Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Sjedokosi

    sjećam se plakata za film David i Lisa... dvije ruke u dodiru...
    kistihand, kraljice noći

    avatar

    13.03.2007. (00:16)    -   -   -   -  

  • rU

    i ja se, uz film uvijek prisjetim i filmskog plakata, sjedokosi.
    bila sam kao dijete fascinirana filmskim plakatom, pa je nešto te fascinacije i do danas ostalo.

    a dodir ruku, prisniji i bliskiji može biti od svakog drugog dodira ...

    avatar

    13.03.2007. (00:27)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...a znaš što mene šokira?
    To što sam noćas skidala s neta Rodinove Ruke!!!!!
    Imaš li ti kakvu kameru tu uz mene... još se osvrćem!
    A, nastavak.... vidim, navlače se oblaci...kao i u životu!

    avatar

    13.03.2007. (00:49)    -   -   -   -  

  • rU

    kakva lijepa koincidencija, vitae. samo to, ne brini.
    na slikama, na filmu, u kazalištu ... a i u životu ... jako volim gledati govor ruku ... geste, pozicije, način na koji ljudi rukuju predmetima ... i kako dodiruju ...
    koliko to govori o čovjeku ...

    avatar

    13.03.2007. (00:54)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I ja ću u snove, ušuškana tvojim toplim riječima... do jutra... želim krasne sne i tebi i sebi!!!

    avatar

    13.03.2007. (01:16)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lagani pozdraw Morpheusu i Rosi iz vedre kvarnerske noći.

    avatar

    13.03.2007. (02:18)    -   -   -   -  

  • necutako

    ja uzalud saljem komentare, poslije ih jednostavno nema....
    .......a ruke su cudo......ruke i oci me naprosto fasciniraju.......kao neke zivotinjice koje imaju svoj zivot,........svoj ples, svoj svijet,............ a opet suradjuju sa nama i dio su nas...:)

    avatar

    13.03.2007. (04:51)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, vitae, spavala sam dobro. sanjala, nažalost, nisam ništa, ili se barem ne sjećam.

    gogoo, oboje zahvaljuju, a rusalka se pridružuje.

    necutako, i ja sam jučer komentirala, pa poslije ustanovila da su komentari nestali.
    i meni su jako važne oči i ruke. pogled i pokreti i dodiri ...

    avatar

    13.03.2007. (07:26)    -   -   -   -  

  • misko

    Mali predah prije skoka u nove avanture...
    Dobro jutro! Na Kvarneru sunce, toplo, divota...

    avatar

    13.03.2007. (07:48)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, misko. a ovdje se jutro odlučuje: u kakav da se dan pretvorim? vidjet ćemo. a ti, uživaj u lijepom danu.

    avatar

    13.03.2007. (08:01)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ma neka vec jednom rasture tog Thanatosa. :)

    avatar

    14.03.2007. (15:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...