Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • posoljeni zrak

    Ja živim u svijetu odrasloh ali se čini da nisam sasvim tu.. Valjda se može i tako.. Biti i ne biti u svijetu odraslih. Ili točnije: možda je potrebno znati napraviti omjer... Nisam se nikada previše time mučila, ali onda sam odjednom shvatila da se u dječjem svijetu bolje snalazim... Iako sam i dalje odrasla možda ipak nisam sasvim njihova...
    Kod mene ne prolazi ono: jedno misliti, drugo raditi, treće govoriti... A da se zeznem, zeznem se...
    Dobra ti noć!
    Pusa!

    avatar

    17.03.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • detalj

    Djeca puno imitiraju nas koji smo odrasli ili mislimo da to jesmo. Dobro je biti odrastao u prihvaćanju odgovornosti i ispunjavanju povjerene ''zadaće ''od Stvoritelja. Pritom ne bježati u dječji svijet koji smo nadrasli suočivši se sa nedaćama i '' diplomacijom '' koja je prisutna kod odraslih. Neke osobine djece su zauvijek privlačne a osobito djetinja bezazlenost i povjerenje. Sjećam se svoga odrastanja. Htjela sam se ponovno vratiti, ali... evo me sada ovdje i ovako - SRETNA za jednu novu spoznaju u druženju s tobom. Sunčani, nedjeljni pozdrav+ blagoslovna molitva za tvojui orjentaciju u životu!

    avatar

    18.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Nisam Vas dobro čuvao, pa niti lijepo upozorio
    što Vas sve ovdje čeka.
    Mišljah da će ona množina dobrih i dragih ljudi
    odagnati pakosne i gladne Vaše nevine energije.
    Prevarih se.
    Mišljah, ta tko sam ja da sve branim
    i svima tjeram demonske uhode
    s visećih mostića sna.
    Nisam Vas dobro čuvao i vidim, povrijedili su Vas
    i sad mi je žao, a opet mišljam, možda je baš to
    cijena i poanta, ta bol i to gorko iskustvo
    sretanja s ljudima.
    Tko sam ja da Vam razmičem trnje i hridi
    sa puta?
    Vjerujte ljudima, vjerujte u snagu dobra,
    samo se što prije, o svakako što prije
    naučite razlikovati dva svijeta
    tako jako prožeta.
    Neka Vas Bog sačuva od pakosnika.
    Tko sam ja da išta međ ljudima mijenjam?

    avatar

    18.03.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Eh da.. odrastao čovjek? Tko je to? Tko se može nazvati odraslim ili ne? ali, svijet jest podijeljen na dobre i zle..to je to? ta podjela, zar ne? Jer, kao što si rekla..ima genijalnih i lucidnih 'odraslih' i sve ovisi o tome koje ćeš susresti.. a isto tako znaš da nitko nije te sreće da susreće samo dobre... ali, usprkos tome, mislim kako se ljudima treba obraćati s vjerom...u dobro, lijepo.. jer, čemu živjeti pesimistično? treba biti naivan...ali, ipak...ne uvijek..ta granica je toliko zamršena.. joj! :)
    Ostavljam se svojih misli ovo nedjeljno popodne, ostavljam tebi zagrljaj... :) Drži se...!

    avatar

    18.03.2007. (12:36)    -   -   -   -  

  • Festina lente!

    Dragi moji Veliki i Mali...

    Ovaj sastav sam napisala prije desetak dana. Nemojte misliti da mi se što dogodilo ili da sam tužna... Ne, ne. Ovo je školska zadaća te je odlučih podijeliti s Vama.

    Proljeće je, a u meni nemir.
    Od sreće, ja bih bio svemir...


    Osmijeh...

    avatar

    18.03.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Mila i odrasli bijeze u svijet Vila i Vilenjaka koje nose iz svog doba odrastanja, azasto bi ti bila izuzetak na ovom proputovanju... topli mig okom ti ostavljam.-;))

    avatar

    18.03.2007. (15:23)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Djeca vide ono što odrasli ne vide...

    avatar

    18.03.2007. (18:40)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Želim Vam lijepu i mirnu noć.

