Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • Irida

    volim zumbule i njihov intenzivni miris, a plavo je moja boja.... opet ćemo se družiti, pozdrav ostavljam!

    avatar

    15.03.2007. (15:07)    -   -   -   -  

  • misko

    Dođem sa poduže šetnje, svratim, a kad ono plavo oko Rusalke i zumbuli me dočekaju...
    Ugodno poslijepodne želim!

    avatar

    15.03.2007. (15:10)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Zumbul - bašta da je bila mjesto bašte od jasmina možda ne bi umro pjesnik, a živjela bi i Emina...Ma ja samo lupam i ostajem živ! Do kada, to samo Svevišnji zna. Prekrasni su Vam zumbuli Gospo, a i Vaš šarm je u skladu! Ljubite sliku svoju!

    avatar

    15.03.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • rU

    i meni su zumbuli, a naročito oni plavi, dragi, irida.
    moja je mati zumbule voljela, puna joj je bašča zumbula bila. a emina joj najdraža pjesma bijaše. slušala bi je ... i uzdisala.
    a dio njezinih lukovica zumbula sad u mojem vrtu cvjeta...
    ti se svoje sjetiš, kad ljubice pomirišeš, a ja moje kad zumbuli procvatu ...

    misko, što ćeš. rusalki su stalno ludosti na pameti ... nikad se neću opametiti

    hvala drano, zubuli eminini nikad uvenut neće ... nit' će umrijet emina ... dok je pjesnika i zaljubljenika ... mirisat će dovijeka ...

    a sliku svoju baš ne ljubim, rijetko mi se dopadne ono što u ogledalu vidim. a još rjeđe ono što vidim kad u sebe zavirim, drano ...

    avatar

    15.03.2007. (15:28)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    hehe zumbuli, volim zumbule baš su čudni s tim svojim raspršenim uskim laticama na kraju
    a zanosno i mirišu, iako ja najviše volim tulipane, a đurđice sjeti li se itko ikad đurđica? eheh
    draga Ru, mislim da mu je odmah bolje, pa makar samo vidio tvoje fotkice :) jer one ukradu jedan mali trenutak hihi i zarobe ga u školjcu :))
    p.s. podsjetila si me na nešto, Ru, pa sam ti ''morala'' poslati mail s malim privitkom
    baš me zanima da li će ti se svidjeti, nekako mi je baš leglo u ovaj tvoj današnji kak da velim hihih lepršavi? :))))))
    mah mah tu sam negdje ( svratim na klupicu opet, ak ništ drugo mirisat zumbule ) :))
    pozdrav ekipici

    avatar

    15.03.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Draga Rusalka, hvala na lijepom komentaru. Tvoj blog je neobican, ali meni zanimljiv i drugaciji od ostalih. Definitivno je plavo moj osobni izbor sto se tice boja, ali takodjer volim i ostale boje, poput nijansi zelene, narancaste, ljubicaste...Uglavnom, zive i svijetle boje...
    Cuvaj svoje mackice; i ja cu moju Goldie...Srdacan pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    15.03.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, đurđice? k'o male biserne mirisne suzice?
    imam ih puno u vrtu, već su se iz zemlje probile, ako bude toplo brzo će i procvjetati ... pa će moj vrt novim mirisom zamirisati ...
    mail ću pročitati, pa ću ti odgovoriti.

    luki, volim sve boje ... no plava je definitivno moja boja ...
    kao što vidiš, imam macana luckya, skoro pa ti je imenjak. puno te pozdravlja.

    avatar

    15.03.2007. (15:43)    -   -   -   -  

  • katrida

    ...........dobar ti dan vilo i društvo na klupici.......

    avatar

    15.03.2007. (15:57)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Hvala Ti na brzom i ekspeditivnom odgovoru! Znas, tek sam se malo smirila - rasplakala si me bila svojim zadnjim rijecima (recenicama) u prethodnom komentaru. Pusa, do sljedecg citanja Luki+Goldie
    PS: Idem brzo pisati novi post!

    avatar

    15.03.2007. (15:59)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    I ja samo u prolazu ostavljam ozdrav, iako sam jutros već iščitala nastavak...i jako si slatka s tim plavim okicama i plavim nakitom, baš znaš odabrati...ja sam sva mračna s mojom crnom kosom, crnom odjećom i crnom šminkom, brrrr...

    avatar

    15.03.2007. (15:59)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Tako me kratko nema, a onda tek shvatim koliko moram nadoknaditi - neumorna si... Rose sam pročitala noćas, nestrpljivo iščekujem nastavak... totalno sam iscrpljena...pokušat ću nekako napuniti baterije , totalno su prazne !!!

