Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Lunna

    Hej! vEĆ NOVI POST... iMAŠ KOMENTAR ISPOD U DONJEM POSTU...

    avatar

    22.03.2007. (11:16)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Zabava vjetra i vala... Zanimljivo. :D

    avatar

    22.03.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Ru :) joj kako volim tvoje stihove, hahaha kao iznenade snažne nalete strasti :)
    Što je za škorpije uobičajeno, strast, vatra, energičnost :) hmmm :))
    Ne znam zašto, ali ne mogu se prestati smijati :)))))

    avatar

    22.03.2007. (13:24)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Volim valove samo naslikane...hihiihihih....a male valiće može i uživo-dapače....:o)))

    avatar

    22.03.2007. (14:21)    -   -   -   -  

  • misko

    Gdje je moja daska?

    avatar

    22.03.2007. (14:22)    -   -   -   -  

  • rU

    hej, luna, mala zelena ... ustvari pinky, svratit ću k tebi, čim stignem.

    ignis, nema vala bez vjetra ... čini mi se da samo još potres, uz vjetar može valove proizvesti ...

    daniela, pazi da te škorpija ne bocne žaokom .... smij se na korak dva dalje, za svaki slučaj.

    panova frula, a ja volim i vjetar i valove ... i nije mi muka na brodu, trajektu il u čamcu ni pri većim valovima...

    misko bi surfao.
    a zaista ta povijena krijesta vala na slici poziva daskaša da se provuče ....

    avatar

    22.03.2007. (15:04)    -   -   -   -  

  • rU

    do čitanja, sleepyboo ... a trenutno ne stižem, pa ću doći da vidim što je kod tebe nova sutra.

    avatar

    22.03.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Krasno, zbilja krasno.

    avatar

    22.03.2007. (16:52)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Rusalka.....hvala Ti....ono je baš zanimljivo i poučno! Guštala sam čitajući a i prepisujem si na posebno mjesto sve to. Ja sam ostala iznenađena kada sam vidjela da mi vegeta stvarno nije potrebna.Hvala i za recepte.....ne moraš se forsirati....pošalji kada stigneš.:)))Cmokana....

    avatar

    22.03.2007. (17:17)    -   -   -   -  

  • rU

    slatko grko, obožavam vodu! volim plivati i "brčkati" po vodi.

    panova frula, uhvatit' ću vremena preko vikenda pa ću ti više napisati na mail.
    mnoge stvari u prehrani čovjek može promijeniti ... međutim, uglavnom to činimo tek kad nas nešto "pritisne" ... no, ni tada nije kasno ...

    avatar

    22.03.2007. (17:21)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Joj što ja radim...napišem komentar, valjda ne potpišem, pa on nestane...
    I sad me mrzi ispočetka...zato za sada ostavljam samo pozdrav uz pogled na veliku vodu...

    avatar

    22.03.2007. (18:11)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........vjetar i val, gledam sa svog prozora kroz sva godišnja doba.......nekad sam vjetar, a nekada val.........dobra ti veće najdraža vilo i društvo na klupici.....

    avatar

    22.03.2007. (18:21)    -   -   -   -  

  • fanny

    Koliko znači voda - vidimo već i za sat vremena kad ostanemo bez nje... Još kad bi bili više svijesni te činjenice...
    Danas mi ništa ne ide od ruke. Uploadanje mi ponovo nije uspjelo. 50% pošalje bez problema, a onda ostalo sat vremena i - prekine samo od sebe na 97%. Otkako su mi ponovno instalirani Windowsi nakon zamjene harda, mnogo je stvari s njima instalirano za koje ne znam čemu služe, usporavaju mi rad, više ne mogu pržiti skinutu glazbu na obične CD-e i sto čuda. Pokušat' ću ti poslati Martu na mail, pa da bar ti uživaš.
    Ako primiš, onda mi je uspjelo, a ako ne, onda nije (koja pametna konstatacija).
    Pusa :)))

    avatar

    22.03.2007. (20:02)    -   -   -   -  

  • rU

    hej, mastorice, pobježe komentar ... niz vodu? ne mari ...pozdrav i tebi.

    katrida, nekad vjetar ...nekad val? nije ti to loše ...nimalo ...;-)))
    a što mi je lijepo kad mi kažeš - najdraža vilo ....

    fanny, svega bih se u kući radije odrekla nego tekuće vode ...
    ako ne ide s uploadom, što da se radi ... a valjda će na mail stići, a kako ne uspje neće ... eto i ja se zaprtljala ..hiihiii

    avatar

    22.03.2007. (20:38)    -   -   -   -  

  • Lažljiva

    lijepi stihovi. nažalost tek sam sad sjela izmorena na tvoju vrtnu klupicu. da se opustim od škole... neka me vjetar propuše, možda će mi biti lakše...posjeti moj blog da vidiš što mislim o svijetu oko sebe...

    doviđenja...

    avatar

    22.03.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Krasne slike, kipovi, fotke... Pozdrav veliki ostavljam u prolazu :)))

    avatar

    22.03.2007. (21:37)    -   -   -   -  

  • rU

    lažljiva, umorna? sjedni, predahni, dok ja kod tebe zavirim..

    avatar

    22.03.2007. (21:37)    -   -   -   -  

  • rU

    pozdrav, aquaria. eto me k tebi.
    i mene ideja o dupinariju ljuti i zgražava. potpisala sam peticiju.

    avatar

    22.03.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...