Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Sjedokosi

    snovi i oluje
    daleko se čuje
    vjetar na mom balkonu
    započinje igru
    čitanje ovo naznačuje...

    rukoljub

    avatar

    19.03.2007. (00:05)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Je li ovo bila utiha pred oluju???
    Lirski intermezzo... hm hm , nema druge , nego strpjeti se i čekati hihih
    laku ti noć, Rusalko!

    avatar

    19.03.2007. (00:05)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Duboko u sebi znam da je Rosa u stanu svoje snove ostvariti, ne samo sto se tiče posta i blog.-;)

    avatar

    19.03.2007. (00:27)    -   -   -   -  

  • atlantida

    Hvala za dvije šalice užitka. Lijepo je slijediti Rose i Morpheusa u njihovoj pustolovini.
    Osmjeh ti ostavljam, draga Rusalka

    avatar

    19.03.2007. (01:13)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ona žabica bi me mogla naučiti tehniku penjanja. A vjetar dolazi razapeti jedra. Ppozdraw

    avatar

    19.03.2007. (02:12)    -   -   -   -  

  • rU

    vjetar, sjedokosi? ah taj svuda stigne.

    vitae, utiha ... odmah seone tvoje prekrasne sjetim ... čim budem stigla ... opet ću je čitati.

    iskra, nadam se da joj se neće ostvariti i noćne more...

    atlantida, hvala ... šalice užitka? zvuči ko neki rajski napitak.

    gogoo, gatalinke su savršeni penjači ...uživam je gledati na osvjetljenoj fasadi kako se s lakoćom po okomici kreće. a tek kakvi su skakači ...

    lijepo je osjetiti vjetar u jedrima ... vidjeti ga kako okreće krila vjetrenjače ...
    zato imam više vjetruški i zveckalica u vrtu ... da vjetar ulovim ..

    avatar

    19.03.2007. (03:37)    -   -   -   -  

  • necutako

    iz sna u san....jedrima punim htijenja... pucaju tanka stakalca predodredjenog svijeta i ruka s rukom beskraj tvori..:)

    avatar

    19.03.2007. (04:21)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, i ti bdiješ, mila? il' dovršavaš neki posao nedovršen?
    kako poetski zvuči to što si rekla ...tanka stakalca predodređenog svijeta ... a nekad su od čelika čvršća ...
    ako već ne možemo osloboditi brod iz boce, ulijmo barem malo mora u nju ...

    avatar

    19.03.2007. (04:27)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    jednom će jedra razapeti i zaploviti na plećima plavih valova nošeni snagom jedra.......dobro jutro Rusalčice

    avatar

    19.03.2007. (07:35)    -   -   -   -  

  • misko

    Što se čeka? Treba razapeti jedra i jurnuti ...

    avatar

    19.03.2007. (07:35)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, misko, mlataram ja jedrima od 4 ujutro ...
    no, ne tako lijepo k'o u roseinoj pjesmi, već radeći na recenzijama radova i prijevodima sažetaka ...

    avatar

    19.03.2007. (07:42)    -   -   -   -  

  • Ugasla Zvijezdica

    baš je lijepo...novi post...kiss

    avatar

    19.03.2007. (08:36)    -   -   -   -  

  • borgman

    proželi me trnci dok se kreirala slika iz tvojih riječi. Jednostavno i dobro, kao dašak vjetra na obrazu "u prolazu", ili na granici dva svijeta. Moga i Morpheusovog :-)))

    avatar

    19.03.2007. (08:38)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    na istom smo poslu, vidim,
    samo je črčkanja proučavam
    djecu ocjenama uveseljavam...

    malo na odmor kod tebe...
    rukoljub :-)

    avatar

    19.03.2007. (08:46)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Dođoh samo ostaviti neznatan trag na jezercu i umočiti prstić.....brrrr...još je ipak prehladno.
    Cmoka Lucky-u i Rusalki!

    avatar

    19.03.2007. (10:07)    -   -   -   -  

  • rU

    ugasla zvjezdice, kod mene novi post i nije neka naročita novost ...

    borgmane, baš mi je drago što si svratio na klupicu
    i hvala na lijepim riječima o tekstu

    sjedokosi, sjedni, odmori se ...
    i ja se stalno bavim "črčkarijama" ... svojim i tuđim ...
    ocjenama uveseljavam i rastužujem, više sebe nego druge ...;-)

    zlatna panova frulo, da samo znaš koliko sam ti se razveselila ...
    nedostajala si mi....čuvaj se ... bit će i kupanja u jezercima, kad otopli

    avatar

    19.03.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dobro kaže panova frula..još je doista prehladno, a trebalo bi mi razbuđivanje nakon plesne noći oko bolesne škorpiončice, viroza valjda i opak kašalj pa sam doma...

    avatar

    19.03.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, vitae, žao mi je zbog malene ... poljubac joj od mene daj

    avatar

    19.03.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    joj kak ja volim, more, oluje, valove i ovaj nastavak, totalno napet, idu dalje, oni idu dalje, a i mi s njima :)

    avatar

    19.03.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Draga moja Rusalka. Kada ova prica dode do kraja, ja zelim jedan primjerak knjige - dakako sa posvetom. Biti ce mi to jedna od drazih knjiga. :)

    avatar

    20.03.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...