Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (44)

Marketing


  • Frulićka

    Dobro jutro Rusty! Jao kako si sve ovo lijepo prikazala! Ti zaista voliš prirodu i mislim da si prava sretnica, pa kako god da vrt bio malen, što možeš imati tu svoju oazu. Ugodan dan želim Rusty-žabice! hihihiiiih....cmuuak!

    avatar

    31.03.2007. (11:50)    -   -   -   -  

  • rU

    dobar dan, panova frulice. moj vrt se sve više budi. jedva čekam da se i jezerca sasvim probude, da preselim van i one ribice iz sobnoga jezerca.... da posadim jednogodišnje biljke, napunim lončanice ...
    kraj travnja, početak svibnja - tada vrt ulazi u razdoblje punoga sjaja ...

    avatar

    31.03.2007. (12:04)    -   -   -   -  

  • katrida

    ..........stala je kiša i pojavilo se sunce, vratilo se proljeće..........dobar ti dan vilo i društvo na klupici....

    avatar

    31.03.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Jutro Ru :))
    Ru nam skakuće između svojih lopoča, bilja, žabica :))
    I baš ti pristaju svi, i sjajan ti je vrt, moram priznati da takav nikad nisam vidjela, doduše, ja baš i ne gledam vrtove, stoga kad kažem, odmah se zna da mislim iskreno...
    lijep je dan, okupan tu i tamo nekom zrakom sunca...ali raspoloženje je na nivou :))
    Pjevušim cijeli dan iz Jalte,
    Neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu
    neka naša Zemlja sva postane sretna
    Neka cijeli ovaj svijet zove se bajka zelena i mirisna
    cvjetna sva i nevina livada iz sna...
    itd odoh ja sad dalje brijat po svom :)) vidimo se kasnije!
    mah mah Ru :)) i svima na klupici :))

    avatar

    31.03.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • rU

    katrida, krasan dan, no prilično hladan ...
    no, proljeće se ne da, sve raste i buja.

    nek' cijeli ovaj svijet još sja u suncu , daniela!
    lijepo si raspoložena ... a to mi je drago.

    avatar

    31.03.2007. (12:28)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Joj Ruuuuuuu stavila sam na blog, žabicu samo za tebe :))) !!!!!!
    heheheh

    avatar

    31.03.2007. (12:36)    -   -   -   -  

  • necutako

    tvoj vrt je doista caroban.... a zabci su pravi princevi..... ovakvi kakvi jesu....i kraljevstvo im je veliko....koliko samo kupusica-malih otocica, ni Kornati nisu brojniji......i melodija iz Jalte je bas prava za taj ugodjaj...zna Daniela sto je lijepo:)

    avatar

    31.03.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • rU

    gatalinka, daniela! pa još s pužićem na glavi.
    preslatka je ... hvala ti ...;.)))
    a u mojem vrtu već pjevaju gatalinke ...odu proljeću:Neka cijeli ovaj svijet zove se bajka zelena i mirisna, cvjetna sva i nevina livada iz sna ...

    avatar

    31.03.2007. (12:50)    -   -   -   -  

  • rU

    livada iz sna, necutako. baš se uklapa ... i ja tako mislim.

    avatar

    31.03.2007. (13:16)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Vjetar piri, jezercima se kupus širi! :)

    avatar

    31.03.2007. (13:22)    -   -   -   -  

  • rU

    ej, lazy, vjetar zaista goni kupusiće po jezercima ...ko' male lađice.
    Ponekad na većem kupusiću žabac jedri ...

    avatar

    31.03.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Moje pospremanje gotovo :)) a vidim svi su na svježem zraku hehhehe
    tako i treba :) sunceeeeeeee nas doziva i grli :))
    mah mah :)) jurimmmm

    avatar

    31.03.2007. (15:33)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    joj ma Ru nema na čemu :)) meni je to zadovoljstvo, ali kad je tako slatka, a tek pužić, koji ju gleda ravno u oko hihih njeno lijevo s našeg vidika desno hehe
    možda se zaljubio? No ona ga nosi doista kao kap vode na dlanu heheh

    avatar

    31.03.2007. (15:34)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    daniela nema blog
    Daniela na slici pa nestane
    a žabice pa nestanu
    a babuške
    kad smo već kod toga ja danas na Macelju čekao i dočeeekao 96 Rusa
    Večeras će oni u Lisinskom zasvirati
    a ja nemam kartu sve rasprodane

    odmaram oči na tvome zelenilu...
    rukoljub

    avatar

    31.03.2007. (16:30)    -   -   -   -  

  • greentea

    kako je to sve prelijepo! ti si stvarno jedna sretna žena.
    jedan dio mene uvijek će patiti za vrtom i prirodom. ali, moram biti zadovoljna s mojim teglama na prozoru! i to je nešto.
    slike su divne...sad bih najrađe ošla prošetati negdje u prirodu.
    pozdrav tebi i tvojim jezercima.

