Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • posoljeni zrak

    :))))))

    Cvijet je prekrasan... Ponekad mi se čini da mi se duša upravo ovako rascvjetava upravo onda kada osjećam ono o čemu i ti u stihovima pišeš: Volim i voljena sam....

    Mislim da je to smisao naših života... Hvala ti što si dopustila da ti dotaknem život svojom prisutnošću i što si ti na isti način dotakla moj...

    Laka ti noć... Idem na počinak, sutra je novi dan, ali ovo je definitivno predivno predvečerje rođendana :))))

    Velika ti pusa, tamo gdje jesi, ali si i u mom srcu.....

    Sve je ovo - škola :)))

    avatar

    11.03.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • *Taganka

    *ja sam 100% sigurna da je danas u zraku neka droga sreće!
    *laku noć! (divna noć)
    *:)

    avatar

    12.03.2007. (01:04)    -   -   -   -  

  • prorok

    Pridružujem se čestitkama , prijatan početak tjedna želim.

    avatar

    12.03.2007. (11:31)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Želim ti danas ostaviti pozdrav... veliki pozdrav i isto tako veliku pusu...
    Draga moja :)))

    avatar

    12.03.2007. (16:44)    -   -   -   -  

  • Petar Pan u haljini

    Nestala sam na par dana....znam....ali sada sam se vratila, iako ne potpuno aktivno, u svijet blogera.
    Predivni stihovi...jednostavne riječi, ali duboko značenje....

    pa-pa

    avatar

    12.03.2007. (17:00)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..pridruzujem se zeljama iako malo kasnim.. a tebi ostavljam veliki pozdrav i osmijeh!

    avatar

    12.03.2007. (21:25)    -   -   -   -  

  • detalj

    Negdje sam pročitala da čovjek istinski počinje živjeti tek kada spozna da je voljen i da voli. Ovdje mislim na prijateljsku ljubav. Čestitam ti na tom prepoznavanju i raduje me tvoje novo otkriće smisla. Malo te poznajem i puno te volim. Blagoslovljena ti noć + blagoslovna molitva za te!

    avatar

    12.03.2007. (22:07)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    pokušavam već nekoliko puta ostavit komentar, al nikako da ga pohrani. uglavnom, odlični stihovi.
    hvala na mailu, super je

    veliki pozdrav:)

    avatar

    12.03.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    :) pridružujem se željamaaaa! Sretan rođendan triptih!! ;) I wish you a day of ordinary miracles! ;)
    A, tebi Festina..ostavljam poljubac! :))

    avatar

    13.03.2007. (15:55)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Sretna je tvoja prijateljica...pridružujem se čestitkama iako je ne poznam,al' eto....Dan pun ljubavi ti želim :)

    avatar

    13.03.2007. (17:10)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Prekrasna tratinčica i jako lijepi stihovi! Pozdrav veliki ostavljam, draga galebice! :)))

    avatar

    13.03.2007. (22:58)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    Koji put nam tako malo triba da dostignemo ono savršenstvo u jubavi...da budemo sritni...samo malku pažnje i jubavi triba da naše srce opet oživi...i osjeti da je voljeno...ima li ća lipše od toga...kad ti je srce ispunjeno jubavju i toplinon...tako mi je drago da si napokon našla jubav draga...i da si sritna u jubavi...nima ništa lipše od tog osjećaja...samo je obgrli obima rukama i prihvati u svoje naručje...cilin srcen i dušon....pozdravjan i osmjeh ostavjan:))))

    avatar

    14.03.2007. (01:52)    -   -   -   -  

  • zovite_me_britni

    lijepoooooo! sretno triptih..

    avatar

    14.03.2007. (09:30)    -   -   -   -  

  • finding myself

    lijepo je znati.

    avatar

    14.03.2007. (10:41)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    predivno je osjećati ono o čemu pišeš... :)

    pozdrav ostavljam

    avatar

    14.03.2007. (14:01)    -   -   -   -  

  • prorok

    Prijatno popodne želim i pozdrav ti ostavljam.

    avatar

    14.03.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • detalj

    Još do ljeta sam u Zg. Gdje si ti? Razumijemo se. Znaj da si mi omiljela u svojim traženjima. Želim ti blgoslovljeno ovo sunčano popodne!

    avatar

    14.03.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...