Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • piskaralo Tixi

    Dobro jutro klupice......lijepi stihovi uz još ljepšu sliku, proljetnu i nježnu...i tko zna, možda su oblaci doista cvjetovi, danas su to prekrasne, visoke gladijole....i kako jedan po jedan oblak silazi, tako se i jedan po jedan cvijet otvara.
    Želim ti lijep dan, suncem obasjan.

    avatar

    13.03.2007. (08:13)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, tixi. volim ružičaste oblake, no danas su nad osijekom oblaci nekako sivi.
    ipak, možda se i razvedri ...

    avatar

    13.03.2007. (08:25)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Nema na čemu! :)
    Ej, nešto me zanima. Koja slika je tebi ljepša, ovaj brod s ružama, ili onaj drugi s krilima leptira? Kod tebe na blogu sam prvi put čuo za V. Kusha i vidio njegove slike!

    avatar

    13.03.2007. (09:03)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    BITI ČU JASAN I KRATAK IMAŠ FENOMENALAN BLOG I OVAJ POST MI SE JAKO SVIĐJA.......
    AKO BUDEŠ IMAO/LA VREMENA DOLETI DO MENE JER SE ISPLATI.......

    BYE BYE IZ VINKOVACA

    avatar

    13.03.2007. (09:10)    -   -   -   -  

  • rU

    vou, kakav zaglušujući komentar, Admine! odlepršat ću, pa zar nisam vila, i čemu mi krila? bye, bye iz osijeka

    avatar

    13.03.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • Iskra

    Topli pozdrav jezercu… taj miris cvjeta u rano proljeća ponekad me zna opiti u depresivan san a buđenje bude sa glavoboljom.-;))))

    avatar

    13.03.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • rU

    draga iskra, nemam se namjeru buditi. pa zato ne brinem ... ;-)

    avatar

    13.03.2007. (10:47)    -   -   -   -  

  • prorok

    Suncem okupan dan ti želim i pozdrav ostavljam.

    avatar

    13.03.2007. (11:03)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Lijepi stihovi, sličica lijepa...jesu li to gladiole?...cvjetaju u vrijeme kad sam rođen i često su bile u vazi za moj rođendan. Volim nebo i oblake u bojama ciklame i uvjek kada je tako, obuzme me neopisiv osjećaj...lijepi pozdrav plavčici kovrčavici, seki iz Osijeka!

    avatar

    13.03.2007. (11:59)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala, proroče. malo se sunca upravo pomalja.

    jesu, drano. a gladiole i ciklame ... uvijek sam ih majci za rođendan poklanjala.
    trepćem okicama i zamahujem kovrčicama, k'o prava seka iz osijeka.

    avatar

    13.03.2007. (12:07)    -   -   -   -  

  • misko

    He he...to mu je najljepša pjesma, starome Rodu!
    Obaveze sam izvršio, preostaje uživanje!
    I tebi isto želim!

    avatar

    13.03.2007. (12:10)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala, misko. i ja mislim da mu je ta najbolja.
    uživaj!
    a moj se Lijek razbolio. gripa. pa ni meni ozdravljenja nema, barem ne ove srijede.

    avatar

    13.03.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    volim .. like a bird... i ja se noćas ukrcavam, matrikula je tu, viađ na obzoru...znat će misko.... ne žalosti se, draga, vidi koliko nas je i nikako da se iskrcamo s tvoje klupice na palubi...

    avatar

    13.03.2007. (13:03)    -   -   -   -  

  • necutako

    ona sa leptirima mi se vise svidjala.... a Rod je pravi!:)

    avatar

    13.03.2007. (13:10)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Nije valjda da se razbolio, a svi ga čekamo ne bi li i tebi bilo bolje...ništa, bit će neka sljedeća srijeda, a u međuvremenu ne sumnjam da ćeš još puno toga lijepog napisati u nastavku romana...
    Kradem rijetke trenutke slobode na poslu da se javim...a popodne mi dolaze neki koji ispituju zračenje u kući, možda nađu uzrok svim mojim boljkama...

    avatar

    13.03.2007. (13:12)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Ljepota za dušu, oči i uši. Ugodan dan na klupici.

    avatar

    13.03.2007. (13:40)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........baš je dan za jedrenje, na mome nebu nema nijednog oblaka, samo sunce...............dobar ti dan vilo i društvo na klupici.........

    avatar

    13.03.2007. (13:46)    -   -   -   -  

  • riječi tišine 2

    lijepo, pozdrav ostavljam...

    avatar

    13.03.2007. (14:09)    -   -   -   -  

  • atlantida

    Ništa nije ljepše od ljenčarenja na klupici uz jezero dok nas sunce miluje svojom blagom toplinom. Uživala sam u društvu s Rose, među stihovima i pjesmama, još osmijeh da ostavim:))

    avatar

    13.03.2007. (14:46)    -   -   -   -  

  • Poezija Slavice Šarović

    slika je doista predivna, nježna
    i vaša pjesma, savršeno uklopljena
    vaš blog je doista opuštajuć

    avatar

    13.03.2007. (15:58)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, preživjet ću. a tebi, sretan put.

    necutako, obje su, svak na svoj način, lijepe.

    majstorice, goastbusters?

    slatko grko, sjedni, odahni ...

    katrida, a u osijeku vjetar stoji, ni sunca ni oblaka ... samo sivo nebo ... i neki neugodan pritisak, kao da se kiša sprema ...

    riječi tišine 2, dobro došla na klupicu.

    atlantida, rose mi veli da joj je bilo ugodno, družiti se s tobom. ;-))

    slavice šarović, opusti se ... i uživaj, nek' ti ništa ne kvari doživljaj ...;-))

    avatar

    13.03.2007. (17:07)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy, ne bih se odlučiti mogla. obje su lijepe ... no ono što smatram još ljepšim od samih slika je originalna ideja slikareva ... ta njegova pomisao koju je u sliku pretočio ... i sve asocijacije koje slikom uspjeva kod mene izazvati ...

    avatar

    13.03.2007. (17:25)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Da, zaista! O njegovim slikama možemo misliti što god želimo, ali bogatstvo ideja nemoguće mu je osporiti.
    Vidio sam ih pedesetak na netu i jedna je zanimljivija od druge. Rado bih znao koliko ih računa...

    avatar

    13.03.2007. (21:05)    -   -   -   -  

  • rU

    vjerojatno poprilično, lazy. ideje su mu izvrsne, a mašta nepresušna. i dobru tehniku ima, premda povremeno općem ukusu povlađuje.
    no, ipak, voljela bih imatu koju njegovu, na svojem zidu.

    avatar

    13.03.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • rU

    ... i nasmijala sam se, lazy ... ja po country glazbi prekapam ... a ti kod kusha zavirio ...;-)

    avatar

    13.03.2007. (21:53)    -   -   -   -  

učitavam...