Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (39)

Marketing


  • misko

    A zašto ne? Zar je toliko loše?

    avatar

    13.03.2007. (17:59)    -   -   -   -  

  • rU

    gripa, misko. s visokom temperaturom, pa nije za put.
    baš peh, prvo ja ... a sad ... no, strpit ćemo se.

    avatar

    13.03.2007. (18:16)    -   -   -   -  

  • fanny

    Tebe je dobro uhvatilo...Slike u bucketu su - veoma zanimljive, Lisica kao i uvijek. Oduševio me čupavi Rod Stewart, tu sam pjesmu htjela skinuti s "ju bi to"-a, ali je nisam našla. Nedugo sam gledala na satelitskoj njegovih - top 10, fenomenalan je.
    Skuhaj si rakiju, pa na - eks, vele da to pomaže. Kad sam ja išla skuhati rakiju, nisam nalila vodu, pa sam skoro džezvu i kosu zapalila.
    Pusa :)))

    avatar

    13.03.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • misko

    Žao mi je...
    Ako se možeš utješiti, skok do mog bloga... nije teško!

    avatar

    13.03.2007. (18:35)    -   -   -   -  

  • rU

    fanny, skuhat ću, s medom... no ipak ću kap vode dodati. džezve mi nije žao ... no do kose mi je stalo. iako vele da je boje meda, ipak sam ja - plavuša, baremu duši ... ;-))
    a slike su, veliš - interesantne ...
    a kosa boje meda pomalo na lisičje krzno liči ... hiiiiihiii.
    eto, uspjela si mi smijeh izmamiti, draga fanny.

    misko, lori, i nasmijali ste me ... i rasplakali, vas dvoje ...

    avatar

    13.03.2007. (18:52)    -   -   -   -  

  • rU

    a ja sam, u svrhu samo- izlječenja, napisala novi nastavak roseine priče. ide, po običaju, u minutu do ponoći.

    avatar

    13.03.2007. (18:55)    -   -   -   -  

  • misko

    Čitati ću...
    A ja naprosto dangubim...čudan dan, malo piturao rolete, čekao majstiora da jednu od njih izmijeni, čitao novine...ništa pametnog ne radim...ne znam što mi je...

    avatar

    13.03.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, misko. simptomi su mi poznati. to se zove - spuštanje u stvarnost.
    događa mi se isto, svaki puta.

    avatar

    13.03.2007. (19:24)    -   -   -   -  

  • misko

    Zanimljivo...čak sam htio napisati kratku crticu o tome, ali sam odustao...mislim da je nitko ne bi pravilno shvatio...zbilja čudno...ali napisati ću jednom!

    avatar

    13.03.2007. (19:30)    -   -   -   -  

  • rU

    napiši je, misko. o, kako ću je dobro razumjeti.
    a to je spuštanje svaki put drugačije. nekad, još dugo ostaneš lebdjeti, pa ti se sve odozgo čini malim i neobičnim ... drugi put tresneš s oblaka, čim se vrata zatvore, pri odlasku ... a koji put lutaš kroz prazni dan ... i praznina te boli ...

    mrzim rastanke, misko. a postadoše mi sudbina.
    no, opet ... bez njih ne bi susreta bilo.
    a očekivanje susreta - i ono je vrijedno priče ....

    avatar

    13.03.2007. (20:09)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    što napisati, koju izabrati iz mora riječi, da pomogne, na tren barem bol razbije....najbolje ništa, neka tišina govori, ona zna biti od riječi snažnija....topli pozdrav i zagljaj, laka ti noć draga vilo

    avatar

    13.03.2007. (20:42)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Zar ne bi bilo sjajno, da kad je netko prehlađen, dođe kod zdravog i – ozdravi, a ne obratno.

    avatar

    13.03.2007. (20:52)    -   -   -   -  

  • Guedes

    uvijek čekanje, rusalka...znam. već danim kašljem, mislio sam kako kašljem od ko zna čeg, al sad me počela hvatat...nešto, ode nos, boli i grlo, temperaturu čekam. opet čekanje...eh, valjda neće gripa. srijeda, da...ajde, nadam se da ćeš uskoro ipak bit bolje...
    a i kosti sve kad bole, u gripi, to mi najgore, ono svaka koščica u tijelu...al dobro, dosta o simptomima.
    selam ti jedan za ozdravak!:)

    avatar

    13.03.2007. (20:57)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Zar ne bi bilo sjajno, da kad je netko prehlađen, dođe kod zdravog i – ozdravi, a ne obratno.

    avatar

    13.03.2007. (20:58)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, ne moraš ništa reći. a zagrljaj me prijateljski grije ...

