Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (51)

Marketing


  • Ugasla Zvijezdica

    super blog...baš rula...posjeti i moj...kiss

    avatar

    18.03.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • rU

    ugasla zvjezdice, zašto si ugasla? drago mi je što si svratila i rusalkinim vrtom prošetala.

    avatar

    18.03.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • prorok

    Taj šum mora i klik galeba se tako zavukao u mene da ga osjećam i u snu, pozdrav ti ostavljam.

    avatar

    18.03.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    poput zelenog gatalinca odlazim u šetnju, uloviti malo sunca dok je tu, a kad zahladi morati ću se sakriti...nadam se da unatoč prognozi neće biti toliko hladno i da će kratko potrajati.....pozdrav sunčani

    avatar

    18.03.2007. (11:10)    -   -   -   -  

  • rU

    proroče, i ja uživam u kliktaju galeba, kad god k tebi svratim.
    morat ću snimiti pjev gatalinki i žaba ... kao zaštitni znak jezeraca ....;-)

    tixi-ić, ponesi mrežicu za leptire...pa nahvataj sunčevih zraka ...
    i ja se nadam da zahlađenje ne bude predugo ni prejako.

    avatar

    18.03.2007. (11:28)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Evo preko plota virim u tvoj prekrasan vrt. Morat ću na instrukcije oko uzgoja.Moj vrhunac su pelargonije što mi vise preko balkona .
    Ugodna ti nedjelja, Rusy

    avatar

    18.03.2007. (11:35)    -   -   -   -  

  • rU

    nije velika mudrost, vitae. saznati nešto o potrebama pojedine biljne vrste, izabrati one vrste kojima te uvjete možeš pružiti ...
    a i zeleni prsti (uz koje prljavi nokti idu u paketu) također su od koristi ... hihihihi...

    avatar

    18.03.2007. (11:45)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    kakav mi je dnevni ritam, u obzir dolaze samo neke noćne biljke ili kaktusi mada ni za te nisam sigurna da bi preživjeli...
    ... a nokti, baš bi bilo fora sad kad svi vise kod noktomajstora... jesi primijetila, vrlo malo ljudi u posljednje vrijeme nema francusku manikuru ili kristalčić na noktu maloga prsta ili bar vilinski prah na palcu ahahahhahaah klorofil zelena hihih razmislit ću !

    avatar

    18.03.2007. (11:55)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Ru dobro jutro :) još je sunce pod oblokom :) Jihiihihihih
    Tvoji vrišteći vrtovi, pardon viseći ( hehehehe ) su prekrasni, ali doista, ja sam se uvijek divila ljudima koji uspjevaju vrt oživjeti svojojm ljubavlju i strpljenjem, priznajem skrušeno, ja nisam baš nažalost kažem, jer dok moja baka sadi cvijeće, i sve joj uspijeva, ja sam trapava ko slonić u staklarni i takoc, samo imam kaktus u sobi, on jedini uspije preživjeti moje nabijene ove kak se kaže ( hihi tek sam se probudila pa još trabunjam hehe) energije, jel to? valjda je hihih
    ma meni je žabica cute, ovako zelenković!
    Ispričavam se na izrazima koji su korišteni, ali već par dana me hvata neko izrazito ludiranje, izmiskano s srećom, pa hehe bolje da ne boli :)
    Mah mah draga Ru, dobar tek :))

    avatar

    18.03.2007. (12:24)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, kaktusići su dobar izbor ... ne mare ako ih zaboraviš politi...
    a kerefeke s noktima ... nisu baš za vrtlaricu ... najčešće imam samo malo bezbojnoga laka na noktima... pošto ne volim raditi u rukavicama, često mi ruke nisu za pokazivanje ...;-) a još kad me i lucky lijepo ogrebe ...

    daniela, samo se ti ludiraj ... a za vrtlarenje će već biti vremena, kasnije
    dotle - kaktusić je idealan izbor

    avatar

    18.03.2007. (12:38)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    trčkarala s mrežicom za leptire po nasipu, nažalost osim sunčevih nisam ulovila niti vidjela pravog leptira ili su mi promakli jer sam gledala kamo gazim....a sad idem pripremiti teren za kamenjar, a kad prođe najavljeno zahlađenje posaditi ću kupljene biljke......pozdrav veseli

    avatar

    18.03.2007. (12:43)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja imam mali kamenjar, tixi. trebalo bi ga "pretresti" i dopuniti biljkama ... no to ću kad ponovo otopli ...
    ulovljene sunčeve tračke spremi, dobro će ti doći sljedećih dana ...;-)))

    avatar

    18.03.2007. (12:55)    -   -   -   -  

  • Demetra

    Gledajući ove slike i čitajući tekstove često se pitam koliko sati ima tvoj radni dan?
    Pozdrav ti ostavljam.

