerujem da će biti dugog vijeka. Pusa Rusalki i Lucky-u.

    avatar

    20.03.2007. (07:44)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro, frulice panova! pahulje ko perje ... to gvozdenzuba gore perine istresa ... u nevrijeme.
    a lucky ti poljubac šalje...i ja se pridružujem...

    avatar

    20.03.2007. (07:47)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Što ste svi navalili sa puževima?

    avatar

    20.03.2007. (07:47)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro , misko. puževi su za tixi - kućni ljubimci.
    a rusalki vrijeme i juri i mili ...
    pa su mi se svidjeli pužići ovi što jedan drugome u susret pužu ...

    avatar

    20.03.2007. (07:58)    -   -   -   -  

  • Ugasla Zvijezdica

    novi post...kiss

    avatar

    20.03.2007. (08:32)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Malo mi je nevjerojatno kako je prosli tjedan vec bilo ljeto, a danas pada snijeg.

    avatar

    20.03.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    dobro jutro svima na klupici!
    jel zavijena snijegom?
    u rijeci potop,i puzevi bi se sakrili.
    pozdravcic

    avatar

    20.03.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Pužu-mužu, de pokaži roge van! :)

    avatar

    20.03.2007. (09:26)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    eh.. kasne ljetne ure ..i mjesec na moru i tramontana...ah ah ah ,a jutros snijeg...sve je munjeno, Rusi moja

    avatar

    20.03.2007. (11:03)    -   -   -   -  

  • rU

    zvjezdice, tvoj ili moj? ... no svratit ću k tebi da provjerim ...čim stignem

    ignis, viola , u osijeku snijega nema ... premda nam se njime prijete ...samo kiša, zahlađenje

    lazy, da ti kuću ne prodam ...
    blago pužićima ... kućicu svoju sa sobom nose, ne moraju se patiti s garderobom, gumbeke zakopčavati, cipferšluse natezati ... hihihiiiiii

    vitae, nitko više munjen od rusalke ... nitko više...
    no, japanci bi rekli kako nema ljepšeg prizora od snijega na rascvalim voćkama ...

    avatar

    20.03.2007. (13:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...