Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • what do you live for???

    ej...kao i uvijek lijepo i zanimljivo...čitam te..puss puss,,,

    avatar

    17.03.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    svrati ako hoćeš do mene...

    avatar

    17.03.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    pozzdraw

    avatar

    17.03.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    :))

    avatar

    17.03.2007. (19:50)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    ja sam dobro.malo promjenjivog raspoloženja ali sve je ok
    odlučila sam se posvetiti frendicama(a toga se i držim) a sve ostalo me se baš i ne
    tiče.znam kome mogu vjerovati i na koga se mogu osloniti a to mi je najvažnije
    istina treba vremena da upoznaš neku osobu ali isplati se...
    moj mail ti je my_fatal_mind@yahoo.com i bit će mi drago ako se javiš

    avatar

    18.03.2007. (12:12)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    ako imaš msn napiši mi ga možda se jednom čujemo :)
    pusa

    avatar

    18.03.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • what do you live for???



    ajde piši novi post...

    avatar

    19.03.2007. (15:20)    -   -   -   -  

  • sanja_gta

    u jee...
    baš dobar post...
    ja sam fobofob....
    ako se tako kaže...
    strah me da će me biti strah...
    naravno strah me pauka,nepoznatih ljudi ali najviše me strah smrti...
    ustvari,sad kad pogledam ja sam jedno užasno plašljivo biće...
    bojim se svega!
    pogotovo samoće...
    e jbg...
    tako to ide....
    čujemo se
    *cmok*

    avatar

    20.03.2007. (18:05)    -   -   -   -  

  • victoria

    bok draga ...samo ti javljam novu adresu...pussa

    avatar

    21.03.2007. (20:53)    -   -   -   -  

  • N I K A

    evo ostavljam trag :-)
    ako imaš kakvih pitanja ili bilo šta molim te pošalji mi mail nemoj preko bloga
    nika je skraćeno od nikolina,to mi je za sad nadimak no možda ga ubrzo promjenim
    pusu ti šaljem

    avatar

    21.03.2007. (23:45)    -   -   -   -  

  • N I K A

    ako ne kužiš ovaj komentar znači da nisi pogledala mail pa ga odi pročitat...

    avatar

    21.03.2007. (23:47)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Evo ja ti upravo poslala mail da mi napises link do tog novog bloga...a evo ti vec napisala!:-)Sad cu da vidim o cemu se radi!
    Pusa!

    avatar

    22.03.2007. (02:22)    -   -   -   -  

  • N I K A

    dosta sam tekstova obrisala...recimo da počinjem ispočetka!
    ako želiš promjeniti dizajn imaš na mome blogu u linkovima DIZAJNI više je
    autora pa pogledaj ako ti se nešto svidi
    to ti pišem u vezi onoga što si napisala da je ovaj dizajn tužan i mračan što
    je suprotno od tebe...pussssa

    avatar

    22.03.2007. (17:38)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    EJ,,,JA MISLILA DA IMAŠ NOVI POST PA SVRATILA..KAD ONO NIŠTA...POZZ I DO ČITANJA...AJDE NATIPKAJ NEŠTO NOVO...ČITAM TE...

    avatar

    22.03.2007. (22:54)    -   -   -   -  

  • N I K A

    nisam ti napisala sve što sam htjela u mailu jer me tjeraju s interneta,a i ne mogu
    to na miru pisati kad je netko stalno u blizini...poslat ću ti još jedan mail s nastavkom
    čim budem mogla...pusa

    avatar

    23.03.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • victoria

    bog draga imam novi post..pročitaj kad stigneš,pa mi molim te daj savjet ako postoji..poljubac ti šaljem

    avatar

    24.03.2007. (17:12)    -   -   -   -  

  • victoria

    draga najljepša hvala..pomogla si mi puno,da,poznaju se dosta dobro i skupa bi izlazili vani vikendom...ali šta je tu je...napravit ću ono što si mi savjetovala u tvojim riječima vidim jedino pravo rješenje za moje probleme....ja sam u istoj situaciji kao što si ti bila,jedina od svih prijateljica imam ozbiljnu vezu....ali nije mi žao....šaljem ti topli pozdrav i još jednom hvala puno! pussa:)

    avatar

    25.03.2007. (14:52)    -   -   -   -  

  • N I K A

    napisala sam post pa svrati...ti ćeš znati o čemu se radi jer smo o tome razgovarali
    na msn-u...već sam ti rekla da dosta osoba koje me znaju čitaju to tako da...
    ...znaš i sama...pusa

    avatar

    25.03.2007. (21:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...