    avatar

    18.03.2007. (12:56)    -   -   -   -  

  • necutako

    tvoji viseci vrtovi , sa svojim zelenim stanarima, su naprosto ocaravajuci ...:)

    avatar

    18.03.2007. (13:17)    -   -   -   -  

  • rU

    demetra, nesanica mi pokloni po koji sat ... a sve češće i cijelu noć ...

    necutako, volim i vrtove i njihove stanare ... a to nisu samo gatalinke već i vodenkonjici, leptiri, bubamare, smrdljivi martini ...

    avatar

    18.03.2007. (13:27)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Vec sam bila jutros ovdje, no nije se moglo komentirati. Pa svratih opet, a ono vec novi post. Ma to mozes samo ti.
    Vrt ti je poseban. Ima toliko ljubavi i maste u njemu. I puno vremena posvecenog biljkama, zivotinjicama... Prava si vila.

    avatar

    18.03.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • misko

    Rusalkin mali Babilon sa visećim vrtovima...

    avatar

    18.03.2007. (14:08)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    jutros sam na Dolcu nabavio potočnice za balkon, a i "gumbeke" sam uzeo...
    jezerca ne mogu imati...
    rukoljub

    avatar

    18.03.2007. (14:54)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Istina je da je Beč predivan u ovom periodu godine, pun cvata u najrazličitijim bojama, ipak
    kao da više osjećam taj miris i skladnost iz tvog vrta Rusolka, tu je puno više ljubavi i topline koja meni godi, znaš dobro se osjećam na klupici poput stvarnosti.-;))))

    avatar

    18.03.2007. (14:56)    -   -   -   -  

  • rU

    hej, kora, blogeditor još povremeno "šteka".
    a ja postove štancam noću kad ne mogu spavati.

    misko, već smišljam čime ću ih ove sezone popuniti ... sad ima sve više novih cvjetnih vrsta ... pa se semiramidi teško odlučiti koje će ...

    iskra, moj vrt nije ni velik ni raskošan a moja vrtna filozofija je - što manje "kemije", ambijent prijateljski i za različite sitne životinjice ... vjera u majku prirodu ... i u moje zelene prste ...

    avatar

    18.03.2007. (15:22)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, na balkonu, pa i sasvima malenom, možeš cijeloga ljeta uživati i u malom vodenom vrtu ... za koji dan ću o tomu post, pa ako te zanima ...
    a nezaboravak ... jako ga volim
    gumbeki? jesu li to pelargonije tj. muškatli?

    avatar

    18.03.2007. (15:26)    -   -   -   -  

  • Šareni Pajaci

    kao da si moju misao pročitala, jedva čekam post o vodenom vrtu, jer sam jučer nabavila i neku vodenu biljku....mislim da su gumbeki, one tratinčice u boji, ali nisam 100% sigurna....a vidjela sam i bazen za jezerce od 1000 l, zinula mi guzica, ali pošto nemam svoj privatni vrt u zagrebu, za sada ništa od toga........i može li pitanje: gdje mogu nabaviti vodene kupusiće i mogu li se držati u stanu? pozdrav i osmijeh enciklopediji jezerca

    avatar

    18.03.2007. (16:25)    -   -   -   -  

  • rU

    šareni pajaci, možda bi se kupusići održali u većoj staklenoj posudi na prizor, uz puno svjetla ...no nisam sigurna ... no balkonu bi sasvim sigurno uspjevali ... a za vanjsko jezerce je pravilo - što veće to bolje
    gumbeki, pa da. tratinčice i liče na dugmiće ..

    avatar

    18.03.2007. (17:00)    -   -   -   -  

  • rU

    ...a prizor je tixi, trebao biti - prozor ....hihihiiiii

    avatar

    18.03.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Evo Rusi stavila i ja svoje ime kao sto si ti to uradila u boxu. Samo ne znam sta znaci kinky, outrageous i keen. Help!!!

    avatar

    18.03.2007. (18:02)    -   -   -   -  

učitavam...