Komentari

dragonrage.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • don zoki

    neznam sto reci...stvarno neznam...film je majstorski napravljen....svaka cast....to je najmanje sto ti mogu reci...da,u filmu se vidi utjecaj nekih holivudskih djela i stilova no bez obzira na to genijalno je...nego ovako,ja cu ti se ovih dana javiti mejlom i iznjeti ti svoju ideju za jedan mali projekt za koji imam volje ali nemam sredstava i dovoljno znanja...pozdrav...

    avatar

    16.03.2007. (14:50)    -   -   -   -  

  • don zoki

    pogledaj mejl...posalo sam ti...

    avatar

    16.03.2007. (14:58)    -   -   -   -  

  • untidyspace

    haj
    zakon post
    bas je super

    avatar

    16.03.2007. (20:03)    -   -   -   -  

  • untidyspace

    ups ide mi stara moram ic
    pozzz

    avatar

    16.03.2007. (20:03)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Heej! Pa ja sam te vidio mislim u PC Playu! Ta slika je bila i CGI spike...Svaka čast! Evo, obećajem sada nemam vremena ali u ponedjeljak ti javim dojmove!

    I ja sam snimio neki treš film sa prijateljima, ali neznam dali ću ga objaviti ; )

    Pozdrav!

    avatar

    17.03.2007. (09:45)    -   -   -   -  

  • sv@st@r@

    ...ej...evo me...još nisam uspio pogledat film, ali nadam se danas...jučer sam malo preletio po njemu i izgleda zanimljiv...ajde booook...

    avatar

    18.03.2007. (09:03)    -   -   -   -  

  • m4st4

    E stvarno svaka vam čast! Stvarno sam ostao oduševljen, ali ponajprije ovim CGI scenama...Što bi ja dao da sam za svoj kratki uradak imao nekog frika za efekte i 3D modeliranje...Ovako, sviđaju mi se najviše pokreti kamere, pogotovo ona scena u sobi kada kamera pređe preko stola do TV-a pa natrag na vrata, odlično, obožavam dobru kameru ; ))

    Dalje, flashbackovi su super stvar, a obrati još bolja. Sviđa mi se ta ideja sam protiv svih, jako, jako dobro. Ma mislim, kako da vas iskritiziram? Vidljivo je da se ekipa trudila, a ako kažeš da se film radio godinu dana na čekanju samo zbog one eksplozije, znači da ste dali sve da bude ili što bolji ili nikakav. Skidam kapu majstori. Super mi je također ona scena na kraju sa eksplozijom i brojačem...I da, ono kada se vide meci u potjeri po parku, na zidovima (Jel se to meni čini ili ih poslije nema? Jel to greška na filmu? Ajd reci da je pa da budem sretan hehe). To je to. Vrlo, vrlo dobra stvar i želim ti što više dobrih filmova u budućnosti.

    Ja sam snimio neki kratki uradak (20-etak minuta) sa ljudima iz razreda i trebao je to biti ćušpajz od svega pomalo, Bore-Leeja, Blair Witcha i svega ostalog, ali kada ga sad gledam čini mi se pomalo trešoidan...Ma meni samo trebaju ljudi koji će slušati moje ideje, a imam ih na bacanje...Slijedeći uradak mi je još u glavi i nakon što sam vidio ovo tvoje, imam inspiraciju da ne odustanem, definitivno. Kada se stvari uistinu pokrenu, obavijestit ću te.

    Pozdrav i još jednom, svaka čast!

    OCJENA: u kategoriji B-produkcije: vrlo dobra ; )

    P.S. Ako mi bude trebala neka CGI scena, mogu uzeti tvojeg frika da mi lijepi zelene papire?

    avatar

    19.03.2007. (07:58)    -   -   -   -  

  • buba mara

    ola!!! hvala na pozivu za premijeru, malo sam bila turbo okupirana pa nisam bila na blogu već nekoliko dana, sad planiram gledati film, ali mi javlja "error on page" za tvoj blog i ne mogu ga vidjeti. vidim da je you tube, možda ću ga tamo naći. ode vidit pa se ajvim!! :)

    znam za tvoj film i naravno da se sjećam, slao si mi link da vidim ,ali sam odna imala neko staro računalo i katastrofa vezu zbog koje ga nisam mogla vidjeti

    avatar

    19.03.2007. (11:14)    -   -   -   -  

  • buba mara

    pa nema ga na youtube, a ni trailer mi neće otvoriti!! poludit ću! strava!

    avatar

    19.03.2007. (11:21)    -   -   -   -  

  • don zoki

    pozdrav...svrati na nju post...

    avatar

    19.03.2007. (13:00)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ don zoki - Hvala...samo, što u filmu ima najmanje hollywoodskog utjecaja...prvenstveno Woo i Leone, kinezi i tome sl. hehe...iako je i Matrix igrao u svemu jednu ulogu hehe...

