Komentari

dragonrage.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • m4st4

    Opa, Schumacher se vraća...Nisam ljubitelj, ali slike su mi zanimljive pa se vratim poslije obavezno da pročitam...A ovo za 300, imam već ali sa čak 8 partova i koma mutnom slikom, a ovi tvoji linkovi samo 3 parta? Hm...Budem skinuo, thnx!

    avatar

    14.03.2007. (14:02)    -   -   -   -  

  • mala debeljuca

    za 14 dana ti tocno kazem! nakon 29 dana 7 kg sada sigurno 10! za 2 tjedna se vazem pa posjeti blog!

    avatar

    14.03.2007. (14:27)    -   -   -   -  

  • don zoki

    moram priznati sa me taj film zanima prije svega zbog carrya,a kad smo vec kod njega ima ga i na mom postu pa svrati...nego,mislis da mu se napokon smjesi nominacij za Oscara za kojeg je zakinut vec 2 puta??

    avatar

    14.03.2007. (16:55)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ m4st4 - Baš kao što sam rekao u najavi...Schumacher nije loš redatelj, i zna napraviti dobar film, posebice mu idu od ruke mračni trileri, no zna mu se i zalomiti sranje, kao npr. "Batman 3 & 4". Nadam se da sa ovim filmom to neče biti slučaj jer ima sve predispozicije za solidan i intrigantan film.

    @ don zoki - Pa mene isto prvenstevno zanima zbog Carreya, jer je ovo za njega netipična uloga, ali moraš priznati da je i radnja prilično intrigantna...
    nominacija za Oscara...za ovu ulogu??? Čisto sumnjam...gdje su još Oscari...do tada će ovaj film biti i zaboravljen...

    avatar

    14.03.2007. (19:20)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Daj molim te kako staviš u pozadinu glazbu?!? Odlični Enio Morricone, svaka čast, Dobar Loš Zao legendaran...Ja imam neke ideje ali neznam kako se to stavlja, pa ako možeš?

    avatar

    14.03.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Ej a ovaj Number 23 me totalno zainteresirao, dobro da si to stavio ,nikad čuo, najozbiljnije...Jako zanimljivo...Ma ja ne volim Schumachera upravo zato što je gotovo dokrajčio mog omiljenog superjunaka, Batmana, ali i nema mi neke upečatljive filmove osim onaj sa Michael Douglasom, mislim da je preveden Ludi Dan, kada poludi od vrućine i posla pa krene rasturati po kvartu...Odličan film, gledao si sto posto...

    Jedva čekam taj Number, pogotovo jer Carrey odlično glumi ozbiljne stvari.

    avatar

    14.03.2007. (20:01)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Eh, evo saznao sam da je taj film zaradio 42 milje worldwide u 18 dana i da u biti već završava igrati...ima solidne ocjene, a o oscarima naravno nema ni govora jer se uzimaju u obzir samo rujan, listopad, studeni, prosinac...ali intrigantno svejedno, jedva čekam pogledati ; )

    avatar

    14.03.2007. (20:15)    -   -   -   -  

  • dorya

    Aaawww, moj dragi jako voli filmove Jim Carreya, doduše u ulozi komičara. :D Svejedno, biće mu jako drago da čuje lepu vest! I jedva čekam da vidim kako se Carrey snašao u ovako nečemu!!! O__O

    avatar

    15.03.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Gledao sam 300...I imam recenziju ; )

    avatar

    15.03.2007. (09:20)    -   -   -   -  

  • sannchy

    ej evo mene..nije me bilo...polozila sam ispit ono krizanje..sad jos imam prvu pomoc pa onda ide voznja..necu ja polagat vozacki jos par mjeseci..guzve su u auto skolama..kiss

    avatar

    15.03.2007. (11:56)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ m4st4 - Kaj se tiče pjesme i kak da ju staviš na svoj blog...samo klikni na naslov pjesme na mom blogu i otvoriti će ti se stranica. Tamo pronaći pjesmu koja te zanima i kopiraj HTML kod u svoj box...i to je to ;) :)
    Kaj se tiče filma "Dan Ludila", ili ti na Engleskom "Falling Down" sa Douglasom od Schumachera...da gledao sam ga, i odlična mi je to film. Ali ne slažem se da Schumacher i nema baš neke upečatljive filmove...ima ih...npr "8MM", "Tigerland", "Phone Booth" ;)))

    @ dorya - Baš mi je drago da sam nekoga zainteresirao za film ovom najavom hehe...nadam se da će biti dobar i da ćemo svi moči uživati u njemu hehe ;) :))

    @ ksenchy - Ajd baš mi je drago zbog toga...samo polako, sve će doči na red hehe...

    avatar

    15.03.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...