Komentari

sabbys015.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • cerin

    dej sabrina.,.,.,.,.,.,.,.,.,., opče sam ne pijan bil .,.,.,.,.,. sam mi se malo spolo,-,.,.,.,
    poz.z,z.z,

    avatar

    20.03.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • cili

    oli bocka.......dej deni slike z drove kaj si ih unda jo skinem ili mi ih v skolo donesi.....pozzzz....kuschljek........sssssssss smuđđđđ

    avatar

    21.03.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • Antolek

    bok,dober ti je blog ali zakaj je moje prezime z malim napisano

    avatar

    22.03.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • cili

    ovo je pismo sasvim slučajno izumio Nicolaus Swarfiled. Tko ga pročita od početka do kraja I učini ono što u njemu piše, biti će I više nego sretan. Pismo je nastalo sasvim slučajno, dok je Nicolaus bio na poslu. Slučajno je otkrio čarobnu formulu pisma. Naime, bit ovog pisma je poslati ga desetorici ljudi u roku od 1 sat. Nakon toga, morate pritsnuti sretnu tipku Caps Lock. NA ekranu vašeg monitora pojaviti će se crni zaslon a na njemu će biti blješteća bijela slova! Tim slovima će pisati što vaša simpatija misli o vama! Čudesno, zar ne? Ali, istina je! Pismo ne smijete prepravljeti niti ga zanemariti, jer ćete se inače razočarati u ljubavi! Sretno!!!

    avatar

    25.03.2007. (15:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...