    avatar

    18.03.2007. (23:50)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Lijepo si napisala tu zadaću...uvijek sačuvaj to zaigrano dijete u sebi, Festinice, i... nemoj se igrati samo s tužnim valovima...ima i onih moćnih i zanosnih :-))))

    avatar

    19.03.2007. (00:00)    -   -   -   -  

  • greentea

    heeej! hej! hej!....stani malo! polako.
    ono čime napuniš svoje srce dat će boju tvome životu sada i kada odrasteš.
    biti razočaran, znači imati očekivanja od ljudi koja oni ne ispunjavaju. zašto bi oni to uopće činili? ispunjavaš li ti očekivanja drugih ljudi? misliš li da si im to dužna?
    biti odrastao ne znači bit definiran ničijim očekivanjima.
    nikada ljudi ne povrijeđuju jedni druge namjerno, planski...jer to žele.
    najčešće ne znaju drugačije. svi mi učimo biti ljudi, učimo što je ljubav, što je život.
    to učenje ne prestaje kad čovjek odraste. ne prestaje nikada.
    postoji razlog za susret sa svakim čovjekom u tvome životu. od svakoga možeš nešto naučiti, a mi ljudi smo, nažalost, takvi da puno više naučimo kroz bol i patnju, nego kroz sreću i radost. prema tome, pokušaj shvatiti čemu te to uče ti grozni odrasli.
    njihove ružne strane samo su tvoje viđenje njih...jer ti si izabrala naočale kroz koje želiš gledati. nekome drugom sve možda izgleda sasvim drugačije.
    ne postoji dječji svijet i svijet odraslih...sve je to naš zajednički svijet i ti si njegov dio.
    budi bolja, ljepša, pametnija, sretnija...od onih koje osuđuješ.
    možda su oni tama, da bi ti mogla biti svijetlo. pa, budi.
    evo ti jedan topli, nježni pozdrav - nekog odraslog tko usprkos tome razumije.

    avatar

    19.03.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • *Taganka

    *pa, kako bi rekao jedan moj prijatelj, "evolucija je neizbjezna". pa ne moras ti biti jedna od monotonih odraslih, onih koji ranjavaju! ti zelis biti velika kao dijete, a ja odrali - veliki covjek.. ne znam, dal sam dobro objasnila...
    *u svakom slucaju, laku noc!

    avatar

    19.03.2007. (00:58)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Hvala ti, draga... Veeelika pusa...

    avatar

    19.03.2007. (08:27)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Znaš kako se kaže; Petar Pan je zakon..
    i kad si odrasta u tebi uvijek mora biti razgirano djete..
    ne smije to djete zaspati jer tada nećeš imati i razloga za živjeti...

    avatar

    19.03.2007. (10:19)    -   -   -   -  

  • Petar Pan u haljini

    Ne znam što da kažem! Ja sam pripadnik pobunjene mase: stop odrastanju. Podržavam te u suprostavljanju odrastanju....

    pa-pa

    avatar

    19.03.2007. (12:09)    -   -   -   -  

  • detalj

    Draga moja, 098 92 26 921, pa ću ti poslati adresu. neka ti je lijepo predvečerje. Kišni Zg.pozdravčić!

    avatar

    19.03.2007. (16:52)    -   -   -   -  

  • I.

    Samo hrabro...

    avatar

    19.03.2007. (19:36)    -   -   -   -  

  • kraljicamira

    Samo nam nemoj pobjeći iz ovog blogerskog svijeta, molim te! Neka to maleno dijete čuči u tebi, budi svjesna da je tu...a odrasli, neka ga pronađu...Topli i srdačan pozdrav ti šaljem!

    avatar

    19.03.2007. (19:43)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    koliko se god trsili ne odrasti, odrastamo smišljajući način da to izbjegnemo!

    avatar

    19.03.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Nisam željela odrasti. Kad sam po vanjskim kriterijima ipak odrasla, shvatila sam da sam iznutra ostala dijete. Dijete s iskustvom odraslog. Nije loše, vjeruj mi. Samo se ne daj odvući onamo kamo ne želiš i sve će se samo posložiti. Veliku pusu ti šaljem, draga galebice! :)))

    avatar

    19.03.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    jako lijepo napisano... :)

    i samo takva ostani jer divna si... :)

    pozz

    avatar

    20.03.2007. (10:54)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Uvijek je lijepo hodati ispod zvijezda...
    Pozdrav draga moja :)

    avatar

    20.03.2007. (20:28)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Došla sam te obavijestiti da se sutra najvjerojatnije nečemo čuti jer idem U Lukodol na Goranovo proljeće. Pozdravam s naravno samo najboljim željama za sutrašnji dan. Uživaj u prvom danu proljeća...

    avatar

    20.03.2007. (22:12)    -   -   -   -  

  • kurva

    život je kurva

    avatar

    25.11.2007. (16:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...