Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • katrida

    ..........prvaaaaaaaaa........napokon........

    avatar

    26.03.2007. (21:46)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    došla sam na trenutak, na klupici predahnuti, misli što me more pjesmom i pričom nahraniti....nastavak u znaku broja 7, sedam dana u tjednu....osjećam se kao da je nedjelja bila tako davno, a novoj nedjelji ni najmanji trag još nije na vidiku....iznenadilo me koliko si lijepih inforamcija sažela u jenom nastavku, poput minijaturne eniklopedije u znaku broja 7....bilo bi zanimiljvio otkriti tajne i drugih brojeva.....lijep pozdrav i osmijeh...i jedan veliki skvi skvi od Mrvixa, sutra idemo na vetreinarski faklutet, nadam se da će mu tamo netko znati pomoći

    avatar

    26.03.2007. (21:47)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........dobro veće vilo i društvo na klupici.........nemam inspiracije, iako volim i gluposti napisat, malo sam se umislila pa mislim što god mi padne napamet za napisat da je glupasto, haha........pa počnem čitati neku knjigu i ne ostavljam je dok je ne pročitam, malo pretjerah sa knjigama, ali kako ne gledam sapunice knjige su mi bjeg i odmor od monotonih životnih obaveza........a u knjižnici, gdje se popričam sa ženama, kažu mi da su i one u nekom bljak raspoloženju .......

    avatar

    26.03.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Lijep dijalog, vilo...poticajan hihihih
    sad još moram priču za laku noć ispričati ,
    a onda ću opet svratiti...
    moguće će R&M podršku ustrebati :-)))

    avatar

    26.03.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Kako si me samo ovom pjesmom obradovala...
    Stvarno je obožavam! Volim i cijenim njegovu glazbu, ali ova je pjesma zaista posebna, brrr, uvijek se naježim kad one crnkinje u pozadini zaore: "Unchain my heart..." ma, predivno!
    Pozdrav, Marta :)

    avatar

    26.03.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Odmorila sam se malo na klupici uz ruže i Cockera, zbilja smirujuće.

    avatar

    26.03.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    odgovore složih jer plavetnilo vas obuzelo
    a vidjeh ja i plavih ruža...
    a još i Joe...

    rukoljub

    avatar

    26.03.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Ru spavala sam od 15 do 6 do 11 i pospana sam, ali sam obavila i autoškolu, i doma onda vježbanje na orbitreku i učenje, pa sam recimo zadovoljna današnjim danom, sam kaj mi se malo spava :)
    Inače sam i ja naviknuta na taj bioritam :))
    A ti draga heheh? Jel stigao putnik? heheh

    avatar

    26.03.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Umorna nakon puta došla sam na klupicu malo odmoriti i našla ugodno društvo i slatke stihove...
    lijepa ti noć, draga Rusalka

    avatar

    26.03.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Što uopće pitam, došao je i ruže donio :)
    Laku noć želim!
    :)

    avatar

    26.03.2007. (23:48)    -   -   -   -  

  • rU

    prva, neprva ... važno je da si tu, katrida. i drago mi je što si tu.

    tixi, sedam samuraja, veličanstvenih sedam, sedam patuljaka ...
    barem da uspiju pomoći mrvixu ... tako jako to želim, njemu ... i tebi koja ga voliš.

    katrida, mila. nikad nisam pročitala nikakvu glupost na tvojem blogu ...
    ah, taj lijepi bijeg u svijet knjiga ... a ja za to imam sve manje vremena.

    vitae, čitat ću ujutro, ovoga puta ...

    i ja tu pjesmu volim, martice. svi mi pjevamo Unchain my heart ... a opet lancima rado zveckamo ...hihihiiii

    slatko grko, samo ti predahni ...

    sjedokosi, što ćeš ...
    svako ima žutu minutu ...no, rusalkina je minuta - plava ...;-)

    daniela, a ja nisam ni lijegala ni zaspala. nastavila sam juriti dalje, dalje ...

    brunhilda, na klupici se odmori, žubor fontane poslušaj.
    loša sam domaćica bila večeras, oprosti ... no gostiju je dosta, popričaj s njima.

    daniela, sve znaš.

    avatar

    27.03.2007. (00:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...