Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Vitae...

    hahahah neuništiva moja dražesna vilo...takvu te volim, a nastavak.... taman sam stavila drugu žličicu u usta.....i tako ostala

    avatar

    14.03.2007. (00:13)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, vitae. za kormilo ti hvala. nakon te prekrasne pjesme nikakav mi doping ne treba.
    još samo da mi taj brod iz tvoja stiha doplovi noćas u snove ...

    avatar

    14.03.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  • gogoo

    I Sirena je htjela kročiti u nepoznato. A upravo se spremam na jednu noćnu avanturu, nisam dugo bivakirao u divljini. Pozdraw iz kvarnerske noći

    avatar

    14.03.2007. (00:21)    -   -   -   -  

  • rU

    i rose je pomalo sirena, goggo ... a i rusalki se nekad čini da riblji rep ima.
    sretno u noćnom bivakovanju ... i utopli se, noći su još uvijek hladne.

    avatar

    14.03.2007. (00:25)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...laka ti noć i samo se treba prepustiti jer valovi znaju kuda...

    avatar

    14.03.2007. (00:27)    -   -   -   -  

  • rU

    laku noć, vitae ... oči mi se polako sklapaju, odoh na valove ... hihiihiiiihiih

    avatar

    14.03.2007. (00:39)    -   -   -   -  

  • annye46

    evo ostavljam mali trag da sam bila tu .........
    pozzdrav
    annye

    avatar

    14.03.2007. (03:10)    -   -   -   -  

  • necutako

    svijet sjena..... interesantan zaplet....a tebi Rusalka i tvojim dragima... da sto prije ozdravis...:)

    avatar

    14.03.2007. (06:28)    -   -   -   -  

  • rU

    annye46, dobrodošla na klupicu.

    necutako, sad su na redu "napeti" nastavci. hvala ti na lijepim željama.

    avatar

    14.03.2007. (06:49)    -   -   -   -  

  • misko

    Ružna i opasna je ta rijeka kojom se spremaju poći...

    avatar

    14.03.2007. (07:42)    -   -   -   -  

  • misko

    Nema još odgovora?
    Nadam se da ti bolje...dan je divan i sve je lakše po ovakvom danu!
    Lijepi pozdrav iz sunčane Rijeke!

    P.S. Sad sam vidio kod Vitae da posjećuješ liječnika i ideš na fax...pretpostavljam da je ipak bar malo bolje!

    avatar

    14.03.2007. (07:49)    -   -   -   -  

  • rU

    eto me, misko. na faksu sam, čekam da diplomski počne.
    zaključila bolovanje s ponedjeljkom. pila kavu u jednom kafeu na otvorenom ... sunčala se k'o gušterica. i malo se liječila shopingom - 2 suknje, kostim od jinsa ... no, otkud bi to tebe zanimalo... hihihihhiiii ...pričekat ću na vitae, za taj dio ...
    sve izgleda bolje, kad sunašce sja.

    avatar

    14.03.2007. (10:17)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Eto sve odjednom danas izgleda bolje s ovim lijepim vremenom...i ja se spremam u šoping ovih dana, to je najbolji lijek za ranjenu dušu, obično počnem od frizera pa idem dalje...i novi nastavak je tu, pa nekako ono "Bolujem" polako blijedi...

    avatar

    14.03.2007. (10:22)    -   -   -   -  

  • rU

    ma bolujem ja i patim i dalje, majstorice, al' onda nek' barem dobro izgledam pri tome ...
    ;)))

    avatar

    14.03.2007. (10:45)    -   -   -   -  

  • horsy

    tek toliko da znaš da sam tu....

    avatar

    14.03.2007. (10:58)    -   -   -   -  

  • rU

    drago mi je što si tu, horsy. nedostajala si mi.

    avatar

    14.03.2007. (11:02)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    hihihihih baš ti zavidim... jel' cura riješila diplomski?
    Ne na dipl. nego na shopingu hahah i ja ću morati samo radim na promjeni gabarita pa mi se ne da... ha ... možda u središnjici ako nađem vodiča koji će ako ovo pročita dobiti lagani slom živaca...pusa mu ...i tebi naravno!
    Nego... kakav si to kostimčić otkrila...daj ga malo opiši , please hihihihih

    avatar

    14.03.2007. (12:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Sory... 5 sati od jutros, same obrade pa se nisam gasila i gle kako nekontrolirano meljem ( tipkam)!

    avatar

    14.03.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, eto opet smo diplomirali ... jedna je bila pod mojim mentorstvom a drugoj sam djevojci bila u povjerenstvu ...
    a vodič će se već strpiti, ako se ti za motivaciju pobrineš ... :-))
    ne bih koristila deminutiv, s obzirom na moje gabarite ... daklem, kostim je od sivog denina, s malo elastina, klasična jakna, uz dobro krojenu suknju ... gery webwer

    avatar

    14.03.2007. (13:08)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Mene bas zanima kako ce ovo dvoje srediti njegovog strica. :)

    avatar

    14.03.2007. (15:12)    -   -   -   -  

  • rU

    ili ... možda on njih? ignis. ; (

    avatar

    14.03.2007. (15:17)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ma nece draga Rusalka. Kada je zlo pobijedilo dobro? :D

    avatar

    14.03.2007. (21:53)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, ignis, koliko puta, koliko puta ... oko nas ... i u nama.

    avatar

    14.03.2007. (23:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...