Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • fanny

    Ova tama kroz koju Rose i Morpheus idu, šišmiši i koraci za njima - naježili mi kožu, baš me zanima kamo će dospjeti. Nemoj nas dugo ostaviti da čekamo.
    Možeš li zamisliti da danas nisam iz kuće maknula, osim što sam objesila veš. Moram to sutra nadoknaditi, jer se već osjećam trulo. Pusa i laku noć (Luckyju - maz, maz) :)))

    avatar

    15.03.2007. (00:15)    -   -   -   -  

  • rU

    bojim se fanny da će muka potrajati, za rose i morpheusa.
    a ja sam nakon dugo vremena danas na sunce izišla ...otišla prvo do liječnice, pa potom na faks radi obrane diplomskog. i po suncu sam šetala ... i takvu slabost na trenutak osjetila ... i omaglicu ...da sam se morala na zid nasloniti ...
    trebala sam još tjedan dana na bolovanju ostati, no počet ću raditi u ponedjeljak.
    a ti se čuvaj i postupno se i oprezno aktiviraj. laku noć i tebi, od mene i luckya

    avatar

    15.03.2007. (00:29)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    đissssssss baš priča za spavanje :)
    ne doista volim napetosti, i radujem se jer se kraj nikako ne naslućuje, sebično si želim još mnogo nastavaka Rose, jer ne volim kraj, ah nikako ne volim! :))
    noć noć

    avatar

    15.03.2007. (00:55)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Vidim, stvar je delikatna... možda bi dobro došla svijeća, jedna poput one s posebnim plamenom!

    avatar

    15.03.2007. (01:31)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, ne brini ... kraj njoš nije blizu.

    lazy, il' bočica sa svetom vodicom ... i štapić tamjana ...

    avatar

    15.03.2007. (01:34)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ma bit će sve OK, neki dan je bilo 'I say a little prayer'. Thanatos je Thanatos, ali Vila je ipak Vila. :)
    A ista ona teta pjeva i 'A Rose is still a Rose'... ali naslov je bolji od pjesme same. (nažalost)

    avatar

    15.03.2007. (01:48)    -   -   -   -  

  • rU

    ... bijela, s rumenim rubom latica, lazy.
    laka ti noć.

    avatar

    15.03.2007. (01:53)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Laku noć, doći ću ujutro do jezerca umiti se!

    avatar

    15.03.2007. (01:58)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    a vi ste meni još budni :) nisam jedina hahahha :)
    slažem se da je naslov bolji od pjesme lazy :) haha
    namig!
    p.s. ja pijem kavu, crnu, polugorku,jel se baš svima spava? hehe

    avatar

    15.03.2007. (02:00)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    A otkud ti znaš tu pjesmu, Danielice? Pa ti si još maja cujica!

    avatar

    15.03.2007. (02:04)    -   -   -   -  

  • rU

    parku, ko eskim, ogrni, lazy. jezerska voda bi mogla biti mrzla ... rano ujutro.

    daniela, i ja se osjećam bolje, izvirila sam na sunce danas ... pa se razbudila.
    kava mi ne treba, no tebi ću skuhati jednu, i šećer kraj šalice staviti ... pa sama doziraj.

    avatar

    15.03.2007. (02:05)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ma ja ću doći u cik zore, u pola jedanaest :)

    avatar

    15.03.2007. (02:07)    -   -   -   -  

  • rU

    taman za sutrašnji post, lazy.
    a daniela se rodila mudra ... il' joj šapnuo neki mavi pavi ...;-)

    avatar

    15.03.2007. (02:09)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Uh, Rusalka, svira na radiju jedna tvoja! Pjevaj majko ratara i bekrija...

    avatar

    15.03.2007. (02:09)    -   -   -   -  

  • rU

    pa nisam baš majčinski tip, lazy. no kao vrtlarica imam simpatija za ratare ... iako su mi bekrije draži ....

    avatar

    15.03.2007. (02:12)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ok, u pola 11 s cvijetom u reveru :) Idem sada, nije fer nečiji blog koristiti za brbljanje (baš u tolikoj mjeri). I potpuno sam izvan teme posta. Laku noć & kistihand, kako bi to rekao Sjedokosi!

    avatar

    15.03.2007. (02:14)    -   -   -   -  

  • rU

    off topic, lazy? ko mari za to. a cvijet je dobra ideja. jer tko zna tko će sve biti na pojilu ... il' na umivanju. laku noć.

    avatar

    15.03.2007. (02:16)    -   -   -   -  

  • necutako

    ....a mak i njegov bijeli gusti sok.... da nisu drogirani pa.......uostalom cekat cu nastavak ove sve zanimljivije price..:)

    avatar

    15.03.2007. (04:07)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Je li ovo dugo koračanje kroz tamu, da bi na kraju zaljubljeni izbili na svjetlo života?

    avatar

    15.03.2007. (07:06)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    dobro jutro......pomalo mračan dio priče, silazak u najdublji i najcrniji ponor, poput pada u bezdan, a na kraju čeka ih svjetlo, jer pasti tako duboko i ne vratiti se, ne ne, svakako će ugledati prekrasno svjetlo, ne gubiti nadu u bolje sutra....pozdrav i lijep dan ti želim

    avatar

    15.03.2007. (08:18)    -   -   -   -  

  • Njofra

    pozdrav ti ostavljam

    avatar

    15.03.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    kraljice noći vidim gužvu na klupi od noći do jutra i nadalje...jutarnji cvat u ulici podsjetio me na tvoje okružje pa svratih...sad dalje u školu....
    kistihand
    ah, da možeš li mi nešto pojasniti na mome postu (nije meme)

    avatar

    15.03.2007. (09:16)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, san, opijenost, smrt ... vrlo su blizu jedno drugomu ...

    misko, legla sam vrlo kasno ... i spavala do 9. kavu još pijem.
    a rose i morpheus? u tamu tek ulaze ... do svjetla je daleko ...

    tixi, da. u svijet tame ulaze ... mračan i nepregledan ...

    njofra, pozdrav i tebi. baš ću zaviriti kakvu fotku sad imaš.

    sjedokosi, bili smo sugrađani, znači. a ja sam u osijeku rođena. i prava sam retfalčanka.
    kraj kakvog si to cvijeta prošao, baš bih voljela znati?

    avatar

    15.03.2007. (10:09)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Ovo me podsjeća na Edgar Allan Poe-a...Majstorluk je u svakom slučaju. Srdačan pozdrav iz Zagreba!

    avatar

    15.03.2007. (10:19)    -   -   -   -  

  • ANCHY...

    ola navrati do mene imam novi post puffa

    avatar

    15.03.2007. (10:24)    -   -   -   -  

učitavam...