    @ PINGU - Ne znam...razmišljao sam o nastavku...ali budem još vidio... :)))

    @ m4st4 - U kojem broju PC Playa????!! Mislim da si ti to zamijenio sa propalim filmskim časopisom "Hollywood"...tamo sam slao neko pismo vezano uz green screen...
    Eh da samo znaš kak je snimljen taj kadar kad kamera prelazi preko stola hahaha LOL
    Kaj se tiče rupa od metaka na zidu...da, to je jedna od grešaka...u narednom kadru ih nema, jer se nismo sjetili da ih samo nacrtamo na zidu hehe...ima takvih greškica još...potraži hehehe ;))) :DDDD
    Ajd stavi taj svoj uradak na net...da vidim... ;))
    E taj freak ću onda biti ja hahaha...jer ja sam sam lijepio te papire na zid...uz naravno malu pomoć frenda... :))))

    @ buba mara - Film je na Google videu...probaj tamo...samo u search utipkaj "Dragonrage", i izbaciti će ti film na vrhu...

    avatar

    19.03.2007. (14:13)    -   -   -   -  

  • Parvus Gollum

    Nisam za sad pogledao cijeli film, a pogledao sam dosta da ga pohvaim i spomenem jednu stavrčicu koji biste mogli doraditi:maknuti šumove koji su nepotrebni(npr. ljudi koji okolo razgovaraju)!Tolko za sad od mene... posjeti koji put i mene, imam novo objavljeni post!

    avatar

    19.03.2007. (18:13)    -   -   -   -  

  • sve o filmovima

    pozdrav. pogledao sam film i mogu ti rec da mi se svida. prica mi je ok. jako mi se svida onaj dio kad je animirao. to ste super odradili. mozda bi trebali napravit nesto sto bi bilo samo kompjuterska animacija. mislim da bi vam to super uspjelo.
    dobro ste narpavili specijalne efekte. fora su.
    samo tak nastavite.

    avatar

    19.03.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Evo izašao je i engleski trailer za pirates pa provjeri...Johnny je Johnny ; )

    avatar

    20.03.2007. (07:10)    -   -   -   -  

  • don zoki

    kolega iam nju post mozda ce ti se svidjeti...

    avatar

    20.03.2007. (17:45)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Odlučio sam, poveden tvojim primjerom, stavljati odgovore na komentare kod sebe da to ima nekog smisla, pa si pogledaj da ne ponavljam opet ; )

    Poz!

    avatar

    21.03.2007. (07:18)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Pitanje u vezi sa glazbom: kako staviš, odnosno smanjiš prozor od pjesme koju si uzeo, dakle Morricone? Također, kada stavim kod od neke pjesme, prozor je preširok, ali pjesma uopće ne ide, ne otvara se???

    Pomozi!

    avatar

    21.03.2007. (08:12)    -   -   -   -  

  • LetShana

    Helloooo
    Ovako, da se odmah bacim na posao:
    moje kritično oko koje ništa ne znači zapazilo je neke detaljchiche...
    1.najbolja scena u cijelom filmichu je zapravo sam početak filma...ono kada man trpa metke u gun...fantastično...the way the camera moves...osvjetljenje-sjena...to mi je naprosto naj naj naj scena u cijelom filmu....

    2.druga po redu naj naj naj scena mi je pranje krvi s ruku...great job! cilj postignut!

    3.izlazak iz lifta --> odlično / eksplozija auta -->hmmm....grafički vrlo zahtjevno

    4.ima jedna stvar koja me iritirala u toku cijelog filmića a to je efekt pucanja...ono kada izlaze meci..malo predramatično i nerealno

    5. na samu radnju se neću osvrtat jer sam pogledala s slabijom vezom pa je malo shtekalo

    ukratko:
    Well Done! Sviđa mi se...keep it goin'...samo kad pomislim koliko je muke i majstorstva potrebno za napravit ovako nešto....I'm speechless...nakon km komentara...

    Lijepi pozdrav i puno uspjeha u daljnjem radu ;-)))

    avatar

    21.03.2007. (10:02)    -   -   -   -  

  • Undying

    Evo, konačno sam uhvatio malo više vremena i pogledao dobar dio filma i što reći nego da je i više nego OK. Izvrsno je napravljen i vidi se da je turd uložen.
    Neke detaljnije analize neću pisati jer se ipak ne razumijem toliko u film.

    avatar

    21.03.2007. (14:00)    -   -   -   -  

  • ...dora...

    fora blog.....
    baš zanimljivo.....

    avatar

    21.03.2007. (16:25)    -   -   -   -  

  • m4st4

    MISTER STREJNDŽ, ZAVRŠNA EPIZODA...; )) Pozvan si, as always

    avatar

    22.03.2007. (11:12)    -   -   -   -  

  • don zoki

    kolega...svrati...

    avatar

    22.03.2007. (15:19)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Da sad ne zahvaljujem svakome posebno da pohvalama i pokudama...hvala svima koji su pogledali film do sada i napisali ukratko svoje viđenje istoga... hvala još jednom :))))

    avatar

    10.04.2007. (15:00)    -   -   -   -  

učitavam...