Komentari

somewhere000.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • dino i lara

    Kada želiš napraviti chat moraš stisnuti "Get your own chat box" I onda te internet sam vodi i kasnije kopiraš i zalijepiš kod! Sretno s time! BOK

    avatar

    18.03.2007. (15:36)    -   -   -   -  

  • bitcharka.. =?

    ejj...thnx na posjeti...
    aj javi kad napises novi post!!
    pozz

    avatar

    19.03.2007. (08:39)    -   -   -   -  

  • beastie boy

    ahbbhraghhh kha dabbhraghh..
    chirribbhu ch chirribbahh

    avatar

    19.03.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • rihanna´s angels

    guba,ali crna magija!!!!mmmmmmmm???

    avatar

    22.03.2007. (08:09)    -   -   -   -  

  • notatall

    E ovako... Ovaj post sadrži nekoliko nebuloza (bez uvrede, to mi nije namjera) - ne postoje ˝vidoviti˝ ljudi. Oni koji poznaju Tarot, Rune, Anđeoske poruke ili čitanje dlana, taloga kave i drugi metoda divinacije - da. Ali ti ljudi nisu ništa drugo nego svojevrsni tumači onoga što entiteti šalju... Entiteti su ono što u jednom ˝gatanju˝ igra ulogu. Oni šalju poruku tako što se pobrinu da se otvore određene karte, rune ili da se u talogu kave pokaže određeni simbol.. A linije dlana su doduše samo prikaz života neke osobe i teže je zaključiti što bi se moglo dogoditi u budućnosti čitajući ih.. no, u svakom slučaju, nema vidovitih ljdui nego samo onih koji poruke određenih entiteta znaju pročitati i rastumačiti. Ajme... Alergičan sam na taj naziv.. I inače sam iz Umaga. Eheheh i još nešto je bilo al sad se ne sjećam.. I da, ne bi trebao/trebala pisati o onome što ne poznaješ u cijelosti. I Onaj post o vješticama ti je prepun duplikata tekstova..

    avatar

    21.10.2008. (21:54)    -   -   -   -  

  • SendiLand

    Prije svega, trebate uplatiti odgovarajući iznos za uslugu vidovitosti na žiro račun tvrtke „ SIPAN „ Umag – Hrvatska. Poslije uplaćenog iznosa direktno ćete stupiti u telefonski razgovor sa dr. Sipanom.

    Pa dobro kakvo je to sranje??? Čovjek ima tvrtku??? Pa ja ne vjerujem da to ljudi puše, takve kao što je taj dr.Sipan treba zatvoriti i neka onim zatvorenicima prodaje fore vidovitosti (sigurno će im znati reći kako su tamo zbog raznih sila zla).... he he he...

    avatar

    13.11.2008. (17:30)    -   -   -   -  

  • vatreni_zmaj

    Evo ja se javljam jer sam doživjela cijeli niz bizarnih događaja. Nakon što sam istetovirala plavo oko na nozi skužila sam da se nešto čudno dešava u mom životu. Prvo se nije ništa desilo, ali nakon 2 mjeseca doživjela sam pravi pakao. Padala sam u nesvijest, dobila sam hrpu prišteva po faci, strašno sam se znojila, cijelo tijelo mi je strujalo, nisam spavala po cijelu noć. Proganjali su me neki razgovori, glasovi itd. Mislim da je tu tetovažu netko iskoristio za crnu magiju. Sve se to desilo nakon poznanstva s jednim dečkom. Više ljudi mi je već potvrdilo da se radi o crnoj magiji (arapskoj) te vodoo magiji. Strahote sam prošla pravi pakao, stoga vjerujem u to i vjerujem da takva čarobiranja mogu čovjeka dovesti do ludila. Najrađe bih tužila taj tatoo shop u Tratinskoj jer izgleda da je netko zloupotrijebio moju tetovažu za nešto drugo. Ne mogu vjerovati....Istetvovirala sam taj znak u nadi da se zaštitim od zloće, uroka itd. međutim ispalo je da sam prodana u crnu magiju. Znam da svi koji se bave tim sranjima imaju istetovirani taj znak kako bi se zaštititli od "osvete Đavola".....Ja sam ušla u začarani krug ni kriva ni dužna. Uglavnom sada bolje spavam iako me po noći bude neki glasovi. Kada popijem tabletu bolje mi je ali sam ujutro mamurna. Bila sam na svim pretragama, i sve je uredno, onda sam se obratila alternativi i ajmo to reć "vidovitim ljudima" koji su mi svi odreda potvrdili isto.....
    Sad sam prisiljena tu tetovažu skinuti...jer očigledno netko se igra sa mnom preko te tetovažice, sramota........
    Škvadro ne vjerujete!!!!E ja sam prava žrtva....ako želite znati na koji način magija djeluje i što može od čovjeka napraviti posjetite moj blog i pročitajte pakao koji sam ja prošla

