Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (39)

Marketing


  • misko

    Dobro jutro!
    Sve cvjeta, buja ... u Rijeci prekrasno jutro!
    Nadam se da si OK?

    avatar

    16.03.2007. (06:57)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........dobro ti jutro i dobar dan vilo i društvo na klupici..........u Kaštelima, lipo ka i u Rijeci......

    avatar

    16.03.2007. (07:08)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, misko. dobro sam, kavu pijem i već više od sata radim na nekim tekstovima.
    dan će biti prekrasan. utoplit ću se pa ću preko podneva malo čeprkati po svojem vrtu i napraviti još fotografija.

    katrida, mogu misliti da je u kaštelima prelijepo. prilično davno sam 2 ljeta provela u štafiliću. rado se toga sjećam.

    avatar

    16.03.2007. (07:18)    -   -   -   -  

  • pegica

    mmmm...predivan cvet......Želim lep dan!

    avatar

    16.03.2007. (07:24)    -   -   -   -  

  • rU

    dobar dan, pegice. nadam se da tvoja viroza prolazi. je li i tvojoj mopsici bolje?

    avatar

    16.03.2007. (08:59)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Dobro Ti lijepo i suncano jutro - cak i u Zagrebu:)...Hvala na komentaru; moze kavica na pola puta - zapravo, kada predam prvi dio doktorata, doci cu za jedan vikend u Rijeku, u posjete jednoj mojoj dragoj prijateljici, koja zivi u Rijeci. Eto, to ce biti dobra prigoda! Racunaj kraj travnja, pocetak svibnja - stizem!
    Malena cockerica ce za to vrijeme biti na cuvanju, kod jednog mog prijatelja koji ima taxi za zivotinjice - bezgranicno se vole; odlaze na izlete njih dvoje zajedno...Zna se Goldie "uvaliti", bez brige....:)Pusa, i pozdrav Luki

    avatar

    16.03.2007. (09:06)    -   -   -   -  

  • rU

    luki, znači, doktorat napreduje, baš bi me zanimalo popričati o području, temi, metodologiji istraživanja... ja sam svoj doktorat davno obranila, u zagrebu na filozofskom.
    a upravo mi je u tijeku izbor za redovitoga profesora.
    javi mi se kad budeš u prolazu.

    avatar

    16.03.2007. (09:32)    -   -   -   -  

  • Njofra

    očito ti je vrabac lijepo živkao :)

    avatar

    16.03.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  • rU

    vrabac je vrabici živkao, njofra, ljubavnu joj je pjesmu pjevao. no, i meni se ta pjesma svidjela.

    avatar

    16.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Hocu, draga Rusalka, svakako cu javiti dan-dva ranije da stizem u Rijeku. Bas se veselim susretu! Moja je tema politoloska, "Slovacka-Hrvatska - tranzicijske zemlje" i moram priznati da upravo sa teorijom imasm "problem"...Sto bi rekla dr. Kasapovic Mirjana, moja mentorica: "Ma, Lukrecija, imate strasnu pricu - ali, dajte je ispunite i teorijom!!". Vidimo se vrlo brzo! Pusa, Luki+Goldie

    avatar

    16.03.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • rU

    tvoja je mentorica u pravu, luki. rad koji ne polazi od utemeljenog teorijskog okvira, ostaje "visjeti u zraku". interesantna ti je tema disertacije ... i aktualna.
    nadam se da nije došlo do nesporazuma - ja živim u osijeku.
    lucky šalje pozdrave za goldy

    avatar

    16.03.2007. (10:27)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Hvala na komentaru! Da, tema je dosita zanimljiva i pisem je s "gustom", sto bi rekli u Dalmaciji...Pozdrav Luckyju - to bi bilo ganjanja, da se sretnu!!! Nikad kraja veselju!
    A Ti si u Osijeku - a ja sam shvatila u Rijeci (ne znma zasto; iz doista nepoznatih razloga!)!!!! Boze, svasta! No, dobro onda....Naci cemo se doista negdje na pola puta Zagreb - Osijek, jer moram priznati da me putevi ne nanose prema predivnoj Slavoniji...No, tko zna....Mozda me put i nanese u Osijek....Puno srdacnih pozdrava, Luki+Goldie

    avatar

    16.03.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • rU

    vjerojatno, luki, zato što se družim s puno riječana-blogera
    zagreb - rijeka, osijek ti baš ne bi bio uzput ...hihihihi ...
    no, tko zna?
    a moj lucky je mrga od 13 kg, vrlo odvažan, zna i većeg psa poganjati ...no, već bi se oni sprijateljili ... a nas dvije brzo i jesmo, zar ne, luki ...;-)

    avatar

    16.03.2007. (11:15)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Draga Rusalka, dobri ljudi se odmah sloze - a mislim da sam u Tebi preoznala dobru i kvalitetnu osobu. Naravno da bi se sprijateljili - moja Goldie nema problema s tim - to Ti je mala ulizica, sve dok joj ides uz dlaku! Pusa, Luki+Goldie

    avatar

    16.03.2007. (11:35)    -   -   -   -  

  • prorok

    Nažalost nešto ponovo nije u redu na blogu.hr jer ne mogu da otvaram svoje komentare
    molim sve one koji su juče ostavili komentar za razumijevanje.
    Uspijevam uć kod drugih a kod sebe ne.
    Prijatan vikend želim i srdačno pozdravljam.