    bilo bi, lazy, duplo dobro ... ;-)
    nažalost, nije ostvarivo.

    guedes, možda je ipak samo prehlada. a ako je gripa, doći će i bez čekanja. nažalost, kostobolja sluti na gripu ... no, nadam se da će te mimoići.

    avatar

    13.03.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • fanny

    Rusalka moja, pokušaj si zamisliti našu radost kad nam se dijete rodilo, i tugu što je morao otići. U roku od dva mjeseca, skinula sam svojih 30 kila viška. Nisam se nikome žalila, sreća dijete je bilo dobro i zdravo. Pa smo se subotom čuli telefonom, ja skrivam tugu pred njime, on predamnom, a duša nam plače, osjetili smo to preko žice. Vratio se mršav kao štap. A dijete se već polako dizalo na noge... Nikad se više nismo razdvajali. Tu mi je utjeha bila moja mala crnooka, uvijek puna radosti i osmijeha. Jednom smo imale piknik na balkonu, Zmaja spava u kolicima, dobro smo se naklopale, a ona je rekla: "baš nam je dobro, jel'da. Samo da je još i Pajo s nama."A tako je i danas. Znaš, mislim da je volim i zbog toga, jer imamo sličnu narav - sve držimo u sebi i nikad se ne žalimo. Moja seka je različita od mene kao i njena od nje. Postoji još jedna osoba koja mi je veoma pomogla - susjeda koja se doselila nekoliko mjeseci prije mog poroda, balkoni su nam bili spojeni staklom. Divna žena, nismo se ni poznavale, a uskakala mi je kad mi je bilo najteže, jer je tada i moj tata imao moždani udar, a nigdje muške ruke u familiji. Kad se samo sjetim... Pomoć ti zna doći od tamo od kuda se ne bi nadao, a zakažu ti - najbliži. No, zato danas znam što je u životu vrijedno i za što vrijedi živjeti i boriti se, a za što ne treba riječi trošiti, a kamo li - živce.
    Tako je to, a ti - prvo plesati na svadbi, a za koju godinu - opet ljubiti male debele ručice i nožice i one mirisave dječje glavice. Pusa :)))

    avatar

    13.03.2007. (21:36)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Draga Rusalka, želim dobro zdravlje tebi i svima koji su ti dragi! :))) Pozdrav! :)))

    avatar

    13.03.2007. (21:57)    -   -   -   -  

  • rU

    draga fanny, naprosto me zabolilo kad sam čitala tvoj post, takvu sam empatiju osjetila. razdvojenost i to u trenutku kad je žena najosjetljivija. a sad su me ugrijale tvoje lijepe riječi, o susretu, o bliskosti.
    a zmaja je baš prava zmaja, maminu snagu ima.
    moja je baka govorila da se učinjeno dobro uvijek vraća, u krug. ne uzvrati ti uvijek dobrim onaj kojem si ti dobro učinila, već neko nepoznat, tko ti u tom trenutku blizak postane, k'o rod najrođeniji.
    i, da. veselim se i nadam tim godinama u kojima će opet biti debeljuškstih ručica i nožica u našoj obitelji, nadam se da ću ih dočekati.

    aquaria, hvala ti, mila. i ja tebi i tvojima zdravlja želim.

    avatar

    13.03.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    zbunjena sam kronično hahahah ostavih komentar ispod donjeg posta...

    avatar

    13.03.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, vitae, a tek ja ... krivo sam te razumjela.
    bolje most ipak malo podigni, mogla bih tresnuti vilinskom glavom ... kakva sam nikakva večeras. ;-))

    avatar

    13.03.2007. (22:51)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    tako je tuzna ta pjesma....
    zelim ti brzo ozdravljenje, i snagu....

    avatar

    13.03.2007. (23:06)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala, viola ... nek' ozdravi Onaj koji mi je drag ... pa i ja zdrava bit ću.

    avatar

    13.03.2007. (23:08)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    pozdravljam kraljicu noći, želim zdravlja vilo svih vila...olakšaj malo tempo...odmaraj...samo bez rakije i kuhanja...
    kistihand
    pozdrav društvu

    avatar

    13.03.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    to ti se samo čini... vidjet ćeš da će biti zanosno hihihihi
    krivo si me razumjela?
    Ne vjerujem!

    avatar

    13.03.2007. (23:17)    -   -   -   -  

  • rU

    pozdrav, sjedokosi. hoćeš malo medice? već se ohladila, doduše ... i sav je alkohol ishlapio ... pa je to samo medena vodica ... kol'ko god da je medena, meni je večeras nekako gorka ...

    avatar

    13.03.2007. (23:17)    -   -   -   -  

učitavam...