    http://vatrenizmaj312.blog.hr/2009/02/1625902696/crna-magija.html

    I ZABORAVITE TETOVIRANJE, JER VAŠU TETOVAŽU NETKO MOŽE ISKORISTITI ZA SASVIM DRUGE STVARI!!!!!!!!

    avatar

    09.02.2009. (10:16)    -   -   -   -  

  • savitri

    Da ma zamisli samo, http://www.sipan.hr/

    avatar

    14.08.2009. (16:27)    -   -   -   -  

  • White Magic Blog

    Sviđa mi se tvoj blog. Posjeti moj nekad,tek je u konstrukciji. Rječ je o blogu koji obuhvaća magiju,astrologiju i parapsihologju.

    avatar

    04.10.2009. (22:16)    -   -   -   -  

  • Čelična šaka ŠTIT

    HRVATI - MORAMO SE AGRESIVNIJE BORITI I SUPROSTAVITI BANDI LOPOVSKOJ !


    TKO NAS HRVATE JE UNIŠTIO?

    Našu zemlju nije uništio "potres i cunami", a nije kriva ni "kiša i oluja", našu Hrvatsku uništili su oni ljudi - koji imaju ime i prezime. To je bilo tipično uništenje cijelog Hrvatskog naroda. Nijedan čovjek normalan i pošten nema pravo ovo opovrgnuti - da ovo nije istina. Hrvatska je postala tako povijesni činilac bezakonja... Mi Hrvati "šaptom" padamo u ruke osvajačima, izdajnicima i ratnim profiterima. Pljačka je nažalost počinjena od strane „naših", od Hrvata. Pitam se: Kako je to sve moguće u slobodnoj i suverenoj, pobjedničkoj Republici Hrvatskoj? Kakvi smo to mi ljudi kad možemo trpjeti ovakve "naše političare", koji samo: lažu, muljaju i kradu...

    POLITIČKE STRANKE I NJIHOVI POLITIČARI DOBRO ŽIVE

    Kakva je to država, politika, elita,.., koja tolerira sve zločine? Sve sami rodoljubi i domoljubi, koje se busaju u prsa, a šute na najgore stvari. Stjepam Mesić i Budimir Lončar su 1991. godine uništavali Hrvate sa jugo generalima, poslije su nam oni došli za šefove. Sjetimo se rata koji su oni raspiravali. Mesić nas je sada uništio do kraja. Stalno sam do sad govorio da imamo lažnog predsjednika. Prije su nam bili krivi: Turci, Srbi,.., Slovenci, a tko nam je sad kriv? Da li nas to na nešto podsjeća? Zašto je prešućen Hrvatski Holokaust? U kojem je glavni sudionik bio Stjepan Mesić. Moram spomeniti, na samom početku, bilo je to - rušenje Hrvatskog Narod. Koje je i nastavljeno...

    NIKADA NISMO MAKNULI ONE KOJI SU NAS UNIŠTAVALI

    Treba da svima bude jasno, da je napad najbolja odbrana i zato su svi bivsi komunisticki komesari i njihovi tajni agenti UDB-aši, koji su sada najveci demokrati i globalisti u igri. Takve i tolike zlocine nad vlastitim narodom nema nigdje - ni u jednoj državi. Ovaj tekst, je posljednja odluka, gdje će se Hrvati svrstati. Jer sve majne nas ima i nitko nas ne okuplja oko sebe... Vjerujem da je sada posljednji trenutak da nešto učinimo za Hrvatsku. Mi Hrvati smo “ČUDAN NAROD” Uvijek se borimo za slobodu i slobodnu državu, a poslije je dajemo drugome da s njom gospodari... Ovo je "nova Hrvatska apokalipsa", bez obzira na današnju vlast u Hrvatskoj, mi se moramo osloboditi od nametnute laži i šutnje, moramo slobodno govoriti i dati u javnost, sve što smo patili i proživljavali i bez prekida. Moramo učiniti nove generacije sretnim i našu povijest.

