Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (54)

Marketing


  • plavi_suton

    jutro!obožavam ruže...a ova plava je predivna:-)))izazov izvršen.....pozdrav

    avatar

    30.03.2007. (07:19)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro, plavi sutone. ruže i ja volim. plava je i moja boja. i to upravo ova nijansa.

    avatar

    30.03.2007. (07:25)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Možda i ja danas kupim jednu ružu ...

    avatar

    30.03.2007. (07:33)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, misko. drago mi je zbog tebe.

    avatar

    30.03.2007. (07:38)    -   -   -   -  

  • rU

    ... a meni je, misko, jedna upravo stigla, telefonski ...
    pa, odjednom ...više oblačno nije ...i težak se dan, koji me čeka ... ne čini više teškim.

    avatar

    30.03.2007. (07:42)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Ma ja ti najcrveniju ruzu saljem, mirisnu. Ma sta je to Rusi, u zadnje vrijeme stalno si mi tuzna. Ja bih danas jednom ovnu trebala pokloniti ruzu, pa mozda to i napravim. Crvenu, jarko crvenu.
    A taj tvoj dragi nek vise izvoli doci. I prestane te muciti. Pa jel on gluh!?

    avatar

    30.03.2007. (08:15)    -   -   -   -  

  • rU

    kora, bio je i dolazi opet brzo ... žalosna sam bila zbog nečeg drugog ... no sad sam OK.
    ovan i ruža, veliš. je si li sigurna da nije - mali princ?

    avatar

    30.03.2007. (08:20)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Dobro jutro… uz zlatne zrake sunca koje ti donosim s pozdravom, kako bi plava ruža što duže dijelila svoju ljepotu i mirise među nama.-;))

    avatar

    30.03.2007. (08:30)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Mislim da se svatko boji mraka.

    avatar

    30.03.2007. (09:07)    -   -   -   -  

  • horsy

    došla sam zaželjeti ti dobro jutro! :)

    avatar

    30.03.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  • Zelda

    Dobro jutro želim... bit će možda danas novi post... nakon dugo vremena... mOram se bolje organizirati...

    POzdravi iz MG...

    avatar

    30.03.2007. (09:42)    -   -   -   -  

  • smisaozivota42

    Čak je i vizualno (barem meni) modra ruža jednaka modrici - tako neprirodna da je ružna..

    avatar

    30.03.2007. (10:01)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Nemoj zamjeriti, ne stignem svaki dan ostaviti komentar, a pozelim malo odmora na tvojoj klupici, uz caj i kolacice, uz salicu razgovora....Kasna mi je ova pjesam o palvoj ruzi, i sad mi padose na pamet neke misli....."Ma kako bili nesretni, svatko je ,barem na čas,
    bio nečija sreća" (Vlatko Pavletić - "Cvijet na rubu kratera")....

    zelim ti lijep i uspijesan dan...

    avatar

    30.03.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Ovaj put moram reći da mi plava boja nije draga baš, a iako svo bilje volim pa tako i svo cvijeće, ruža bi mi bila zadnjni izbor - od rezanog cvijeće, ali ruža u vrtu...to je predivno!!!
    A i ovo je lijepo: "Nemoj se srditi što ružin grm nosti trnje, nego se raduj što trnov grm nosi ruže!" (arapska)
    lijepi pozdrav i neka ti sunčeko zasja

    avatar

    30.03.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    voljela bih danas dobiti ružu

    avatar

    30.03.2007. (11:57)    -   -   -   -  

  • black_eyed oleandar

    netko mi je jednom davno poklonio plavu ružu...i taj netko odavno nije više ovdje...i volim ruže...jako.i plavu boju...i divna je pjesma.

    avatar

    30.03.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • rU

    iskra, iskrice, hvala na sunčevim zrakama.

    ignis, vele da je to strah koji je ljudskim bićima urođen. a mrak nam uvid uskraćuje, nemamo osjećaja kontrole a bez toga se nesigurno osjećamo.
    u strahu su velike oči ...

    horsy, već je i podne. imam pauzu na poslu pa ti mogu reći - dobar dan.

    zelda, pinky, doći ću pročitati ... predvečer.

    smisaozivota42, neprirodna jeste ... no meni je ipak lijepa.

    miris dunje, i ja ne stignem k svima, pa ni tebi ... svaki dan, iako želim. u nekoj sam frci s poslom, trenutno. no, jako mi je drago kad svratiš.
    ... biti nečija sreća ... ah, ah ...

    brunhilda, a ja volim ruže kad mi ih poklone i simboliku ruža ... nekad sama sebi ružu kupim ... no one iz svog vrta rijetko ću odrezati ...
    ruže i trnje, to ide u paketu ... možda je i dobro što je tako ...

