Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Sjedokosi

    i opet snovi ove noći...i u vrtu... u tišini...uz šum...voda
    rukoljub

    avatar

    18.03.2007. (00:04)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ..zasluženi odmor nakon teških stupajica..i ljubav...čudo ma u kojem obliku i pojavnosti...vrijedilo je ostati budna!!!
    laku noć, vilo vodenih slapova!

    avatar

    18.03.2007. (00:07)    -   -   -   -  

  • rU

    ja sam noćna ptica, sjedokosi. noću vilujem. još je prehladno za sjedenje u vrtu ... ali uskoro ... slušat ću noću šum svojih jezeraca kad me nesanica bude mučila ...
    laku noć ti želim.

    vitae, slap je nečujan, neće ti san kvariti ... slušaj šum svog lijepog plavog mora ... i usni lijepe snove.

    avatar

    18.03.2007. (00:26)    -   -   -   -  

  • MENTINA

    na tvom blogu uvijek zanimljivo i poucno. Bas je super malo se podsjetiti starog Egipta i svih tih VIPova tadasnjeg vremena hahaha. A Nefertiti je bila stvarno "komad". Pozdrav tebi i tvojim jezercima od pjescane obale :)))))

    avatar

    18.03.2007. (00:59)    -   -   -   -  

  • rU

    pozdrav, mentina. sja li noćas mjesec nad pješčanom obalom?

    avatar

    18.03.2007. (01:03)    -   -   -   -  

  • Njofra

    prekrasno si to napisala
    vikend pozdrav ti ostavljam :)

    avatar

    18.03.2007. (02:08)    -   -   -   -  

  • misko

    Odiseja su mamile sirene, a Rose ...
    Ovo postaje sve bolje i bolje, poput starogrčkih tragedija!
    Dobro jutro...idemo na trening!

    avatar

    18.03.2007. (08:05)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Rose je utonula u san, a ti vidim da si budna bila noćas do kasno, možda jutros spavaš duže, ali sigurno te ptičice bude već u vrtu...danas je zadnji lijepi dan pred pogoršanje vremena pa ga treba iskoristiti, iako sam i ja dovukla posao kući...

    avatar

    18.03.2007. (08:29)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro, njofra. drago mi je što ti se priča svidjela.

    misko, odisejeve su zavodnice bile zgodnije ...hihihiiii
    hvala na lijepim riječima o priči.

    majstorice, ja već radim i kavu pijuckam ...
    a zahlađenju se baš ne veselim...

    avatar

    18.03.2007. (08:47)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    rijetko to radim, ali danas hoću, naime potpisujem Miska.....i jedva čekam nastavak.....ja sam upravo slistila knjigu Erice Jong "Sapfin skok", toplo preporućujem i vjerujem da će ti se svidjeti.....pozdrav jutarnji

    avatar

    18.03.2007. (10:07)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala na ohrabrenju, tixi. novi je nastavak noćas.
    i na preporuci hvala, no u posljednje vrijeme za beletristiku ne uspijevam odvojiti ni minute ... a cijeli me štos novonabavljenih knjiga mami ... morat će ljeto pričekati, kako izgleda ...

    avatar

    18.03.2007. (10:20)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    tu sam ja, ne propuštam ja Rose!
    :)) guštam i šutim!

    avatar

    18.03.2007. (12:26)    -   -   -   -  

  • necutako

    bas mi se svidja tok ove price...Hvala ti Rusalka sto ju pises i nama dajes na citanje...:)

    avatar

    18.03.2007. (13:24)    -   -   -   -  

  • rU

    guštaj ... guštaj, daniela

    necutako, ja uživam u priči o rose, smišljajući je pišući i proživljavajući ... pa mi je drago što je mogu podijeliti s onima koji je rado čitaju ... a ti si svakako među njima ... prva...;-)
    i ja jako volim vesninu priču ... i brinem se kako će se dalje razvijati.

    avatar

    18.03.2007. (17:05)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ma taj Thanatos jos ne zna sto ga je snaslo! :D

    avatar

    20.03.2007. (08:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...