Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • Sjedokosi

    iz šetnje dođoh u tvoj vrt uz rukoljub jedan... laku noć

    avatar

    17.03.2007. (01:08)    -   -   -   -  

  • rU

    eh, sjedokosi, drago mi je što si svratio ... i laku noć mi poželio. na počinak se upravo spremam. laku noć i tebi, nadam se da si u šetnji uživao. je l ' i rea šetala s tobom?

    avatar

    17.03.2007. (01:12)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Nekada imam osijecaj, dok koracam tim hodnicima da su dugi, nikako da stignem do kraja,
    a onda kad me obasja svjetlost, zakljucim; da i nije bilo tako strasno.-;)

    avatar

    17.03.2007. (01:40)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja sam, iskra , kao dijete protrčala mračnim hodnikom il' preko neosvjetljenog dvorišta, pjevušeći ... strah si "čuvajući"...
    u mraku su - velike oči.

    avatar

    17.03.2007. (01:47)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Prastari ribnjak /jedna žaba uskoči: /-zvuk vode.
    Kao da je Basho napisao za Rose. Pozdraw sa toplog Kvarnera

    avatar

    17.03.2007. (02:20)    -   -   -   -  

  • necutako

    pocetak ostvarenja sna ili bozanst-ven/vo san postaje stvarnost....a tvoj divan vrt, doista ima tvoju dusu..:)
    opet problemi sa dobijanjem stranice za komentare...

    avatar

    17.03.2007. (02:21)    -   -   -   -  

  • rU

    gogoo, prekrasno! zahvaljuju i rose i rusalka.

    necutako, hvala za lijepe riječi, i o vrtu i o priči.
    povremeno i ja imam problema s komentiranjem i na svojem i na drugim blogovima.

    avatar

    17.03.2007. (03:02)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    vidim da požurila nisi, a kad si spavala...evo nas opet iz šetnje...

    avatar

    17.03.2007. (08:29)    -   -   -   -  

  • misko

    Eto, počinje Morpheusova transformacija...izgubiti će besmrtnost zbog ljubavi...

    Dobro jutro! Evo mene, dan sunčan, krećemo odmah dalje!

    avatar

    17.03.2007. (08:35)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    kao da je svaka travka, svaki mirisni cvijet iz tvoga vrta pronašao tajni put do priče....ljubav, prava ljubav čini čuda......jutarnji pozdrav i lijep dan ti želim

    avatar

    17.03.2007. (09:00)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Ono što sam i ja pomislila, čitajući nastavak, miško je rekao...samo što on sad ide trčati i uživati, a ja spremati kuću...

    avatar

    17.03.2007. (10:21)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dođoh ti poželjeti lijepi dan hihih za jutro je već prekrasno ...pijem kavu...lijepo bi bilo da je možemo podijeliti

    avatar

    17.03.2007. (11:14)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    S Rose i Morpheusom se družih noćas , samo ja utonuh u san, a oni nastaviše...vjerujem da si ih ti slijedila, vrijedna vilo!

    avatar

    17.03.2007. (11:21)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, dobar dan. nadam se da je šetnja bila ugodna. a ja nisam spavala, uopće.

    misko, u mitologiji se to događa samo ženskim božanstvima, nimfama, sirenama i ...rusalkama. možda morpheus bude prvi bog kojem se to dogodi ... ;-)

    tixi, ljubav čini čuda? ne, ljubav je - čudo. najveće koje postoji.

    majstorice, a možda se dogodi nešto sasvim suprotno ... pa rose ispije čašu nektara ... i postane besmrtna, poput psihe?
    spremanje i mene čeka ... i hrpa recenzija ...

    vitae, a ja sam cijelu noć radila, vilenjačila ... i napisala jedan post - tebi posvećen ...

    avatar

    17.03.2007. (14:18)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Hm, jos ce nam Morhpeus smrtnik postati. :)

    avatar

    17.03.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • rU

    il' će se rose na olimp popeti, ignis. i božicom snova postati ....;.)

    avatar

    17.03.2007. (19:27)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Ove tratinčice su predivne.

    avatar

    17.03.2007. (21:18)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja volim tratinčice, ivančice, nargaretice, drano. nježne su i tako čiste...
    najdraže su mi one sitne, divlje što u travi rastu

    avatar

    17.03.2007. (22:37)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    da l kod tebe poštar zvoni dva puta?

    avatar

    18.03.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...