    HRVATSKI POKRET ŠTIT
    BJELOVAR / CROATIA
    BRANKO STOJKOVIĆ
    brankostojkovic152@yahoo.com
    095/814-82-90

    avatar

    05.03.2010. (21:01)    -   -   -   -  

  • Srbin

    Tehnika ostvarenja pravde

    Evo za sve one koji se bave nekim oblikom duhovnosti jedne tehnike ostvarenja kojom možete pomoći sebi i svojim bližnjim.Naše je pravo a i obaveza da ukazujemo na nepravdu i da je sprečimo kad god to možemo.A možemo uvek!Verujte mi ovo je 100 % tačno.Čak i ako niste svesni ostvarenja ono je tu.A najbolje tek sledi: ovom tehnikom ne pravite veštačke tvorevine već delate iskljucivo po Bozanskim principima.Znaci nema negativne karme.Možete je raditi koliko god puta hoćete dnevno što više to bolje! Imajte na umu ovo, da nemate pravo, bolje rečeno ne možete da ostvarite pravdu ako molite za nešto što ne valja tj ako molite za nešto što nije ispravno.U tom slučaju nema ostvarenja.Ali zato ako ste u pravu pa makar i dobrim delom lako ćete doći do ostvarenja pravde.Jeste li ikad čuli za izreku ,,isterivanje pravde" e pa ovo vam baš može pomoci u tome a niste ni svesni koliko.
    Ova tehnika ostvarenja je u stvari molitva Bogu a možete je koristiti za bilo šta što nije u redu tj za svaku vrstu nepravde bilo da je sprecite da se ostvari ili da je ona vec tu pa vi hocete da je uklonite iz svoje okoline.Pa vidite samo društvo u kome živite koliko tu samo ima lopova i nepravde.Kolike su samo cene hleba i mleka, a za ostalo i da ne govorim!Slobodno i drugima recite za ovu tehniku jer ako mi sami ne počistimo sljam iz okoline to niko drugi neće uraditi mesto nas.Niko, upamtite dobro!Evo konkretno tehnika se sastoji od 4 koraka,
    dok je radite sedite ili stojite, na početku i na kraju se obavezno krstite desnom rukom
    1. korak je Očenas
    2. korak su reci Gospode pomiluj ovo mozete vise puta ponoviti
    3. korak je molitva za oprostaj greha i reci pokajanja
    4. korak je sledeća molitva
    O Gospode pravedni, kako si veličanstven i dosledan u drzanju pravde!Tebi slava i hvala vavek.Amin
    Nakon ovoga treba da zamolite Boga za ono što trazite od njega, narodski receno treba nameniti molitvu.

    I eto vam ostvarenja!A sad najvaznije od svega: ovom tehnikom mozete ubrzati naplatu karme bilo kom crnom magu ili nekom drugom ko vas progoni.Pogledajte samo naše političare preko televizije, kako kradu i lazu ovaj narod.Baš bi bilo lepo njima ubrzati karmu da plate za svoja nedela, zar ne? Ili makar da manje kradu i da paze sta rade.Osim toga možete zaustaviti svakog stranog neprijatelja koji čini zlo nasoj zemlji, a ima ih dosta.Proverite u praksi ovu tehniku nećete se pokajati.Stvorite sami sebi bolju budućnost, to je plemenito delo, ne košta vas nista a puno vredi.Srdačan pozdrav,

    Srbin

    avatar

    16.01.2011. (03:19)    -   -   -   -  

  • qsda

    [a href=http://psiholoskisavjeti.blogspot.com/2012/03/zastita-od-crne-magije. html target=_blank]zastita od crne magije[/a]

    avatar

    07.03.2012. (10:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...