Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • prilagodba na tijesnu kožu.....

    Zanimljivo, zanimljivo.....kao i sve što iz svojih misli pretočiš u tekst......pozdrav ti ostavljam:))

    avatar

    14.03.2007. (11:35)    -   -   -   -  

  • prorok

    Šalica čaja i žlica meda uz pregršt tople ljubavi, prijatno popodne ti želim i pozdrav ostavljam.

    avatar

    14.03.2007. (11:49)    -   -   -   -  

  • misko

    Nije loše, nikako nije loše...

    avatar

    14.03.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • katrida

    ......dobar ti dan vilo i društvo na klupici.........

    avatar

    14.03.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Opet krivo ostavih koment. ...malo je niže..
    ozdravi....ozdravi....ozdravi.... ponavljam to ko' mantru od jutros.......

    avatar

    14.03.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Takav poziv teško da netko može odbiti........
    Pa kada ćeš ti ozdraviti?? Nešto dugo to traje....
    Veliki, lijepi, sunčani pozdrav ti šaljem

    avatar

    14.03.2007. (13:09)    -   -   -   -  

  • rU

    prilagodba na tijesnu kožu, kako ti uspijeva ... prilagoditi se?
    znači ... pretakanje mi ide od ruke ...nadam se da nije iz šupljeg u prazno ...hihiihiiiih

    proroče, 3 magična sastojka ...

    misko, šta veliš, bi l' djelovalo?

    vitae, omamilo me sunce i kretanje ... i kontakti s puno ljudi, nakon mirovanja i izolacije...
    morat ću u šetnje preko vikenda da se priviknem ... inače ću prvi radni dan kolabirati ...

    avatar

    14.03.2007. (13:14)    -   -   -   -  

  • rU

    brunhida, ja odoh raditi od ponedjeljka ... zdrava il' bolesna ...
    no, bolje mi je ... još moram dovršiti s antibioticima ... hvala ti na sunčanim pozdravima...
    kako ti napreduješ?

    avatar

    14.03.2007. (13:18)    -   -   -   -  

  • rU

    dobar dan, katrida. danas je lijepo sunce na klupici ... a cijeli vrt miriše ... od plavih zumbula ... morat ću fotku staviti ....

    avatar

    14.03.2007. (13:20)    -   -   -   -  

  • pegica

    Ej Rusalko moja...kako si samo znala, da ja to trebam sada..pred sabom imam veliku šalicu čaja..samo meda nije unutra....stvarno...ja imam virozu pa mi treba sada čaj...i drugačije ga volim piti.....

    avatar

    14.03.2007. (13:55)    -   -   -   -  

  • Guedes

    jednostavno izrečeno. a nema bolje doli jednostavno, najbliže savršenom. uzevši savršeno sa zadrškom:) ozdravi! tek to...
    a osamljenost, usamljenost...uvijek zapravo jesmo mi ljudi, samo ponekad se ta razina učini manjom, nepotpunom usamljenošću, ponekad nas i digne osjećaj kako uopće nismo usamljeni...no...
    ozdravi!
    selam jedan!

    avatar

    14.03.2007. (14:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...vrlo nov osjećaj i nimalo ugodan...hahahah još sam mlada pa usvajam neke nove oćute...ali mi se ne sviđa pa radim na sebi , kako rado zbore naši šk. ispirači mozgova!!!!!

    avatar

    14.03.2007. (14:11)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    waugh waughhh... vidim ja, slični nam ukusi...al' to moraš naletjeti!
    Tražiti...nema šanse hihhihih
    shoping krasno diže moral ponekad ahhaah zar ne?

    avatar

    14.03.2007. (14:14)    -   -   -   -  

  • rU

    pegica, i ja rado pijem čaj, bez meda ... i kad nisam bolesna. no sad sam se medom kljukala ...

    selam, guedes. lijep je taj osjećaj kad susretneš kod nekog, često i nepoznatog, naletiš na sličnu misao, sličan feeling ... tad shvatiš da usamljen nisi ...
    nego, kako tvoj kašalj? ide li nabolje?