    avatar

    31.03.2007. (16:38)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Slatkih li kupusića! Mogu li na varivo ili na kiselo?
    Nego, reci mi, gdje se mogu nabaviti?
    Unaprijed hvala!

    avatar

    31.03.2007. (16:47)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    haha sjedokosi mi se smije, hehehe radije mi reci gdje u našoj državi mogu nabaviti babušku?
    jako želim, doista, to mi je baš želja...hvala unaprijed, ili ako bilo tko zna, bila bih zahvalna na informaciji :)) obožavam babuške, a jedan bloger me baš opisao kao babušku na jednom blogu, pa sam si to baš sad uzela za promociju heheheh ma zezam :))
    A sada dragi moji pozdravljam vas sve, odoh oprati kosu, a navečer se ide s Njofrom kod naše drage blogerice na predstavu! pa se vidimo vjerojatno sutra i to na mom blogeku heheh
    mah mah

    avatar

    31.03.2007. (16:50)    -   -   -   -  

  • horsy

    baš su fora ti kupusići! svrati do mog bloga i malo se nasmij :)))

    avatar

    31.03.2007. (17:07)    -   -   -   -  

  • misko

    Kupus? Svašta! Ali priznajem, lijepo izgleda...pozdrav!

    avatar

    31.03.2007. (17:13)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ej, Ru, nešto za tebe: mijauuuu :)

    avatar

    31.03.2007. (17:39)    -   -   -   -  

  • horsy

    rusalko, poslala sam ti mail i molim te da mi odgovoriš što prije...pusa

    avatar

    31.03.2007. (17:45)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, radnja zatvorena al' izlog se stalno mijenja ...hihiihiii
    sviđaju ti se babuške, matrjuške? lutka u lutki?
    gdje se kod nas mogu kupiti, nažalost ne znam. no, ako negdje ugledam koju, bit će tvoja, daniela.

    sjedokosi, 96 rusa? pa valjda je ipak i koja ruskinja među njima?

    dobrodošla na klupicu, greentea, i s teglama na prozoru dade čuda napraviti.

    tixi, baumax, pevec, poneke sezone i billa. kupiš 2 - 3 i tijekom sezone se jako razmnože.

    horsy, ržeš ko konjić ... a ti i samy ste odličan duo ...hihiihiiiii
    baš sam se nasmijala

    misko, vodeni kupus ili vodena salata. plutajuća vodena biljka, jako invazivna ...inače, omiljena hrana nilskog konja ....

    lazy, hvala na mijauuuu linku. eto, sad znamo komu zahvaliti očuvanje remek djela u ermitažu ...
    sjetila sam se davnog puta u tadašnji SSSR, u hotelu u kazanju, u tatarskoj republici, blagovaonicom se, među stolovima, šetalo 5 -6 mačaka, nalik na one perzijske, dugog krzna ... a gosti su ih častili iz svojih tanjura ...

    avatar

    31.03.2007. (18:27)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Je li moja najdraza slavonka malo bolje volje? I zdravlja?
    Nadam se da je. I da je u dobrom drustvu. Ako ne danas, onda bar uskoro.
    Pusa morska.

    avatar

    31.03.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Hehe, i ja sam na svom prvom blogu pisao o babuškama i objasnio da se one zapravo ne zovu babuške, nego matrjoške! :)

    avatar

    31.03.2007. (18:36)    -   -   -   -  

  • rU

    kora, dobro sam, osim nakupljenog umora.
    a ti? kako tvoji poduhvati napreduju?
    a "dobro društvo" ubrzo opet stiže ...;-))

    lazy, ima ih zaista prelijepih koje slijede tradiciju ... no i onih smiješnih: lenjin u lenjinu ... jelcin u jelcinu ...
    na linku ipak nema takvih, samo one tradicionalne:
    http://www.ruski-ekspres.com/sl/e_trgovina/ruske_matrjoske_b abuske/

    avatar

    31.03.2007. (18:52)    -   -   -   -  

učitavam...