    avatar

    15.03.2007. (16:05)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    parampampam sve mi je jasno :))
    hvala Ru :))
    ja se i dalje smijem i lutam blogosferom, kako je divno kad se energija vrati :)
    ovaj put moooram biti opreznija :)

    avatar

    15.03.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja sam majstorice, najčešće u crnom. tek ponekad i za bojom posegnem kad se sjetim kako je moja baka aurela u starosti rekla: nisam više mlada, pa ne mogu crno nositi.
    ipak, kad odjeću kupujem, prvo za nečim crnim posegnem, ponekad povedem sestru il' prijateljicu u kupovimu, da me u tome spriječe ... hihihiiii

    vitae, kasno sam legla, dulje ujutro spavala, imala lijepo telefonsko buđenje, vani je sunce, pčele zuje, vrapci u grmu japanske dunje pjevaju i ljubuju ...
    no, znam spopast će me opet blues, kad se stane smračivati...
    a ti, baci sve u kraj... i odspavaj, regeneriraj se ...

    avatar

    15.03.2007. (16:20)    -   -   -   -  

  • rU

    lutaj i pjevuši, draga daniela. energiju troši ... ali je i čuvaj.

    avatar

    15.03.2007. (16:21)    -   -   -   -  

  • rU

    ehej, draga katrida, volim kad dođeš i vilom me nazoveš. kako si? okreću li se 4 točka?

    luki, takva sam ja, širim "radost i dobro raspoloženje" na sve strane ...;-)
    a ja već i novi post pročitala.

    avatar

    15.03.2007. (16:28)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Hvala Rusalka. Ako smijem pitati, cime se to Ruslaka bavi na svom fakultetu? Mislim, koje podrucje znanosti?! Pozdrav Ziti iz Slovacke!!!! Srdecne pozdravujem - rekli bi Slovaci. A da bi bilo jasnije sto se tice onog zasluzenog "otepavanja", pogledaj molim post ispod Palminog!!! Sve ce biti jasno!!!! Tada ces shvatiti da nisam zla i zlocesta osoba - nego naprosto se neke stvari ne mogu tolerirati! Pusa, Luki+Goldie :)
    PS: Treci put danas! Moramo na kavu! Biraj - Zagreb ili Osijek....

    avatar

    15.03.2007. (16:34)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja necu napisati zlocesti komentar! :D

    avatar

    15.03.2007. (16:39)    -   -   -   -  

  • rU

    luki, reći ću samo - društvene znanosti.
    kava? negdje na pola puta, možda? il' tu na klupici kraj jezeraca, u međuvremenu.
    ja baš nisam vješta u "odtepavanju", najčešće me na društvenim sijelima dopadnu dosadnjakovići/dosadnjakovićke koji bi inače sjedili sami, a ja nemam srca izvući se.
    no, kad me netko izazove, otepst ću ga tako da se više pojaviti neće.
    pričitati ću tvoj recept - sutra.

    ignis, barem zumbule pomiriši, ako nisi na njih alergična.
    lijepo te gledam, plavim okom. umilno, al ' radim po svom. što ću, mila. takva sam kakva sam.
    drago mi je što si ipak tu, unatoč tomu.

    avatar

    15.03.2007. (16:46)    -   -   -   -  

  • vedjak

    I po tome što su ti samo "ludosti" na pameti srodna si mi duša. Obično kažem da mozak povremeno treba očistiti od ludosti i gluposti, a kako drugačije nego izbacujući ih na svjetlo dana... Sebi se ne dopadaš? Meni si baš simpatična jako, i draga, po istini da bude. Živjela i sretna bila! Hvala ti što postojiš.

    avatar

    15.03.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • rU

    u pravu si drano, ludosti se toliko nakupi da bi eksplodirale. pa ih treba povremeno van izbaciti. a blog je mjesto za to pogodno. a gosti su mi dragi, blogerski dobronamjerni, poput tebe ... pa sve to trpe ...;-)

    avatar

    15.03.2007. (17:41)    -   -   -   -  

  • misko

    Imam priču u glavi, a ne mogu je započeti pisati i moram se nekom požaliti...

    avatar

    15.03.2007. (17:45)    -   -   -   -  

  • rU

    a mene muči slijeći nastavak rose, misko.
    točno znam što želim, a nikako mi ne polazi za rukom. pa ću ostaviti da odleži, odlučila sam. a ipak mi stalno i dalje dodijava.
    drugu ti utjehu nažalost ne mogu ponuditi, misko. osim vlastite muke.

    avatar

    15.03.2007. (18:01)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........vilo , sve je ok....prolječasto...........

    avatar

    15.03.2007. (18:44)    -   -   -   -  

  • rU

    katrida, uživajmo onda u proljeću, dok se okrenemo, pretvorit će se u vruće ljeto.

    upravo sam pročitala upozorenje, kad sam otvorila komentare
    UPOZORENJE: Blog.hr aplikacija ce zbog remonta biti ugasena za 64 min.

    opet remont?
    pa zar nije bio za vikend? i ne vele ništa o tome koliko će trajati.
    no, vidjet ćemo ... što rekoše slijepci.

    avatar

    15.03.2007. (18:59)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Za 3 minute nas gase ...nedostajat ćeš....

    avatar

    15.03.2007. (19:57)    -   -   -   -  

učitavam...