    vitae, nikad nisam ništa dobro kupila kad sam ciljano tražila, nego kad naletim ... pa i sad sam ušla tek tako da razgledam ...
    raditi na sebi - jedna od onih nezgrapnih frazetina. tko ih samo smišlja? a onda nam, hoćeš nećeš, riječnik zaraze ....

    avatar

    14.03.2007. (15:08)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Zao mi je cuti da se osjecas usamljeno, a jos i vise kada znam koji je razlog tome.

    avatar

    14.03.2007. (15:10)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, ignis, ah. AH. sve na naplatu dođe, prije ili kasnije. iako cijenu već unaprijed znaš ... ipak se pred životnom blagajnom lecneš ...kad "platiti" treba ...
    no ja ću se prihvatiti recenzija koje moram napisati ... a i veliki akvarij u kojem je trenutno samo bilje, a ne i ribice, treba temeljito očistiti.
    uzput ću na blogu čavrljati ... pa ću na usamljenost zaboraviti ...

    avatar

    14.03.2007. (15:15)    -   -   -   -  

  • fanny

    Kad čitam tvoju Rose, pred očima mi se vrti film. Vidim ju u crnom, pripijenu uz Morpheusa, čak i osušene latice i njihov ružičasti rub vidim...
    Samoća...nikad ne bih voljela živjeti sama, ali poštujem ljude koji vole živjeti sami. Jer ljudi su različiti. Isto tako, nikad ne bih voljela živjeti u velikoj porodici, gdje zajedno živi nekoliko generacija. A samoća je ponekad potrebna. Jer, kako kažu - onaj tko ne zna uživati u vlastitom društvu, neće znati ni u tuđem.
    Pusa :)))

    avatar

    14.03.2007. (15:31)    -   -   -   -  

  • rU

    fanny, bolju recenziju priče o rose ne bih mogla poželjeti ... hvala ti. i na recenziji ... i na pusi.
    a moja je škorpionska narav takva da ne bih mogla stalno živjeti ni sa kime, ni u jednoj relaciji ... bez obzira koliko voljela ...
    a možda je to stoga što od mladosti živim sama. čim sam diplomirala, baka se razboljela pa sam prešla k njoj, vratila se u kuću u kojoj sam rođena, no baka je ubrzo prešla k svojoj kćeri, mojoj mami, jer nije mogla ostajati sama dok ja radim, a mama mi je ostavila posao dok smo sestra i ja bile malene ...
    i tako sam navikla živjeti sama ... a nekad sam i sama sebi teška ... kakva bih tek bila drugomu ...

    avatar

    14.03.2007. (15:49)    -   -   -   -  

  • Kika..

    hey.. kak si?? slučajno smo svratile na oval blog.. pa.. ostavile smo trag.. pozz

    avatar

    14.03.2007. (17:03)    -   -   -   -  

  • rU

    možeš imat moje tijelo, ali dušu ne. to može biti ugodno, samo tijela, bez duša, al' tako bezlično.
    no, dušom i tijelom ... to može biti predivno, nina i kika.

    avatar

    14.03.2007. (17:24)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Eto, da skrenemo temu s usamljenosti i da krenemo na vedrije teme, reci ti meni kada ce opet kakav post s zacetka bloga? Kada si pricala o vrtnim jezercima? Ajde nam napravi tutorial za vrtno jezerce ako budes sredivala kakvo novo. Sada polako krece sezona sadnje cvijeca i svega ostaloga. Reci mi draga Rusalko, sto je sa vodenim kupusicima? Ja ih nisam zaboravila. I voljela bih vidjeti kojeg tu u svojem vrtu. :)

    avatar

    14.03.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja cu napraviti vrtno jezerce samo da vodeni kupusic! :)

    avatar

    14.03.2007. (21:52)    -   -   -   -  

  • rU

    jezerca i cijeli vrt se bude, ignis.
    opet će biti projetnih tema. i o jezercima i o ribicama, i žabama.
    a kupusiće neću preskočiti, jako su mi dragi. i znam da sam te kupuso-manijom zarazila .... hihihihii ...

    avatar

    14.03.2007. (23:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...