    avatar

    16.03.2007. (11:45)    -   -   -   -  

  • smisaozivota42

    Bila sam uvjerena da je to jabuka!! :O

    avatar

    16.03.2007. (11:57)    -   -   -   -  

  • necutako

    Pod ovim stablom bih rado sjedila i vrapcice slusala...:)

    avatar

    16.03.2007. (11:58)    -   -   -   -  

  • rU

    luki, i ja mislim tako.

    proroče, baš peh! nadam se da ćeš to što skorije uspjeti srediti. nije ugodno ostati pred vlastitim zatvorenim vratima.

    smisaozivota42, oblik je cvijeta sličan jabokovom, no cvijet jabuke je bijel, s vanjskom strano latica ružižastom. od sveg voće u svatu, najmilije su mi baš jabuke.

    necutako, grm je, no jako velik, pa na stablo liči.a jučer je bio pun zaljubljenih vrabaca koji su pjevali, pjevali ...

    avatar

    16.03.2007. (12:22)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Lijep dan ti želim... Predstavljam ti svoj novi nadimak.. Ponovo... Tražim sebe.. Poput finding myself.... I još je nisam pronašla u pravom svjetlu...

    Lijp je video.. NEkako su zvukovi cvrkutavi i mili za uši...

    Sjećanje na jutro...

    avatar

    16.03.2007. (12:36)    -   -   -   -  

  • riječi tišine 2

    Pozdrave susjeda...ugodan vikend...

    avatar

    16.03.2007. (12:45)    -   -   -   -  

  • rU

    sjećanje na jutro! zeleno il' ružičasto?
    idi u peršin pinky, ja ne mogu tvoj tempo mijenjanja nickova više pratiti...
    ionako ćeš za mene uvijek ostati pinky ... kad pomislim na tebe zatreperi mi u mislima ružičasta griva lijepog konjića ...

    riječi tišine 2, i tebi ugodan vikend, komšinice ... opasna si ti, kad prodorni pogled u mazni znaš pretvoriti ....

    avatar

    16.03.2007. (13:11)    -   -   -   -  

  • Guedes

    lijepa je japanska dunja....sjeća na nešto što bi mnogi rado zaboravili na mom mjestu, pa tako i ja, no kad bolje razmislim, i to je bio dio mene, mog života, a i malo ja tu mogu...
    pozdrav ti...

    avatar

    16.03.2007. (13:57)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Hvala na lijepim rijecima i hvala na komentaru! Sada mi je dusa na mjestu! Pusa, Luki+Goldie

    avatar

    16.03.2007. (14:12)    -   -   -   -  

  • rU

    guedes, čovjek je sjećanjem najljepše nagrađen i najgore kažnjen ... no ja bih uvijek radije sjećanje odabrala, nego zaborav ... ma kako utješan bio ...
    a jednom mi je jedna stara mudra žena rekla: na kraju i tako ne ostane ništa drugo, osim sjećanja ...živimo kol'ko nas pamte ...

    luki, nek' su srce i duša na mjestu! baš si mi tim komentarom izmamila osmjeh.
    pusa, R+L

    avatar

    16.03.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Jos samo nesto. Istinit dogadjaj, a nadovezuje se na Tvoj primjer koliko ljudi ne slusaju jedni druge (odnosno ipak slusaju?!): na jedno veleposlanstvo je dosao novi ekonomski savjetnik. Nakon petnaestak dana boravka u Zagrebu, imao je sastanak sa kolegama sa ostalih veleposlanstava, jer su imal nekakve zajednicke razgovore. Naravno, red je bio i da je predstavi. Ispred njega su bili: Grk i turski savjetnik, sa duuuugackim imenima i prezimenima. Njemu se njegovo prezime ucinilo prekratko: Krb. I tako se dosjetio, i hodajuci od jednog kolege do drugoga, govorio: Krb, bozaj ma v rit (poljubi me u guzicu)...Sve dok nije dosao do ceskog kolege, kojemu takodjer kaze: "Krb, bozaj ma v rit." A ovaj ce njemu: "Ti vole, vzdit ja Ti rozumim!" (budalo, pa ja te razumijem):::::)))))))

    avatar

    16.03.2007. (14:18)    -   -   -   -  

učitavam...