    maglovito jutro, nadam se da će ti je neko pokloniti ... ako ne, pokloni je sebi ... i to funkcionira ...;-)

    avatar

    30.03.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • rU

    poklonjena ruža baš podigne raspoloženje, zar ne, levitate me.
    a i ja plavu boju jako volim ...

    avatar

    30.03.2007. (12:47)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Joj kasnim danas RU draga, ali eto me,vratih se iz dućkasa, sad ću kuhat ručak, imam free day :))) iako sam trebala imati neke obaveze u 13 h :)) ali danas ću onda imati više vremena skoknuti do tebe s vremena na vrijeme :))
    Obožavam Garya, odnosno Still got the blues, svojevremeno sam tu pjesmu zapravo otkrila zbog Igora, koji ju je vrlo često slušao, pa sam se tako i ja ''zaljubila'' u Gary-a :))
    Baš mi je fino legla ova pjesma danas...a i ruža mi je ( ova plava ) heheeh nekako poznata :)))
    Danas je u Zg-u također oblačno, jutro je bilo i maglovito, zapravo ja to i volim, možda će zvučati čudno, ali ima nešto i u magli i u snazi ekspresije sive boje.
    Pošto mi se kašalj vratio, mislim da ću ovaj vikend provesti doma, s možda tek malom šetnjom dvorištem ili vožnjom biciklom :)
    Draga moja RU, ah tko tebe ne bi volio?
    Vjerujem da to tvoja polovica najbolje zna, ona te voli kao ženu, ljubavnicu, prijeteljicu, vjerojatno hihih i kao vilu, oh kak sam to zaboravila???
    Po prstima ću se, a mi svi ovdje te vjerojatno volimo kao prijateljicu, učiteljicu hihih i jednostavno kao samu osobu...ljubav doista pokreće svijet, stoga je predivno voljeti nekoga :)) i osjetiti snagu koja se iskazuje u primanju i davanju, a i kad vidiš drago nasmiješeno lice, sve ti je odmah jasno!
    Zato draga Ru, daj nasmij nam se malo, pa mi te volimo :)))

    avatar

    30.03.2007. (12:49)    -   -   -   -  

  • annye46

    hej....ruža...ljubav....zagrljaj..poljubac.....lijepo je biti voljen,ako je to netko tko te cijeni i poštuje :-))

    kissach

    avatar

    30.03.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  • rU

    ma smješim se, daniela ... od uha do uha. i nad jezercima se razvedrilo.
    i ja opet kašljem, jer čim mi je bilo bolje, vratila sam se pušenju. a pošto imam frku na poslu, pušim više od svoje uobičajene doze. no, dokopala sam se vikenda. pa iako nosim dosta posla kući, barem ga mogu rasporediti onako kako to meni odgovara. pa se osjećam vilinskom gospodaricom svoga vremena.

    anny46, jedno bi trebalo podrazumijevati drugo ... no, je li uvijek tako?
    tko zna ...

    avatar

    30.03.2007. (13:19)    -   -   -   -  

  • Frulićka

    Ufff...a koja to žena ne voli ruže? Ja se čak nekada i sama "počastim" bez ikakvog konkretnijeg povoda ružama....barem onako 3 za u vazu.....uljepšaju mi prostor u kojem boravim :o))). No, moram priznati da ne volim "plave ruže"....prijatelj mi se ženio prije dvije godine a mlada je imala buket od bijelih ruža koje su (vjerojatno sprejem) obojali plavom.....bilo je to strašno za vidjeti....Zovem to "silovanjem" prirode...Cmuaaak Rusty & Lucky!

    avatar

    30.03.2007. (13:36)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    heheh ma da dobro niti ja ne volim umjetne plave ruže, ali one prirodno modre obožavam
    jer mi je modra najdraža boja, obožavam sve nijanse plave, od tamne do svijetle
    obožavam hehe
    ah Ru, Ru, Ru, čuvaj nam se!

    avatar

    30.03.2007. (14:13)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    meni je plava ruza prekrasna, mozda zato sto, po defaultu, nosim tracak tuge u sebi...
    ali, rusalkice, pa tko tebe ne bi volio?

    avatar

    30.03.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    A ja ti i pusu šaljem hahah i smijem se ...od uha do uha...jer dobila sam bitku, a bila je rovovska , vjeruj mi, a znam da objavih rat, al' baš me briga! Još da me nije frka , odšetala bih poslijepodne u luku kad se svi sudionici budu našli na brodu i uživala u šoku iznenađenja na jednom licu...možda ću i platiti za to, al' srce veseli , pa nek' košta hahahahah a torba, zasad ide nazad hahah eto i rime !!!

    avatar

    30.03.2007. (14:55)    -   -   -   -  

učitavam...